Image 1
Image 2

Un sătmărean este nemulţumit de cum a fost consultat la Urgenţă

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Zilele trecute am fost vizitaţi la redacţie de către Trandafir Pop, din cartierul Sătmărel, un personaj cunoscut de numeroşi sătmăreni.

Omul ne-a semnalat faptul că în urmă cu puţin timp, urmare a unor probleme de sănătate, noapte fiind, a apelat numărul unic 112. La adresa indicată s-a prezentat salvarea şi l-a transportat la Unitatea de Primiri Urgenţe a Spitalului Judeţean Satu Mare. Acolo au început problemele. A stat ore la rând în aşteptare până a fi consultat. Ba mai mult, se pare că omul a avut parte şi de un comportament mai puţin adecvat din partea personalului. A fost consultat, dar nu aşa cum şi-ar fi dorit. Nemulţumit, a depus o sesizare/reclamaţie la conducerea Spitalului Judeţean de Urgenţă Satu Mare. Ca răspuns, omului i s-a recomandat ca în alte ocazii similare să se adreseze medicului de familie sau centrului de permanenţă la care este arondat. “Nimic mai simplu, spunea reclamantul. Dacă nu solicitam salvarea în toiul nopţii, eram obligat să plătesc unei maşini măcar 50 de lei ca să fiu dus la consultaţie, dar cine o făcea noaptea, iar apoi alţi 50 de lei pentru a fi transportat acasă. Pensia nu-mi permite să fac asemenea cheltuieli. Mă bucur dacă-mi pot asigura cele necesare zi cu zi. Unde mai punem faptul că am şi un picior amputat”.

Ulterior, Trandafir Pop a depus o sesizare şi la Casa de Asigurări de Sănătate, solicitând informaţii privind cheltuielile decontate în contul său de către Spital. Încă n-a primit răspuns la această solicitare, dar este curios să vadă negru pe alb ce sume au fost decontate pentru transport şi pentru consultaţia de care nu este mulţumit.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with