16.10.2018 00.00 Agenda publică, cu Stela Cădar, invitaţi: Claudiu Ţinca, Valeriu Bancea. Titlul emisiunii: Un nou scandal pe legile justiţiei. (reluare) 01.30 Cultură – 10x10 Născut în România 03.10 Cultură – Inaugurarea bibliotecii Petru Bran 04.40 Info Studio cu Ioan Aniţaş, invitat: Vasile Fernea.Titlul emisiuni: Relaţia miliţiei cu judeţeana de partid. 05.30 Iată omul cu Gabriel Ghişan,invitat: Vasile Antal. 06.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 07.00 Ştiri 07.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 08.00 Audienţe în direct, cu Mihaela Ghiţă, invitat: Adrian Marc. Titlul emisiunii: Planul Spitalului Judeţean pentru îngrijirea pacienţilor. (reluare) 09.00 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 09.30 Sănătate, frumuseţe, stil 10.30 Religie, cu Laczko Eva, invitaţi: Kiss Jozsef, Papellas Istvan. Titlul emisiunii: Rolul comunităţii creştine în protejarea vieţii. 11.15 Teleshopping 11.30 Agenda publică, cu Stela Cădar, invitaţi: Claudiu Ţinca, Valeriu Bancea. Titlul emisiunii: Un nou scandal pe legile justiţiei. (reluare) 13.00 Ştiri 13.30 Info Studio cu Ioan Aniţaş, invitat: Vasile Fernea.Titlul emisiuni: Relaţia miliţiei cu judeţeana de partid. 14.30 Teleshopping 14.45 Sănătate, cu Mihaela Ghiţă, invitat: Aracs Loredana. Titlul emisiunii: Prevenţie, diagnostic şi tratament în cancerul la sân. 15.30 Iată omul cu Gabriel Ghişan,invitat: Vasile Antal. 16.40 Cultură – Inaugurarea bibliotecii Petru Bran 17.30 Panoramic sportiv, cu Ionuţ Blăjan, invitaţi: Florin Mulcuţan. Titlul emisiunii: Se înscrie istorie in bocul sătmărean. 18.30 Audienţe în direct. 19.30 Ştiri 20.00 Agenda publică, cu Stela Cădar în direct 21.30 Ştiri 22.00 Audienţe în direct. 23.00 Cultură – Russian Night la Poesis – Concert cu Tania Pop.

Sunteţi mulţumiţi de serviciul sătmărean de ambulanţă ?

Scris de Sergiu Podina, 11 martie 2015 « Ştirea precedentă | Înapoi la index | Ştirea următoare »

Serviciul de Ambulanţă Judeţean (SAJ) Satu Mare este un serviciu public de importanţă strategică, care dispune de Staţia centrală Satu Mare şi de un număr de trei substaţii amplasate în oraşele: Negreşti Oaş, Carei, Tăşnad.

Din punct de vedere structural SAJ Satu Mare este împărţit în două compartimente. Primul este cel de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat. Prin acesta se asigură asistarea pacienţilor la locul accidentului sau al îmbolnăvirii şi transportul acestora după caz la o unitate spitalicească, precum şi transferul interclinic al bolnavului critic conform protocoalelor în vigoare.
Cel de-al doilea compartiment este de consultaţii de urgenţă la domiciliu şi transport sanitar neasistat în cadrul căruia se acordă consultaţii la domiciliu pacienţilor care nu necesită neaparat transportul la o unitate spitalicească, precum şi transportul bolnavilor care nu necesită asistenţă medicală pe timpul transportului aici încadrându-se bolnavii dializati, transferul interspitalicesc, transportul bolnavilor nedeplasabili la domiciliu, transportul acestora la recuperare, pentru consult de specialitate, transportul medicului pentru constatarea decesului şi multe alte.
Pe hârtie totul pare a fi foarte clar şi deloc de judecat însă părerea dumneavoastră a cetăţenilor care din nevoie aţi apelat la acest serviciu este esenţială. În acest context dorim să vă întrebăm: SUNTEŢI MULŢUMIŢI DE SERVICIUL SĂTMĂREAN DE AMBULANŢĂ ?
Totodată aveţi posibilitatea şi chiar aşteptăm reclamaţiile şi sugestiile dumneavoastră prin intermediul rubricii de comentarii.

Cum descrieţi calitatea serviciilor medicale oferite pe ambulanţă?

Cât de prompt ajunge ambulanţa în momentul producerii unei tragedii?

Cum catalogaţi relaţia paramedic-pacient şi respectiv medic-pacient?

Acestea sunt doar câteva întrebări la care aşteptăm răspuns din partea dumneavoastră.
Toate întrebările şi nemulţumirile îşi vor primi răspunsurile în cadrul emisiunii Audienţe în direct de la Informaţia TV de vineri 13 martie.

Sunteţi mulţumiţi de serviciul sătmărean de ambulanţă?
Abonează-te acum Online!
  1. ciprian a spus: 12 martie 2015, ora 12:41

    Iar soferii sa limiteze pe cat posibil semnalele sonore, doar pentru interventii

  2. Pacient a spus: 12 martie 2015, ora 06:51

    Conducerea ar trebui sa fie mai atenta ce fac unii angajati,care in loc sa ajute colegii la manevrele de resuscitare,abordeaza familia cum ca are firma funerara ( in caz de deces) .cred ca asemenea abordari va descalifica din punct de vedere profesional

Adaugă un comentariu Ne păstrăm dreptul de a refuza publicarea comentariilor care nu respectă nişte reguli simple ale bunului simţ, care reprezintă atac la persoană, sau care sunt off-topic. Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii.