Unele automate Transurban nu funcţionează, dar amenzi se dau

Scris de Ioana Vladimirescu, 04 august 2020 « Ştirea precedentă | Înapoi la index | Ştirea următoare »

Săptămâna trecută ne-a contactat la redacţie R.D., o cititoare a ziarului nostru, care dorea să facă următoarea sesizare:

„Sunt sigură că nu sunt singura persoană din acest oraş care se confruntă frecvent cu următoarea problemă, şi anume automate de bilete ale Transurban pline care nu mai pot pur şi simplu elibera bilet de călătorie.
Să vă explic pe scurt problema mea: de obicei aceste automate de pe strada Cuza sunt pline, nu se golesc de bani la timp, motiv pentru care nu mai pot elibera bilet. Magazinele din zonă nu vând bilete. Ies de la serviciu seara, când casa de bilete e închisă deja, şi merg pe Cuza să iau autobuzul pentru a ajunge pe Botizului şi surpriză: nu îmi pot cumpăra un bilet de călătorie. Pentru că nu risc să circul fără bilet, sunt nevoită să iau un taxi până acasă. Joi, pe la ora 15, pe linia nr. 18, o tânără a fost amendată pentru că nu avea bilet. Degeaba stătea fetiţa cu banii în mână şi îi explica controlorului că a vrut să îşi cumpere, dar automatul nu i-a putut elibera bilet, a fost tratată pe mijlocul de transport în comun ca ultimul om.

Controlorii ar putea vorbi şi frumos, fără ameninţări. Fetiţa se putea speria. Ce vină avem noi că nu ne putem cumpăra biletul? Scena prin care a trecut fata amendată m-a făcut să anunţ acest aspect deoarece controlorii se răsteau la ea pe un ton superior că trebuia să sune la numărul de pe automat, nu să circule fără bilet. Rog pe această cale conducerea Transurban să verifice cum funcţionează aceste automate, să le golească mai des pentru că nimănui nu îi convine să fie amendat cu 25 de lei, în condiţiile în care în mod normal ar putea să îşi cumpere un bilet cu 2,5 lei şi să călătorească liniştit”.

Abonează-te acum Online!
  1. Anna a spus: 05 august 2020, ora 20:15

    Are dreptate doamna, domnii de la Transurban (mai ales controlorii) se poarta cu clientii ca si cum ar fi stapani pe plantatie si noi clientii-sclavii lor. In primul rand, firma, cf. caietului de sarcini ar trebui sa infiinteze un punct de achizitionare al biletelor in FIECARE statie!!!!! Si nu in magazine, ca niciun agent economic nu este obligat sa le vanda lor biletele!!! Oare exista un contract intre ei???? In plus, de unde sa stim noi clientii, in care magazin se vand bilete, mai ales daca ajungi intr-o zona in care nu ai mai fost demult… Si, cum zicea si doamna, daca nu sunt magazine in zona sau sunt inchise???? Si daca, exista un automat in statie, dar e defect, sau nu iti ia bancnote, ca vrea numai monede, ce faci????? In statia din fata Liceului Economic sta defecta de ani de zile, desi au fost anuntati. In P-ta 14 mai, desi e capat de linie, duminica nu ai de unde sa cumperi bilet, se vinde intr-un singur magazin, care are orarul sau, dar duminica e inchis, si automat nu este. E bine ca se achizitioneaza autobuze noi, dar sa se lucreze si la partea de interactiune cu clientii!!!
    SIngura solutie pentru clienti – iti faci un abonament sau … stocul de bilete, cand vezi un chiosc/magazin deschis!!! Pentru ca domnilor de la Transurban le este lene sa puna un afis in fiecare statie care sa indice punctul cel mai apropiat de achizitionare a biletelor. Langa UNIO, exista un chiosc care e deschis numai pana la doua!!! Desi e o zona foarte circulata, mai ales, e un nod pentru autobuzele ce vin dinspre Parcul Industrial Sud … Apropo de zona, dimineata, cand oamenii merg la serviciu, stau ca sarmalele in bus. Ati putea totusi sa introduceti cate doua sau trei autobuse la orele de schimb, adaptate, adica cu capacitate mai mare, … si mai ales sa nu se strice pe traseu…se poate???
    In plus, legat de abonamente, au avut la un moment dat abonamentul pe o linie, care e foarte util pentru unii care folosesc transportul in comun numai pentru a se deplasa la serviciu. L-au scos… de ce ? Cred ca ar fi mult mai util sa il reintroduca, nu ar avea nimic de pierdut, nu e mare lucru de scris pe hartie …. sau si pe doua linii ar putea introduce un abonament. De asemenea, in Baia Mare, de exemplu, biletul pentru o calatorie e valabil 30 minute. La noi, nu se poate. In plus, daca vrei sa mergi dintr-un colt in altul al orasului, si nu ai linie directa, ai nevoie de 2 bilete, desi s-ar putea introduce un bilet cu 4 lei, sa zicem, care sa fie valabil 30 min- 1 ora, sau e prea complicat de tiparit???? La Cluj, poti lua un bilet special pentru centrele comerciale, aici nu se poate? Sau nu se doreste …
    Si ati putea pune orarul de circulatie in fiecare statie!!! Ca si asa, in ultimul timp controlorii sunt mai tot timpul in autobuse, s-ar putea plimba cu un scop mai nobil.
    Domnii de la Transurban, luati exemplu Clujului, Oradei sau chiar celor din Baia Mare, la transportul in comun, poate gasiti niste idei, sigur, adaptate la traficul local …
    In plus, ati putea introduce plata electronica …. suna prea complicat??!!!
    Ar merita invitat managerul la o emisiune in direct, dar impreuna cu domnul primar, sa mai dea explicatii calatorilor …. Caci transportul in comun nu inseamna numai flota din garaj, ca sa se laude primaria cu achizitii. In tari civilizate se incurajeaza utilizarea transportului in comun, pentru a reduce traficul si poluarea, la noi, iti vine sa mergi pe jos oricati km ai avea de parcurs, numai sa nu le vezi unora feţele.

  2. oas a spus: 05 august 2020, ora 00:39

    Asta e Romania nui cine sa le deie in freza numa amenzi sa vada !

Adaugă un comentariu Ne păstrăm dreptul de a refuza publicarea comentariilor care nu respectă nişte reguli simple ale bunului simţ, care reprezintă atac la persoană, sau care sunt off-topic. Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii.

  • Telefoane utile

    • Apel unic de urgenţă112
    • Ambulanţa0261-741111
    • Pompieri0261-711212
    • Agenţia CFR0261-711002
    • Distrigaz0261-710928
    • Informaţii CFR0261-768704
    • Deranjamente Electrica0261-929
    • Poliţia0261-807777
    • Informaţia Zilei0261-767300
    • Apaserv (apel gratuit, non stop)0800-827-776
    • Urgenţe E.ON Gaz (tel verde)0800-800-928
    • Jandarmeria0261-769-760
    • Poliţia Locală0261-727020
    • CMJ0261-717123, 716513
    • Intervenţii microcentrale0742.708.708
    • Depanare ACR0744792297
    • Depanare auto NON-STOP0733-507026, 0744-507026
    • Spitalul Judeţean I0261-727050
    • Spitalul Judeţean II0261-715696
    • Stomatologie, Urgente0771.049.416
    • Refugiu de noapte0261-750135
    • Agenţia TAROM0261-712795
    • Autogara0261-768439
    • R.A. Transurban0261-721971
    • Prefectura0261-716309
    • Primăria Satu Mare0261-807569, 807553
    • SC RDS SA0361-400.401
    • Pompe funebre0261-716590
    • Agenţie de turism0261-737915
    • Protecţia Consumatorilor (tel verde)0800-080-999
    • Locaterm (non-stop)0261-733693
    • Birou teritorial anticorupţie0261.759.780
    • Anticorupţie MAI0261-710.690
  • Curs Valutar

  • Arhivă articole Informaţia Zilei

  • Dacă vrei ca reclama ta să apară aici, sună la 0261.767.303 sau 0724.103.517