Image 1
Image 2

Tranzacțiile bancare online s-au dublat după instituirea restricțiilor de circulație

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Măsurile de distanțare socială impuse în perioada pandemiei Covid-19 au înmulțit tranzacțiile realizate prin mobile și internet banking. Raiffeisen Bank anunță că în martie a avut aproape o dublare atât la numărul de tranzacții, cât și la volume, după ce și BCR a raportat o creștere cu 150% a deschiderilor noi de conturi online și o dublare a autentificărilor în platforma digitală.

Clienții persoane fizice au tranzacționat aproape de două ori mai mult în aplicațiile de mobile și internet banking, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, arată Raiffeisen Bank, precizând că creșterea a fost de 73% la numărul de tranzacții și de 83% în volume.

“Numărul de clienți unici ce utilizează serviciile digitale a crescut cu 25% în luna martie”, spune Cătălin Munteanu, director executiv Aria Clienți Persoane Fizice. Odată cu numărul clienților unici a crescut și frecvența cu care aceștia utilizează aplicațiile. Tot în martie, și numărul de schimburi valutare lei-euro și euro-lei, efectuate de clienți la curs BNR, în Smart Hour, s-a triplat față de septembrie 2019, când opțiunea de schimb a fost lansată întâi ca o promoție pentru a fi apoi permanentizată.

Se precizează că volumul plăților online prin carduri de debit a crescut cu 70% față de martie 2019, iar tranzacționarea la POS are creșteri de două cifre, atât la număr de tranzacții, cât și în volume, spune banca. Plățile de facturi către furnizori prin canale digitale au avansat cu 40%. Creștere de 17% raportează banca și pentru numărul contractelor de direct debit, față de martie 2019. În același timp, numărul de tranzacții de retragere cash la ATM a scăzut cu aproximativ 18%.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with