Image 1
Image 2

Informații privind achiziționarea de pachete turistice

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Înainte de achiziționarea unui pachet de servicii de către turist, agenția de turism este obligată să furnizeze informații referitoare la mijloacele de transport, locurile și datele de plecare și de întoarcere, durate și locurile escalelor, precum și legăturile de transport.

O altă recomandare este aceea ca “turiștii să obțină și să păstreze o dovadă a plății serviciilor achitate. Pentru orice plată efectuată, turistul trebuie să primească documentul fiscal aferent plății.

De asemenea, turistul trebuie să solicite de la agenția organizatoare furnizarea contractului privind pachetul de servicii turistice cumpărat pe un suport durabil”.
În privința locurilor de cazare, turistul trebuie să știe că pe site-ul Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului poate verifica dacă hotelul sau pensiunea deține certificat de clasificare, respectiv categoria acordată. De asemenea, pe site-ul unității de cazare ar trebui să fie regăsite informații referitoare la datele societății comerciale. Este recomandat ca turiștii să salveze fotografii în care este prezentată proprietatea și care au stat la baza alegerii făcute, iar în cazul în care există diferențe majore între acestea și realitate pot fi folosite ca probe în cazul unui litigiu”, se precizează în informarea Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor. În situația în care turistul constată că nivelul serviciilor este sub cel contractat, turistul trebuie să anunțe agenția, care este obligată să ofere, fără costuri suplimentare, servicii alternative corespunzătoare, pe cât posibil echivalente cu cele prevăzute în contract sau de mai bună calitate”.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns