14.08.2018 00.00 Agenda publică, cu Stela Cădar invitaţi: Adelin Ghiarfaş, Sergiu Băbăşan, Marius Gînţă. Titlul emisiunii: Mitingul Diasporei sau mitingul opoziţiei. (reluare) 01.30 Cultură, Samfest jazz. 03.20 Ne cheamă Natura 04.35 În slujba comunităţii, cu Mihai Sălceanu,invitat: Marius Gînţă. Titlul emisiuni: Marius Gînţă – rapor la 8760 de zile . 05.40 Iată omul cu Gabriel Ghişan,invitat: Elena Veturia Chelariu. 06.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu Barta Zoltan. 07.00 Ştiri 07.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu Simona Niste. 08.00 Audienţe în direct, cu Mihai Sălceanu, invitat: Ionela Por. Titlul emisiunii: Care este rolil Consiliului Judeţean al Elevilor Satu Mare. (reluare) 09.00 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu Barta Zoltan. 09.30 Sănătate, frumuseţe, stil 10.30 Religie, cu Mihaela Ghiţă, invitat: Marcel Malanca. Titlul emisiunii:Să cunoaştem Protopopiatul Ortodox Oaş . 11.15 Teleshopping 11.30 Agenda publică, cu Stela Cădar invitaţi: Adelin Ghiarfaş, Sergiu Băbăşan, Marius Gînţă. Titlul emisiunii: Mitingul Diasporei sau mitingul opoziţiei. (reluare) 13.00 Ştiri 13.30 Iată omul cu Gabriel Ghişan,invitat: Elena Veturia Chelariu. 14.40 Teleshopping 15.00 Cultură, Vacanţe de vis 15.30 În slujba comunităţii, cu Mihai Sălceanu,invitat: Marius Gînţă. Titlul emisiuni: Marius Gînţă – rapor la 8760 de zile . 16.35 Educaţie Ecologică 17.20 Panoramic sportiv, cu Ionuţ Blajan. Titlul emisiunii: Popicari de la CSM încep un nou sezon. 18.00 Sănătate,cu Mihaela Ghiţă, invitat: Maria Pop. Titlul emisiuni: Uleiurile esenţiale – cum le întrebuinţăm? 18.50 Audienţe în direct. 19.40 Cultură – O familie de artişti 20.00 Agenda publică, cu Stela Cădar invitaţi: Eugenia Sabău. Titlul emisiunii: Tot ce trebuie să ştim despre noua lege a pensiilor. (reluare) 21.40 Cultură 22.00 Audienţe în direct. 23.00 Cultură 15.08.2018 00.00 Agenda publică, cu Stela Cădar invitaţi: Eugenia Sabău. Titlul emisiunii: Tot ce trebuie să ştim despre noua lege a pensiilor. (reluare) 02.00 În slujba comunităţii, cu Mihai Sălceanu,invitat: Marius Gînţă. Titlul emisiuni: Marius Gînţă – rapor la 8760 de zile . 03.00 Cultură, Fior de Zatmar 04.00 Zone folclorice, cu Ioana Vladimirescu. 05.40 Iată omul cu Gabriel Ghişan,invitat: Elena Veturia Chelariu. 06.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu Barta Zoltan. 07.00 La Psiholog 07.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu Simona Niste. 08.00 Audienţe în direct,(reluare) 09.00 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu Barta Zoltan . 09.15 Viaţa la ţară, cu Ioan Aniţaş.Titlul emisiunii:Cooperativa şi avantajele ei. 10.20 Religie, cu Mihaela Ghiţă, invitat: Tiberiu Vălean. Titlul emisiunii: Preasfântă Născătoare de Dumnezeu, miluieşte-ne pe noi. 11.15 Teleshopping 11.30 Agenda publică, cu Stela Cădar invitaţi: Eugenia Sabău. Titlul emisiunii: Tot ce trebuie să ştim despre noua lege a pensiilor. (reluare) 13.00 Sănătate,cu Mihaela Ghiţă, invitat: Maria Pop. Titlul emisiuni: Uleiurile esenţiale – cum le întrebuinţăm? 13.30 În slujba comunităţii, cu Mihai Sălceanu,invitat: Marius Gînţă. Titlul emisiuni: Marius Gînţă – rapor la 8760 de zile . 14.50 Teleshopping 15.05 Cultură, Concurs Samus Guit Art – Poesis,ediţia VIII. 16.15 Panoramic sportiv, cu Ionuţ Blajan. Titlul emisiunii: Popicari de la CSM încep un nou sezon. 17.00 Cultură – Pe urmele Istoriei 17.40 Zone folclorice, cu Ioana Vladimirescu, invitat:. 18.30 Audienţe în direct 19.30 Ştiri 20.00 Religie, cu Mihaela Ghiţă, invitat: Florin Fodoruţ. Titlul emisiunii: Fericită ca care a crezut. 20.50 Hoinar prin Satu Mare 21.30 Ştiri 22.00 Audienţe în direct 23.00 Iată omul cu Gabriel Ghişan,invitat: Elena Veturia Chelariu. 16.08.2018 00.00 Agenda publică, cu Stela Cădar. (reluare) 01.30 Cultură, Fior de Zatmar 02.40 Ne cheamă natura. 03.50 Viaţa la ţară, cu Ioan Aniţaş, invitat: Ioan Coţ. Titlul emisiunii: Bacul de la Pomi se apropie de pensie. 04.50 Zone folclorice, cu Ioana Vladimirescu. 05.40 Iată omul cu Gabriel Ghişan,invitat: Elena Veturia Chelariu. 06.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu Barta Zoltan . 07.00 Ştiri 07.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu Simona Niste. 08.00 Audienţe în direct.(reluare) 09.00 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu antrenoarea: Barta Zoltan . 09.30 Sănătate, frumuseţe, stil, cu Ioana Vladimirescu. 10.20 Religie, cu Mihaela Ghiţă, invitat: Tiberiu Vălean. Titlul emisiunii: Preasfântă Născătoare de Dumnezeu, miluieşte-ne pe noi. 11.15 Teleshopping 11.30 Agenda publică, cu Stela Cădar (reluare) 13.00 Ştiri 13.30 Viaţa la ţară, cu Ioan Aniţaş.Titlul emisiunii:Cooperativa şi avantajele ei. 14.30 Teleshopping 14.45 Cultură, samfest jazz. 17.00 Iată omul cu Gabriel Ghişan,invitat: Elena Veturia Chelariu. 18.00 Panoramic sportiv, cu Ionuţ Blajan. Titlul emisiunii: Popicari de la CSM încep un nou sezon. 18.30 Audienţe în direct 19.30 Ştiri 20.00 Agenda publică, cu Stela Cădar 21.30 Ştiri 22.00 Audienţe în direct (reluare) 23.00 În slujba comunităţii, cu Mihai Sălceanu,invitat: Marius Gînţă. Titlul emisiuni: Marius Gînţă – rapor la 8760 de zile .

Facebook testează un flux de actualităţi structurat în două module şi provoacă îngrijorare în industria mass-media

Scris de Vasile Andreica, 25 octombrie 2017 « Ştirea precedentă | Înapoi la index | Ştirea următoare »

Facebook testează în această perioadă în şase ţări un nou tip de flux de actualităţi, în care conţinuturile publicate de companii sunt despărţite de conţinuturile publicate de prieteni. Testele efectuate de cunoscuta reţea de socializare au generat îngrijorare în rândul companiilor din industria mass-media, informează europe1.fr.

Facebook doreşte ca fluxul său de actualităţi să fie divizat în două module. O primă parte va fi alcătuită din conţinuturile publicate de prietenii utilizatorului şi din mesaje sponsorizate de paginile Facebook. A doua parte va grupa toate celelalte conţinuturi ale paginilor de Facebook ce nu sunt sponsorizate de reţeaua de socializare.

O astfel de modificare, testată în Sri Lanka, Bolivia, Slovacia, Serbia, Guatemala şi Cambodgia, ar fi dezastruoasă pentru numeroşi producători de conţinuturi din industria mass-media. Toate conţinuturile pe care firmele de media nu decid să le promoveze — prin intermediul publicităţii şi, deci, plătind sume de bani reţelei Facebook — vor ajunge în plan secund şi vor fi, deci, mai puţin accesibile utilizatorilor de Facebook din ţările menţionate. Potrivit The Guardian, nivelul de interacţiune dintre utilizatori şi paginile de Facebook ar fi scăzut imediat cu 60%-80% în cele şase ţări vizate de această schimbare.

Această scădere determină în mod automat o scădere a frecventării site-urilor companiilor mass-media prin intermediul conturilor pe care acestea le deţin pe reţelele de socializare. Site-urile mici, slab referenţiate pe motoarele de căutare şi care se bazează pe reţelele de socializare pentru a supravieţui, sunt primele care vor fi afectate. Însă şi companiile media mult mai populare, pentru care circa 50% dintre clienţi se conectează prin intermediul reţelelor de socializare, vor fi la rândul lor lovite din plin de această modificare.

La rândul ei, Facebook încearcă „să stingă incendiul”. Reţeaua de socializare americană, care are deja peste 2 miliarde de utilizatori, a publicat un comunicat marţi pentru „a clarifica” situaţia şi a dat asigurări spunând că nu există un plan de „extindere a acestui test”.

„Scopul acestui test este de a înţelege dacă utilizatorii ar prefera să aibă două spaţii distincte pentru conţinuturile personale şi mesajele publice. Nu avem în planurile noastre să extindem acest test în alte ţări sau să cerem paginilor de Facebook să plătească reţelei noastre pentru a apărea în fluxul de actualităţi”, au transmis reprezentanţii companiei Facebook.

Însă în pofida acestor afirmaţii, simpla testare a acestei funcţii îi îngrijorează pe editori. „Reach-ul anumitor pagini de pe Facebook a scăzut cu două treimi între joi şi vineri”, a anunţat, alarmat, un jurnalist slovac.

Pe parcursul ultimelor luni, modificările operate asupra fluxului de actualităţi de pe Facebook au avut deja consecinţe asupra companiilor mass-media şi a paginilor Facebook în ansamblul lor.

În urmă cu câteva luni, reţeaua de socializare a decis să declaseze conţinuturile care nu erau plăcute sau partajate de către prietenii utilizatorilor. În aceeaşi manieră, înregistrările video sunt de acum promovate într-o manieră mult mai pregnantă, în detrimentul articolelor „tradiţionale”.

Abonează-te acum Online!
Adaugă un comentariu Ne păstrăm dreptul de a refuza publicarea comentariilor care nu respectă nişte reguli simple ale bunului simţ, care reprezintă atac la persoană, sau care sunt off-topic. Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii.