17.09.2019 00.00 Agenda publică, cu Mihai Sălceanu, invitaţi: Titlul emisiunii:.(reluare) 02.00 Ştiri 02.30 Audienţe în direct, cu Mihaela Ghiţă, invitat:Paual Mare, Eleonora Cîmpan, Carmen Vitez. Titlul emisiuni:Standarde de calitate în sănătatea sătmăreană.(reluare) 04.00 Info Studio cu Ioan Aniţaş, invitat:Nicolae Bondici. Titlul emisiunii:Învătătorul rămâne luminătorul satului. 05.00 Sănătate, frumuseţe, stil cu Ioana Vladimirescu şi Ioana Zaharia. 06.00 Educaţie Ecologică cu Cristina Bursuc. Titlul emisiuni:O echipă de specialişti în protecţia mediului, în vizită de studii. mediului mediului,în 06.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 07.00 Ştiri 07.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 08.00 Agenda publică, cu Mihai Sălceanu, invitaţi: Titlul emisiunii:.(reluare) 10.00 Viaţa la Ţară cu Ioan Aniţaş. Titlul emisiuni: Cultura de Lavandă. 11.00 Taina Credinţei cu Mihaela Ghiţă. Titlul emisiuni: Înălţarea Sf.Cruci – Paznic Împărătesc 11.45 Teleshopping 12.00 Ştiri 12.30 Audienţe în direct, cu Mihaela Ghiţă, invitat:Paual Mare, Eleonora Cîmpan, Carmen Vitez. Titlul emisiuni:Standarde de calitate în sănătatea sătmăreană.(reluare) 14.00 Agenda publică cu Mihai Sălceanu, invitaţi: Radu Panait, Mariana Sălageanu, Nagy Otto Titlul emisiunii: Educaţia, la un nou început.(reluare) 16.00 Teleshopping 16.15 Zone Folclorice cu Ioana Vladimirescu 16.40 Panoramic sportiv, cu Constantin Demian, invitat:Ştefan Szilagy. Titlul emisiunii:Radiografia campionatelor judeţene la fotbal. 17.30 Sănătate cu Mihaela Ghiţă, invitat: Cătălin Cismaş. Titlul emisiunii:Cum controlăm furia. 18.00 Audienţe în direct, cu Laczko Eva (direct) 19.30 Ştiri 20.00 Agenda publică, cu Mihai Sălceanu (direct) 22.00 Ştiri 22.30 Audienţe în direct, cu Laczko Eva (reluare)

76% dintre români îşi zugrăvesc singuri casa şi 24% apelează la un meseriaş

Scris de Ioana Vladimirescu, 21 iulie 2019 « Ştirea precedentă | Înapoi la index | Ştirea următoare »

Cel mai recent studiu realizat de compania GfK România cu privire la comportamentul de cumpărare pe piaţa vopselurilor lavabile arată că 76% dintre românii care trăiesc în oraşe preferă să îşi zugrăvească locuinţa ei înşişi sau împreună cu un membru al familiei sau cu un prieten şi numai 24% apelează la un zugrav profesionist în acest sens.

Studiul realizat anual de GfK România a ajuns anul acesta la ediţia cu numărul şapte. Din cei 76% care îşi zugrăvesc singuri, majoritatea sunt bărbaţi, pe când în categoria celor ce solicită serviciile unui zugrav de meserie în această problemă, majoritatea sunt, evident, femei.

7 din 10 români cumpără vopseaua din magazinele mari

“Vopselurile sunt cumpărate de obicei împreună cu un membru al familiei (în 47% din cazuri) sau singur (41%). În 10% din cazuri, zugravul angajat este direct implicat în procesul de achiziţie. Aproape 7 din 10 români cumpără vopseaua din magazinele mari de bricolaj, alese în special pentru preţ şi varietatea gamei de vopseluri şi de branduri, depozitele de materiale de construcţii sunt preferate de 18%, iar magazinele specializate din apropierea casei (de tip metalo-chimice) de 12%”, se arată în comunicatul publicat de GfK pe pagina sa de internet.

Culoarea preferată: alb

Referitor la culoarea preferată a românilor când vine vorba de zugrăvit, din studiu reiese că albul este cel mai des folosit pentru toate tipurile de cameră. În schimb, vopseaua colorată e mai utilizată pentru camera copilului, pentru dormitor şi sufragerie, în vreme ce albul e preferat de români pentru bucătării şi băi: “46% dintre consumatori au folosit vopsea albă, 26% vopsea colorată, iar 28% deopotrivă vopsea albă şi colorată. 71% dintre cei care au zugrăvit anul anterior au zugrăvit bucătăria şi 60% alte camere din apartament”, scrie GfK.

Activitatea cea mai grea din procesul de renovare este curăţenia de după zugrăvit

Procesul de renovare a locuinţei implică numeroase activităţi.

Care din ele e considerată de români cea mai dificilă aflăm din acelaşi studiu: 47% spun că activitatea cea mai grea este curăţenia de după, 42% acoperirea mobilierului şi a podelelor, 36% consideră că e cel mai dificil să pregăteşti suprafeţele pentru zugrăvire, iar 31% simt dificultatea cea mai mare în aplicarea chitului pe pereţi.

În ultimii ani, conform cercetării, scade loialitatea românilor faţă de branduri, de la 56% în urmă cu patru ani la 52% în urmă cu trei ani. 46% dintre cei care renovează ar schimba brandul dacă cel căutat nu este disponibil şi în acelaşi procent decid ce marcă să achiziţioneze direct în magazine. Cele mai puternice surse de influenţă în alegerea produselor pentru zugrăvirea casei sunt prietenii şi familia (51%), zugravul (47%) şi vânzătorul (45%). Dintre canalele de comunicare, TV-ul este cel mai influent, se arată în comunicatul de presă al companiei de cercetare. Studiul a fost realizat anul trecut pe un eşantion de 800 de persoane din care 300 meşteri zugravi şi 500 români ce şi-au renovat locuinţele, toţi din mediul urban.

Abonează-te acum Online!
  1. szabi a spus: 23 iulie 2019, ora 09:31

    Sibapoi se plangg de mucegai :))))

Adaugă un comentariu Ne păstrăm dreptul de a refuza publicarea comentariilor care nu respectă nişte reguli simple ale bunului simţ, care reprezintă atac la persoană, sau care sunt off-topic. Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii.