Image 1
Image 2

Sondaj: Sunteţi de acord cu construirea unei parcări subterane în faţa Hotelului Dacia?

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

La ultimele două şedinţe ale Consiliului local Satu Mare s-a pus în discuţie oportunitatea construirii unei parcări subterane în faţa Hotelului Dacia.

Primăria Satu Mare vrea să scoată la licitaţie construcţia, prin concesiune, a unei parcări subterane pentru un singur nivel, cu 111 locuri de parcare pe o suprafaţă de 3.540 de mp. Valoarea estimată a investiţiei este de 19,031 milioane de lei.

În şedinţa de vineri, 17 iunie, s-a aprobat ca redevenţa să fie de 4%, adică partea din încasări care îi va reveni Primăriei Satu Mare.

Însă parcarea a împărţit în două tabere consilierii locali sătmăreni.

Detalii puteţi citi aici:

Ca urmare, vă punem următoarea întrebare:

Sorry, there are no polls available at the moment.

35 de comentarii

  1. Înțeleg ca domnul Vasile Bud este cel care ar vrea ca parcarea subterana care trece și prin fata hotelului sau sa nu se facă?? Sa nu uitam ca domnul Bud care își savura cafeaua cu fostul primar de Satu Mare, Iuliu Ilyeș, a primit terenul din domeniul public sa își facă blocul de apartamente și mallul de jos aflat la cap pod Golescu, proiectul nefiind terminat nici acum, se observa groapa făcută vizavi unde mai trebuia construita o clădire. Sa nu uitam ca în schimbul cedării terenului, primăria a primit locuri de parcare la subsolul clădirii. Însă teoretic, ca bani nu cred ca încasează de acolo. Așadar, sa faci ditamai construcția pe un teren care valora enorm și îl primești gratis și acuma sa faci iar smecherii numai sa nu se facă nimic, totuși e prea de tot. A încercat blocarea mallului Nepi numai ca să nu aiba concurenta. Pai se compara mallul de pe Careiului cu a lui Bud?? Dacă nu aveam mallul Nepi și acum sătmărenii mergeau în Baia Mare sau Cluj. În concluzie, lăsați primarul Kereskeny sa facă ce trebuie pt oraș. Și încă ceva, dacă nu s-ar face parcarea subterana din centru vechi în zona hotelului, câte mașini ar avea loc sa parcheze? Cred ca mai puține decât ar fi în noua parcare subterana. Astfel, deasupra nu ar fi mașini și pietonii pot circula în centrul vechi fără sa ii deranjeze circulația mașinilor. Era sa uit, cu cât se amână asta, cu atât se amână și reabilitarea centrului vechi. Cei care latră ca vai cum arata centrul vechi, sa ii ia la întrebări pe cei de la PSD, PNL și USR.

  2. Eu zic ca cu bani respectiv sa se termine lucrări începute în oraș și lăsate baltă
    Sa se termine cu infrastructura orașului arată deplorabil la instituțiile publice nu este nici o parcare acolo ar fi primordial, nu ai unde parca cînd te duci și rezolvi o problema

  3. Clădirea rezemată de pe Răndunelelor colţ cu Ștefan cel Mare a stat cu grinzile de lemn rezemând pereţii din mijlocul drumului peste 20 de ani. Centura a fost terminată anul trecut, ba nu, până în 1 iunie… Pasarela pietonală e gata de vreo doi ani… La Luna Șes se schiază și vara, podul 3 e gata de vreo doi ani… Obișnuiţi-vă cu ideea că nici hotel nu va fi și nici parcare în primii 50 de ani ai secolului … Că sunt unguri, că sunt români, toţi responsabilii de binele comun sunt interesați doar de binele propriu, făcând doar mici clișee de imagine pentru a-și întreţine turma de aplaudaci.

  4. Parcarea subterana nu rezolva problema arzatoare a orasului, parcarea in general. Brchiteceturaa mai mult va ingreuna circulatia si parcarea in strazile adiacenete Centrului Nou. Fiind un proiect de interes general, investitie mare,impact social, de mediu, urbanistic si architectural este necesara consultarea obligatorie a cetatenilor municipiului. Votul Consiliului este mai degraba un vot politic si de interese de grup.

  5. Mai degrabă din acei bani ar renova acel hotel. Era o atracție turistică candva. Si inca o sugestie ar fii la sfarsitul saptamanii sa fie închisă circulația pentru automobile . Să se pună bariere cu senzori ca salvarea,pompierii,poliția si locatarii care locuiesc în zonă sa aiba acces .

  6. NU! Nici eu nu sint de acord dar n-am deloc incredere in acest Consiliu local, toti sint niste ambuscati fara viziune, tot ei au macelarit Drumul Careiului de a ajuns un adevarat stres, 3 supermarket-uri pe 300 metri aproape in centrul orasului cind alte capitale europene trimit supermaket-urile la periferie. In loc sa fie o zona de liniste Drumul Careiului arata ca un bazar turcesc.

  7. Nu ! In ce oras din tara, parcurile centrale au fost stricate pentru a face parcari subterane ? Nicaieri !!! Avem si noi un singur parc si acela-l desfiintam ! Nu toata lumea are nevoie de parcare, dar toti avem nevoie de spatiu verde !

  8. Se vrea a se face parcare dar doar pentru hotelul Dacia. Din care orașul primește o redevență de 2%. Între timp, celelalte locuri de parcare, de la suprafață se desființează pentru că urmează ca zona centrală să nu mai permită acces auto.

  9. Circulatia autovehiculelor din Centrul vechi al orasului ( Piata Libertatii) ar trebui INLATURAT in totalitate pe modelul altor orase importante din Europa !!! . Circulatia ar trebui permisa doar pietonilor si biciclistilor !. Trebuie protejat si pastrat ceea ce mai avem ramas din trecut si pt. generatiile urmatoare !!!. Ca urmare NU sunt de acord si NU sustin construirea unei parcări subterane în faţa Hotelului Pannonia (…Dacia) !!!. Mai degraba ar trebui intretinuta si modernizata Gara CFR respectiv Autogara din fata acestuia asa cum este in orice oras care se respecta !. ( Luati modelul din Sfantu Gheorghe condus de primarul Antal Arpad !). Este jalnic cum arata Gara CFR si cladirea Autogarii degradate !!!. Cine vine in oras cu trenul se intalneste cu aceasta imagine dezolanta ( cartea de vizita al orasului …)

  10. strazile in general,cele din centrele oraselor cu atat mai mult nu sant pentru parcare de masini,strazile sant pentru circulatie,cai de comunicatie nu locuri de depozitat masini pentru o zi/noapte intreaga,si apropos ce inseamna parcarea orasului?,pana acum eu am vazut o ca un loc al nimanui unde oricine si a lasat cum a vrut si cat a vrut marea investitie a vietii lui.Deci nu mai numiti strazi,artere de circulatie spatiile unde masinile stau si isi asteapta proprietarii sau asteapta ziua de maine.Masinile se parcheaza in parcari ,curtile personale nu pe marginea drumului.

  11. Conducera orasului ( UDMR-FIDESZ) nu este in stare sa rezolve problemele elementare al orasului, un garaj subteran pentru ei este o initiativa foarte inalta. In toate orasele moderne din lume, auto turismele nu au ce cauta in centrul orasului si zona centrala este pasabil numai pietoni sau biciclisti!

Lasă un răspuns

Connect with