Image 1
Image 2

UNIQA Asigurări a plătit o prima tranşă de 12,5 milioane de lei din idemnizatia daunei de la fabrica Solina România pentru incendiul din luna februarie 2019

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

La două luni şi jumătate de la incendiul produs la fabrica de ingrediente alimentare Solina România din judeţul Alba, UNIQA Asigurări a efectuat plata în avans a unei prime tranşe, în valoare de 12,5 milioane de lei, din indemnizaţia de dauna pentru stocul de mărfuri distrus în timpul incidentului.

Reprezentanţîi UNIQA Asigurări au dispus această măsură pentru a susţine eforturile Solina România de a-şi continuă activitatea în locaţia din judeţul Albă, ne informează Marcel Buzilă, director general al firmei MB Europa, broker de asigurări.

UNIQA Asigurări întreprinde, în continuare, toate demersurile pentru realizarea expertizei tehnice şi soluţionarea cât mai rapidă a daunei.

“Am fost alături de clientul nostru, Solina România, încă din primele ore de la producerea evenimentului din luna februarie şi oferim, în continuare, tot sprijinul necesar în vederea soluţionării daunei. Plata în avans a tranşei de 12,5 milioane de lei din indemnizaţia de dauna pentru stocul de mărfuri este modul în care UNIQA Asigurări îşi arată sprijinul faţă de partenerul sau, Solina România, contribuind la resursele care îl ajută să îşi reconstruiască activitatea. Investiţia în soluţîi de management al riscului şi servicii profesioniste de analiză tehnică segmentată pe industrii reprezintă o preocupare constanţa pentru UNIQA Asigurări. De aceea, avem alături specialişti cu experienţă, pe a căror expertiză ne bazăm nu numai în instrumentarea acestei daune complexe, ci, cu precădere, în îmbunătăţirea serviciilor noastre de consultanţă privind managementul riscului pentru clienţi. Astfel, avem încrederea că livrăm servicii la cele mai înalte standarde de calitate şi profesionalism şi ii mulţumim partenerului nostru, Solina România, pentru promptitudinea cu care ne-a pus la dispoziţie informaţiile necesare”, a precizat Iuliana Rusei, Membru al Directoratului – CÎTO UNIQA Asigurări.

Suma plătită de UNIQA Asigurări că prima tranşă din indemnizaţia de dauna susţine eforturile Solina România de a recupera cota de piaţă iniţială şi a-şi reasigura toţi partenerii de afaceri cu privire la sustenabilitatea activităţii companiei. Sperăm că dosarul de dauna să fie finalizat în cel mai scurt timp prin acordarea diferenţei din suma cuvenită, astfel încât să putem merge mai departe, în beneficiul tuturor părţilor implicate – companie, parteneri şi angajaţi. Mulţumim companiei UNIQA Asigurări pentru modul în care a gestionat întregul proces, lucru care ne arată că avem alături un partener de încredere în ceea ce priveşte protecţia prin asigurare”, a declarat Ciprian Grădinariu, Country Manager Solina România.

Experienţă clienţilor noştri în relaţia cu UNIQA Asigurări este o călătorie pe care dorim să o facem cât mai lînă, definită de momente ce aduc stabilitate şi valoare în existenţa lor. Cu atât mai mult în cazul producerii unei daune, când rolul nostru este acela de a ne ajută clienţii să depăşească momentele critice pentru a-şi relua, în cel mai scurt timp, cursul firesc al activităţii. Parteneriatul cu Solina România demonstrează că acest principiu funcţionează şi suntem bucuroşi că UNIQA Asigurări contribuie nu doar la reconstrucţia unei afaceri, ci şi a unei comunităţi profesionale, redându-le oamenilor din echipa Solina încrederea că povestea lor de succes merge mai departe”, Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurări.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with