Image 1
Image 2

Consiliul Concurenţei analizează piaţa angro de comercializare a carburanţilor auto

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Consiliul Concurenţei are în derulare o analiză pe piaţa comercializării angro de carburanţi auto cu scopul de a identifica factorii care au determinat recentele majorări de preţuri ale carburanţilor, precum şi eventualele disfuncţionalităţi ale pieţei, informează autoritatea.

În urma analizei, Consiliul Concurenţei poate propune recomandări, respectiv măsuri în vederea remedierii, atenuării şi prevenirii oricăror efecte negative asupra concurenţei şi, implicit, asupra consumatorilor, iar în cazul în care descoperă încălcări ale legii, iniţiază procedurile necesare pentru a le sancţiona.

“Autoritatea de concurenţă a sancţionat 3 companii din domeniul comercializării angro de carburanţi cu amenzi totale de 3,7 milioane euro pentru participarea la o înţelegere anticoncurenţială, constând în fixarea preţurilor, discounturilor şi adaosurilor comerciale, împărţirea clienţilor şi a surselor de aprovizionare”, se precizează într-un document al autorității. De asemenea, Consiliul Concurenţei a sancţionat şase companii petroliere cu amendă de 205 milioane euro pentru încheierea unei înţelegeri anticoncurenţiale.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with