Încă în urmă cu doi ani, cititoarea noastră S.T. din Satu Mare (telefon: 0770.705.606) a suferit un accident în autobuzul liniei 3, prin cădere la o frână bruscă, în fața Pieței de alimente nr. 1. Accidentul s-a soldat cu fractură, urmată de intervenție chirurgicală și spitalizare timp de 37 de zile.
Prin intermediul ziarului, cititoarea solicită sprijinul martorilor de la accident, îndeosebi doamnei căreia i-a cedat locul pe scaunul casierei. A mai fost de față și o asistentă care a vorbit cu patrula de poliție despre semaforizarea trecerii de pietoni, a sprijinit-o pe accidentată până la sosirea echipajului SMURD și i-a predat bagajul soțului său.
Totodată, S.T. dorește să informeze cititorii că în prețul biletului de călătorie este inclusă și integritatea călătorului. Necunoașterea acestui drept a dus la eliminarea unor clauze din contractul de asigurare necesar licenței de transport. În condițiile lipsei de informații privind elementele din contractul de asigurare, obținerea de despăgubiri este o operație dificilă și de durată, deși este un drept legal al persoanei vătămate.
1 comentariu
Nu se poate vorbi decât de neglijenta, viteza mare (chiar pe porțiuni mici de drum cu risc maxim de accidentare) si lipsa unei supravegheri a circulatiei in SM. Pietonii au obligatia sa fie foarte atenti, dar si soferii ar trebui sa faca la fel.