Rareș Bogdan critică decizia de a exporta muncitori sezonieri

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Prim-vicepreședintele PNL, Rareș Bogdan, critică dur decizia de a facilita plecarea muncitorilor sezonieri înapoi în străinătate. Acesta este de părere că aceștia ar trebui păstrați în țară să muncească în agricultura din România. Ieri, aproape două mii de muncitorii sezonieri au plecat în Germania de pe aeroportul din Cluj.

”O imbecilitate! Dacă tot au venit acasă, să îi păstrăm și să dezvoltăm Agricultura românească. Aici producătorii și cultivatorii duc lipsă de forță de muncă și noi ne trimitem forța de muncă pentru agricultură în Italia și Germania. Nu știu cine a luat decizia, însă oricine ar fi este un imbecil. Și Nuuuu în Veneto, este una dintre regiunile din Nordul Italiei care au fost în epicentrul infectărilor cu COVID-19. (…) Părem imbecilii planetei. Și încă ceva, BLOCAȚI acum exportul de cereale și făină! În ultimele 3 săptămâni au fost exportate cantități uriașe de făină și cereale prin Portul Constanța”, scrie Rareș Bogdan.

În schimb, ordonanța militară prezentată de ministrul Marcel Vela permite zborurile aeriene prin curse neregulate (charter) pentru transportul lucrătorilor sezonieri din România către alte state. Astfel, în timp ce un milion de români au rămas în șomaj tehnic din cauza interdicțiilor impuse de guvern, ieri aproape 2.000 de români s-au înghesuit pe aeroportul din Cluj pentru a pleca la muncă în Germania. Au fost 12 curse charter spre Germania.

4 comentarii

1. Dupa ce ca tocmai acesti ”diasporeni” l-au facut om,acum ar vrea sa-i opreasca in tara,sa planteze praz si sa culeaga corcoduse ?Gu’noiul e bogat,traieste ca un nabab,iar peste vreo 4 ani o sa-l gasim din nou in ”diaspora” cersind voturi !!Oameni buni,daca intalniti cim’panzeul,scui’pati-l !!

2. Acest Bou pitic pensat de Rares Bogdan , o caricatura de om cu batistuta care duce lipsa de demnitate si omenie , un oportunist desavarsit critica plecarea muncitorilor sezonieri inapoi in strainatate ?. Poate imbecilul sa le plateasca 1500 Euro ca sa-i tina in tara ca sa munceasca in agricultura romaneasca ?. El cu salariul lui de peste 5000 Euro la care se mai adauga si alte sporuri si facilitati vine sa critice pe cei care deservesc tara intereselor straine, care faciliteaza pleacarea acestora ca sa castige mai bine ?. Aceasta Colonie de mana a 14-pea in frunte cu presedintele lui executa intocmai si la timp Ordinele primite de la superiorul Angela Merkel !!!. Cand doamna Merkel da Ordine Coloniei de mana a 14-pea ,Ordonantele de urgenta cad in fata servitorului Iohanescu !. Inca o dovada ca rom. nu este o tara suverana si independenta ci o Colonie de mana a 14-pea de care altii dispun in functie de interesele lor !!!.( vezi si plecarea exceptionala a cadrelor medicale in Austria ! cand in Cociocul asta pe nume rom. exista lipsa acuta de cadre medicale …). Asta este adevarul , Fratilor !. Conducerea rom. nu da doi bani pe romanasii lui. Pe acestia ati ales ?…. pe acestia meritati !!!. Mergeti sa-i mai votati daca sunteti prosti !.

Lasă un răspuns

Connect with