Image 1
Image 2

Unul din doi români se aşteaptă ca economia României să revină la normal după cel puţin un an

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Aproximativ jumătate dintre românii intervievaţi se aşteaptă ca economia României să revină la normal după un an de la încheierea stării de urgenţă, iar după această perioadă mai mult de două treimi (69%) îşi doresc să meargă la mare sau la munte, arată un studiu realizat de agenţia de comunicare cu ADN digital Republika.

28% dintre românii intervievaţi doresc să meargă la concerte sau festivaluri, iar alte 28% în vacanţe, în afara ţării. Studiul prezintă impactul pe care criza pandemică COVID-19 îl are şi îl va avea asupra consumatorilor din România, precum şi adaptarea acestora după terminarea stării de urgenţă, pentru a ajuta brandurile să răspundă corespunzător contextului global, cu măsuri locale. La 54% dintre români au intervenit schimbări în ceea ce priveşte locul de muncă. Cele mai mari schimbări sunt legate de faptul că lucrează de acasă (34,8%) şi că li s-a redus programul de muncă – 23,9%, iar 14,3% erau deja în şomaj tehnic la finalul lunii martie. În contextul pandemic Covid-19, aproape 94% din români nu ies deloc din casă sau o fac mult mai rar. Aproape 30% din cei intervievaţi au declarat că îi ajută să facă cumpărături online pentru a avea o dispoziţie mai bună, pe 68% îi ajută filmele şi aproape 50% din români au găsit dulciurile, snacks-urile şi cafeaua ca soluţie potrivită în această perioadă.

Aproape două treimi din românii intervievaţi au declarat că vor susţine mult mai mult în viitor producătorii locali de alimente, iar 30% susţin că vor cumpăra mai mult online în viitor produse de igienă şi îngrijire personală, cât şi pentru curăţenie.

“Companiile trebuie să ţină pasul mai mult ca oricând cu tot ce se întâmplă, iar brandurile se adaptează din mers pentru a-şi menţine sau a-şi consolida relaţia cu publicul ţintă. Întoarcerea la “noul normal” va însemna pentru multe branduri o cursă nebună pentru recuperarea volumelor pierdute în aceste luni. Cei care vor şti cum să răspundă nevoilor şi dorinţelor românilor, care vor avea deja direcţii clare de acţiune , vor fi avantajaţi în această cursă”, a declarat Ştefania Kadima, managing partner Republika.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with