14.01.2020 00.00 Agenda Publică cu Stela Cădar, invitaţi:Cipri Ardelean,Iuliu Ilyes, Benniamin Urs.Titlul emisiunii:PSD îi suflă Pnl-ului subiectul pensiilor speciale.(reluare) 02.00 Ştiri 02.30 Audienţe în direct cu Eva Laczko, invitat:Turos Lorand. 04.00 Gala Presei Sătmărene – 30 de ani de presă liberă în Satu Mare. 06.00 La Psiholog cu Ioana Vladimirescu, invitat: Ioana Zaharia. Titlul emisiunii:De la victimizare la maturizare. 06.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 07.00 Ştiri 07.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 08.00 Agenda Publică cu Stela Cădar, invitaţi:Cipri Ardelean,Iuliu Ilyes, Benniamin Urs.Titlul emisiunii:PSD îi suflă Pnl-ului subiectul pensiilor speciale.(reluare) 10.00 Cultura:Ioana Vladimirescu 11.45 Teleshopping 12.00 Ştiri 12.30 Audienţe în direct cu Eva Laczko, invitat: Turos Lorand. (reluare) 14.00 Agenda Publică cu Stela Cădar, invitaţi:Cipri Ardelean,Iuliu Ilyes, Benniamin Urs.Titlul emisiunii:PSD îi suflă Pnl-ului subiectul pensiilor speciale.(reluare) 16.00 Teleshopping 16.15 Sănătate Frumuseţe Stil cu Ioana Vladimirescu şi Ioana Zaharia, invitat:Ionut Bobit. 17.00 În Slujba Comunităţii cu Mihai Sălceanu, invitat:Gabriela Notarius. 18.00 Audienţe în direct cu Ioan Aniţaş (direct) 19.30 Ştiri 20.00 Agenda Publică, cu Stela Cădar (direct) 22.00 Ştiri 22.30 Audienţe în direct cu Ioan Aniţaş (reluare)

Reducerile anticipate au făcut ca Black Friday să nu mai aibă impactul de altădată

Scris de Vasile Andreica, 01 decembrie 2019 « Ştirea precedentă | Înapoi la index | Ştirea următoare »

Frenezia asociată cumpărăturilor de Black Friday din Statele Unite lipseşte în acest an, deoarece retailerii au oferit discounturi mai devreme, iar numărul americanilor care fac cumpărături online a crescut, cu toate că în unele zone ale ţării a avut loc o creştere a traficului în magazine, după o dimineaţă destul de liniştită, transmite Reuters.

Black Friday rămâne importantă pentru sezonul cumpărăturilor de iarnă, iar relevanţa sa este în scădere ca urmare a promoţiilor timpurii.

Peste jumătate dintre consumatorii intervievaţi de National Retail Federation (NRF) în prima săptămână din noiembrie au spus că au început deja să facă cumpărături. ”Am văzut că mulţi comercianţi şi-au început promoţiile aproape imediat după ce colindătorii de Halloween au mers la culcare”, a spus Lauren Bitar, director pentru consultanţă în domeniul comerţului cu amănuntul la firma de analiză RetailNext.

Numărul vizitatorilor în magazine a crescut pe parcursul zilei de vineri, dar fără aglomeraţie mare. Traficul în magazine rămâne un indicator important, dar multe cumpărături de Black Friday au loc online. Adobe Analytics, care măsoară tranzacţiile în 80 din 100 de retaileri online importanţi, estimează vânzări online de 7,5 miliarde de dolari de Black Friday, în creştere cu 20,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Vânzările online de Ziua Recunoştinţei din SUA au crescut cu 17%, la 4,1 miliarde de dolari, potrivit datelor Salesforce. Veniturile online la nivel global au crescut mai mult. Walmart, Target, Costco Wholesale Corp şi Best Buy şi-au dezvoltat prezenţa şi livările online şi ridicările de produse din magazine.

Abonează-te acum Online!
Adaugă un comentariu Ne păstrăm dreptul de a refuza publicarea comentariilor care nu respectă nişte reguli simple ale bunului simţ, care reprezintă atac la persoană, sau care sunt off-topic. Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii.