Share on twitter
Asculta acest articol

Dan Gavrilescu a fost sancţionat pentru declaraţiile rasiste adresate maghiarilor

Conferinta Kereskenyi - Pataki
Conferinta Kereskenyi – Pataki

Vineri, Pataki Csaba şi Kereskényi Gábor, preşedintele organizaţiei judeţene şi al celei municipale a UDMR au convocat o conferinţă de presă, pentru a prezenta anumite probleme de actualitate.

Întâlnirea a fost deschisă de parlamentarul Kereskényi Gábor, care a anunţat că s-a dat verdictul în cazul Gavrilescu, sportivul, împotriva căruia el însuşi a depus plângere pentru săvârşire de act de discriminare. Declaraţiile rasiste şi discriminatorii ale fotbalistului sătmărean Daniel Gavrilescu, legitimat la Clubul Sportiv Olimpia Satu Mare nu au rămas fără repercursiuni. În aprilie, sportivul a postat pe pagina unui site de socializare comentarii discriminatorii la adresa cetăţenilor maghiari, afirmând printre altele că îi pare rău că Vlad Ţepeş nu mai trăieşte pentru “a face dreptate”. Deputatul a sesizat Consiliul Naţional de Combatere a Discriminării. Site-ul de socializare fiind considerat spaţiu public, fotbalistul a fost declarat vinovat, fiind obligat să achite o amendă contravenţională de 600 lei.

O alta problemă, la care deputatul Kereskényi a dorit să aducă precizări, a fost situaţia Şcolii nr. 13. Proiectul de Hotărâre prin care s-a dorit predarea şcolii către Consiliul Judeţean nu a fost votat în cadrul şedinţei, el fiind respins de consilierii locali UDMR. După cum spunea interlocutorul, un prim motiv e faptul că cel care urma să preia clădirea, Consiliul Judeţean, nu este o gazdă bună. Drept exemplu, a invocat situaţia imobilului de pe strada Kogălniceanu nr. 5, pe care Consiliul Municipal l-a predat Consiliului pentru a muta aici Biblioteca Judeţeană, dar încă nu s-a făcut nimic şi probabil, nici nu se va face.

Mai multe în ediţia tipărită disponibilă la chioşcurile de ziare sau în ediţia electronică (abonament pdf).

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns