Image 1
Image 2

David Gandy şi-a lansat propria linie de îmbrăcăminte

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

 

Modelul şi antreprenorul care – în zilele dinaintea pandemiei – a fost rar văzut în public fără sacou sau cămaşă a luat o direcţie diferită – şi s-a folosit de experinţa câştigată de-a lungul celor opt ani ca model, dar şi de colaborarea sa cu Marks & Spencer.

Şi aşa a ajuns să creeze colecţia Wellwear, o colecţie de hanorace, pantaloni scurţi, tricouri, jogger şi alte piese care sunt menite să fie confortabile, funcţionale şi ecologice.

Brandul d2c a debutat în octombrie pe davidgandywellwear.com cu 20 de piese şi planul este să adauge mai multe stiluri şi culori pe măsură ce progresează lunile. Preţurile sunt accesibile, variind de la 28 de lire sterline pentru un tricou până la 80 de lire sterline pentru piese precum Sweat Bomber.

Colecţia este fabricată în Portugalia, iar ţesăturile includ bumbac Pima, lyocell şi modal. Gandy a spus că doreşte ca îmbrăcămintea să fie uşor de purtat şi fără probleme.

Ţesăturile tratate absorb umezeala, ajută la reglarea temperaturii corpului şi au, de asemenea, proprietăţi antiodor şi antibacteriene. Potrivit lui Gandy, nu trebuie să fie spălate după fiecare uzură, ceea ce economiseşte săpun, apă şi electricitate.
Unele dintre articole sunt, de asemenea, infuzate cu extract de aloe vera, care are proprietăţi de vindecare a rănilor, antiinflamatoare şi hidratante.

Într-un interviu, Gandy a spus că vrea ca lansarea colecţiei să inspire un sentiment de bunăstare şi încredere. Deşi poate iubeşte un costum ascuţit, acesta crede că, până la urmă, croitul are limitele sale.

„Majoritatea oamenilor probabil mă asociază cu hainele mai elegante, dar fiind o persoană timidă, le port adesea ca o armură când ştiu că voi fi în ochii publicului sau la evenimente de profil”, a spus Gandy, care a fost model pentru case de modă precumDolce & Gabbana, Massimo Dutti, Marks & Spencer.

Pe lângă modelling, a investit în diferite companii mici, inclusiv London Sock Co. şi marca Larry King Hair Care, care a fost fondată de către stilistul său preferat.

Gandy şi-a folosit cei mulţi ani de muncă cu Marks & Spencer, modelând totul, de la îmbrăcăminte personalizată la lenjerie intimă, sudoare şi pijamale. Gandy a fost mai mult decât un manechin; a spus că a fost implicat în fiecare etapă a procesului – de la proiectare la producţie, imagine şi marketing – în special a colecţiilor M&S Autograph.

După ce a asistat la apariţia îmbrăcămintei de agrement în timpul pandemiei, Gandy a ştiut că este momentul său de a interveni.
„Visul meu final, de ani de zile, a fost să-mi creez propriul brand şi ştiam că vreau să mă bazez pe ceea ce am creat la M&S. Aşa că am început să mă întreb „Ce face îmbrăcămintea grozavă?” „Ce mă face să păstrez anumite haine până când sunt decolorate, rupte sau destrămate?” ”

Rezultatul a fost Wellwear, pe care Gandy îl descrie ca o colecţie de care este foarte mândru.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with