09.04.2020a 00.00 Agenda Publică cu Stela Cădar, invitaţi: Ionuţ Oneţ, Ciprian Costea, Ovidiu Mureşan. Titlul emisiunii: Acord politic între lideii partidelor parlamentare. (reluare) 01.30 Ştiri 02.00 Audienţe în direct cu Ioan Aniţaş, invitat: Eugenia Sabou. Titlul emisiunii: Legea pensiilor pe înţelesul tuturor. (reluare) 03.30 Concurs d epescuit la Turulung 04.40 Festival de teatru 05.45 Info Studio cu Ioan Aniţaş. Titlul emisiunii: Creşterea oilor şi urgenţele sezonului 06.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 07.00 Ştiri 07.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 08.00 Agenda Publică cu Stela Cădar, invitaţi: Ionuţ Oneţ, Ciprian Costea, Ovidiu Mureşan. Titlul emisiunii: Acord politic între lideii partidelor parlamentare. (reluare) 09.30 Zone Folclorice cu Ioana Vladimirescu 10.50 Panoramic Sportiv cu Constantin Demian, invitat: Dacian Nastai. Titlul emisiunii: Fotbalul este suspendat în această perioadă. 11.45 Teleshopping 12.00 Ştiri 12.30 Audienţe în direct cu Ioan Aniţaş, invitat: Eugenia Sabou. Titlul emisiunii: Legea pensiilor pe înţelesul tuturor. (reluare) 14.00 Agenda Publică cu Stela Cădar, invitaţi: Ionuţ Oneţ, Ciprian Costea, Ovidiu Mureşan. Titlul emisiunii: Acord politic între lideii partidelor parlamentare. (reluare) 15.30 Teleshopping 15.50 Info Magazin cu Adriana Mureşan. Titlul emisiunii: Dăruieşte şi primeşti. 16.20 Taina Credinţei cu Mihaela Ghiţă invitat: Iulian Budău. Titlul emisiunii: Unicitatea sărbătorii Floriilor. 17.15 Ne Cheamă Natura cu Ioana Zaharia, invitat: dr. Liana Strîmb. 18.00 Audienţe în direct cu Eva Laczko (direct) 19.30 Ştiri 20.00 Agenda Publică , cu Stela Cădar (direct) 22.00 Ştiri 22.30 Audienţe în direct cu Eva Laczko (reluare)

76% dintre români îşi zugrăvesc singuri casa şi 24% apelează la un meseriaş

Scris de Ioana Vladimirescu, 21 iulie 2019 « Ştirea precedentă | Înapoi la index | Ştirea următoare »

Cel mai recent studiu realizat de compania GfK România cu privire la comportamentul de cumpărare pe piaţa vopselurilor lavabile arată că 76% dintre românii care trăiesc în oraşe preferă să îşi zugrăvească locuinţa ei înşişi sau împreună cu un membru al familiei sau cu un prieten şi numai 24% apelează la un zugrav profesionist în acest sens.

Studiul realizat anual de GfK România a ajuns anul acesta la ediţia cu numărul şapte. Din cei 76% care îşi zugrăvesc singuri, majoritatea sunt bărbaţi, pe când în categoria celor ce solicită serviciile unui zugrav de meserie în această problemă, majoritatea sunt, evident, femei.

7 din 10 români cumpără vopseaua din magazinele mari

“Vopselurile sunt cumpărate de obicei împreună cu un membru al familiei (în 47% din cazuri) sau singur (41%). În 10% din cazuri, zugravul angajat este direct implicat în procesul de achiziţie. Aproape 7 din 10 români cumpără vopseaua din magazinele mari de bricolaj, alese în special pentru preţ şi varietatea gamei de vopseluri şi de branduri, depozitele de materiale de construcţii sunt preferate de 18%, iar magazinele specializate din apropierea casei (de tip metalo-chimice) de 12%”, se arată în comunicatul publicat de GfK pe pagina sa de internet.

Culoarea preferată: alb

Referitor la culoarea preferată a românilor când vine vorba de zugrăvit, din studiu reiese că albul este cel mai des folosit pentru toate tipurile de cameră. În schimb, vopseaua colorată e mai utilizată pentru camera copilului, pentru dormitor şi sufragerie, în vreme ce albul e preferat de români pentru bucătării şi băi: “46% dintre consumatori au folosit vopsea albă, 26% vopsea colorată, iar 28% deopotrivă vopsea albă şi colorată. 71% dintre cei care au zugrăvit anul anterior au zugrăvit bucătăria şi 60% alte camere din apartament”, scrie GfK.

Activitatea cea mai grea din procesul de renovare este curăţenia de după zugrăvit

Procesul de renovare a locuinţei implică numeroase activităţi.

Care din ele e considerată de români cea mai dificilă aflăm din acelaşi studiu: 47% spun că activitatea cea mai grea este curăţenia de după, 42% acoperirea mobilierului şi a podelelor, 36% consideră că e cel mai dificil să pregăteşti suprafeţele pentru zugrăvire, iar 31% simt dificultatea cea mai mare în aplicarea chitului pe pereţi.

În ultimii ani, conform cercetării, scade loialitatea românilor faţă de branduri, de la 56% în urmă cu patru ani la 52% în urmă cu trei ani. 46% dintre cei care renovează ar schimba brandul dacă cel căutat nu este disponibil şi în acelaşi procent decid ce marcă să achiziţioneze direct în magazine. Cele mai puternice surse de influenţă în alegerea produselor pentru zugrăvirea casei sunt prietenii şi familia (51%), zugravul (47%) şi vânzătorul (45%). Dintre canalele de comunicare, TV-ul este cel mai influent, se arată în comunicatul de presă al companiei de cercetare. Studiul a fost realizat anul trecut pe un eşantion de 800 de persoane din care 300 meşteri zugravi şi 500 români ce şi-au renovat locuinţele, toţi din mediul urban.

Abonează-te acum Online!
  1. szabi a spus: 23 iulie 2019, ora 09:31

    Sibapoi se plangg de mucegai :))))

Adaugă un comentariu Ne păstrăm dreptul de a refuza publicarea comentariilor care nu respectă nişte reguli simple ale bunului simţ, care reprezintă atac la persoană, sau care sunt off-topic. Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii.