Image 1
Image 2

Sunteţi mulţumiţi de condiţiile de transport în comun din Satu Mare?

Sigla Informatia Zilei
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol
Autobuz al Transurban
Autobuz al Transurban

    Transportul în comun este un serviciu pe care municipalitatea îl pune la dispoziţia cetăţenilor din Satu Mare prin firma Transurban S.A. Sătmărenii au făcut reclamaţii referitoare la condiţiile în care sunt nevoiţi să se deplaseze.

Transportul în comun se realizează cu un parc activ de 46 de autobuze articulate, medii şi midibuze, deservind un număr de 16 trasee urbane şi două trasee suburbane, acoperind astfel toate zonele de interes public şi industrial ale municipiului şi a celor patru localităţi învecinate. Dintre acestea cel mai vechi autobuz circulă pe drumurile patriei din anul 1974, iar cele mai noi sunt din anul 2006.
Bugetul pentru firma sătmăreană de transport în comun este stabilit în fiecare an prin decizia Consiliului Local Satu Mare. Pentru anul 2015 bugetul de venituri şi cheltuieli al S.C Transurban S.A se va aproba în şedinţa ordinară din data de 26 februarie. Suma prevăzută de către municipalitate pentru anul  în curs este de 4,5 milioane lei cu toate că în ultimii doi ani nu au fost prevăzută nici o măsură de eficientizare a acestui serviciu.
În primul rând ne interesează să ştim dacă sunteţi mulţumiţi de condiţiile de transport în comun din Satu Mare.  Totodată aveţi posibilitatea şi chiar aşteptăm reclamaţiile şi sugestiile dumneavoastră prin intermediul rubricii de comentarii.  Ce aţi face pentru a îmbunătăţii transportul în comun? Ce strategie îndreptată spre călător ar trebui să adopte conducerea Transurban ? Ce nemulţumiri actuale aveţi referitoare condiţiile oferite de Transurban ? Ce părere aveţi despre preţul biletelor, abonamentelor? Acestea sunt doar câteva întrebări la care aşteptăm răspuns din partea dumneavoastră.
Toate întrebările şi nemulţumirile îşi vor primi răspunsurile în cadrul emisiunii Audienţe în direct de la Informaţia TV de luni 23 februarie.

 

[cardoza_wp_poll id=87]

37 de comentarii

  1. buna seara nu santem multumit stau la spatele omv fost i.a.s. statie de autobus nu avem dar si in zona noastyra sant bitrini si copii . statia noastra este numai spre oras ,adica cind vine autobusul din oras nu se opreste numai dupa ce intoarce spre oras noi locuitorii9 nu meritam macar in fata cruci o statie ? ? ?

  2. A fost cineva in Baia Mare sa vada parcul auto de la Urbis? Este nou, cu aer conditionat, rampa pentru persoanele cu handicap tot ce iti doresti. De ce acolo se poate si aici nu? Deoarece aici nu se vrea. Nu vom ajunge niciodata un oras european, nici macar la nivelul orasului Baia Mare.

  3. Un studiu recent a scos la iveala faptul ca omul de Neanderthal nu a suferit niciodata de probleme mintale.
    Cercetatorii de la Universitatea din Ierusalim au descoperit ca stramosul omului modern nu dezvolta niciodata tulburari neurologice …
    Astfel, in vreme ce omul evoluat dispune de niste gene care activeaza tulburari din sceptrul cerebral, omul de Neanderthal nu le avea, astfel incat in cazul sau era imposibil ca acestea sa se declanseze.
    Ma bucur ca ma incadrati in aceasta specie,si eu va respect.

  4. si eu amdrepatate in legatura cu furturiile de motorina,lucru demonstrat,soferi prinsi de jandarmerie,politia locala.Comportamentul vostru este la fel ca si cel al omului de neanderthal,fosta conducere va acoperea cu minusuriile si de 100l lunar de motorina,de ce nu recunoasteti ca se fura foarte multa motorina,acum nu se mai poate fura,nu va puteti rotunji venituriile….

  5. Nu vreau sa comentez prea mult doar atat mi-as dori din tot sufletul sa privatizeze domnu primar transurbanul sa vada atunci toti satmarenii lui dragi cum se circula la privat in ce conditii,cu microbus de 21 de locuri in care se inghesuie 50 sau mai multe persoane mai rau ca si sarmalele vezi rutele odoreu,craidorolt,ardud si multe alte rute as vrea sa vad atunci unde vor mai reclama cand privatul va pune biletul 3 sau 4 lei si o sa ne inghesuie in microbusele lor jegoase si cu o stare tehnica de speriat nimeni nu se intreaba de ce nu se investeste in transurban

  6. Inseamna ca trebuia sa ramaneti in continuare…se pare ca ati avut pe cineva de ati avut “1 ora spor de pregatire”…eu nu am auzit de asa ceva in 17 ani 🙂
    Si daca vorbiti de salarii foarte decente de ce ati dorit sa va rotunjiti veniturile?…Vorbe,dar nu are importanta,

  7. domnule sofer,nu sunt om din interior spre surprinderea dvs am fost sofer acolo ….aveam 1 ora spor de pregatire dimineata,totusi conditiile nu sunt foarte rele,mai rau este la alti,au venit si soferi tineri pt angajare,oricum eu am plecat de la firma transurban la alta firma, sincer din cauza ca numai puteam rotunji veniturile,asa ca va rog nu-mi povestiti mie cum mergea treaba acolo….

  8. Domnule Gabi,acum Adrian 🙂
    Autobuze noi?..Karosa de 15ani,Citelis-uri de 9ani,Mercedes de 14 ani…autobuze noi? 🙂
    Spor de pornire?…pornire ce?
    Pasta verde vi-l fac cadou in lipsa de apa nu am la ce sa-l folosesc.Nu mi-a trebuit mult sa-mi dau seama ca sunteti om din interiorul unitatii,nu calator.
    Nu fac pe nevinovatul cine a gresit sa raspunda pentru ceea ce a facut asta sa fie clar.Daca ar fi dupa mine la fel as proceda,poate ar ramane 40% din personal.
    Un lucru sa imi explicati la angajari de conducatori auto de ce nu se prezinta lumea daca e chiar asa bine?
    Sunt posturi libere saptamana de saptamana.Cand aude lumea nici nu vrea sa auda…cu mici exceptii…persoanele care sunt la limita de pensionare.
    Iar repet adevaratul meu salar in mana este 1250ron+8tichete cu toate sporurile cu toate orele suplimentare cu toate liberele cu tot.Lucru ce se poate verifica.
    Si stiu foarte bine ca altii muncesc pt 1000ron,nu e vorba de asta…dar sa nu veniti ca avem salarii de 1500-2000ron pt ca nu este advarat.

  9. aspectetul cu furtul de motorina se poate verifica foarte usor,au fost prinsi soferi ,minusuriile de motorina in fiecare luna aratati-le de pe foile de consum ale firmei sa vada si stimati satmareni adevaratele minusuri,adevaratele salarii, ziceati ca cine va cunoaste stie ca aveti un comportament civilizat,foarte bine,bravo,dar faceti si dvs.ceva in legatura cu restul colegiilor care se comporta zici ca au iesit din ceva jungla,si a fost primul contact cu omul…

  10. domnule sofer de la transurban,hai numai faceti pe nevinovatul,personal am dat bani pt a calatori,si nu o singura data,comportament foarte urat(liderii mai ales) adevarat nu opriti in toate statiile,munciti de la 2-11 ore,dar ziceti sincer la calatori despre faptul ca in fiecare luna aveti intre 8-32 orele suplimentare platite,spor de pornire in fiecare zi,prima de vacanta,concediu 28-34 zile,majoritatea a-ti luat motorina si bani de la oameni,calatori nu stiu despre aceste lucruri,despre faptul ca furati inainte si pana la 100 l pe luna,va plangeti de conditiile de munca,da nu sunt tocmai cele mai bune,dar majoritatea aveti autobuse noi(citelis,karosa,mercedes)care totusi sunt in stare buna.AVANTAJE PT SOFERI TRANSURBAN sunt multiple de ex: se respecta timpi de condus,zile libere platite,8 tichete,spor de conditi grele,spor pt pornire,prima de vacanta,salar foarte atractiv,haine de lucru,pasta verde pt spalat pe maini,nu reparati masinile,nu spalati masinile,aveti transportul asigurat pana la transurban.DEZAVANTAJE:numai puteti fura motorina,numai puteti cere 2 lei de la calatori,gps pe bus unii mergeau efectiv cu busul acasa( pleiner,crancau etc),sunteti putin legati de traseu.Aceste aspecte nu sunt cunoscute de catre calatori,dvs a-ti dori ca noi calatorii sa va cumparam mancarea,siliconul de bord ,mirositoarele.Intrebarea mare este DE CE MAI MUNCITI IN CONDITIILE ACESTEA?sunt atatea firme de transport in judet… STIMATI SATMARENI NU VA FIE MILA DE ACESTI SOFERI,au un comportament foarte urat si jignitor la adresa noastra…

  11. Si sa nu mint,da a fost cazul cand mi-au aruncat 2 lei pe bord desi am zis ca nu pot si nu vreau sa raspund pt calatoria efectuate de dansul.Am propus ca il astept la primul chiosc,la biletomat ori are posibiltatea sa isi cumpere de la cineva din autobuz…dar nu a discutat.(mai nou si posibiltatea de a trimite sms)
    Dar acest lucru s-a intamplat o data la luna…si ce am facut cu 2 lei?…va spun…i-am pus langa banii mei si am cumparat odorizante pt autobuz,am cumparat siliconul pt bord precum si servetele umede sa ma sterg pe maini la semafor sa pot manca un sandwitch in timp ce stau la rand,(poate nici asta nu stiati noi acolo avem pauza de masa)…lucru care il fac si din salariul meu.
    Chiar nu ma intelegeti gresit,nu ma plang,imi iubesc meseria dar efectiv nu pot suporta cum sunt jignit zi de zi,sunt numit hot,sunt numit mincinos,sunt numit necioplit s.a.m.d.
    Si acest lucru ma doare mai mult decat salarul de incadrare.
    Respect,

  12. Domnul (Doamna) Gabi,pacat ca nu pot anexa fluturasul,dar din cate se pare aveti documente justificative eronate.
    Din cate suntem printre putinele firme unde in cartea de munca avem trecute toate drepturile salariale deci prin urmare ati uitat sa luati in vedere faptul ca din 1225+sporuri avem datorii catre stat de 50% din care rezulta un castig de 1250ron la care se adauga 8tichete de masa la 25 de zile lucrate.
    Programul variaza la fel de la 11 la 2 ore pe zi,dar si aici ati uitat sa mentionati ca suntem platiti EFECTIV pt orele lucrate la volan.
    Zile libere platite,vom avea doar din acest an daca am inteles noi bine prin asta fiind recompensate zilele de sambata si duminica lucrate.
    Cine ma cunoaste stie am un limbaj si comportament civilizat,astept in statie daca vad ca cineva fuge,cobor de la volan daca e nevoie de ajutorul meu pt a ajuta pe cineva,in 17 ani nu am avut nici macar o reclamattie la adresa mea,raspund cu amabilitate tuturor intrebarilor,nu am sustras nici macar un litru de motorina si nu am intins sa ver banii nimanui.
    Si eu doresc sa fie bine,sa avem un transport civilizat ma conformez ori de cate ori este nevoie dar nu suport generalizarea.
    Va multumesc,
    Cu respect.

  13. PTR.DOMNUL SOFER ,de ce nu ziceti tot adevarul,despre faptul ca primiti ore suplimentare,spor de weekend,zile libere platite,lucrati maxim8-9 ore pe zi,tichete,a-ti uitat faptul cand furati motorina in cantitati mari,si cate 50 litri pe zi,majoritatea soferilor,acum numai merge ,,mulsul,, autobuselor,aveti un salar de baza 1250 + sporuri ajungeti pana la 1500 lei ,un salar foarte decent.Limbajul vostru si atitudinea lasa foarte mult de dorit,oameni neciopliti,a-ti cerut bani de la calatori (2 lei) pt a putea sta linistiti erati mana in mana cu controlori.FOSTA CONDUCERE IVAN SIMION SI MOLNAR CSABA STIAU DE ACESTE FURTURI ,dar nu faceau nimic pt a le stopa.Bravo domnule primar si noua conducere pt faptul ca ati reusit sa stopati aceste lucruri,si sa-i puneti putin la respect

  14. O poveste cu multe aspecte pro si contra…
    Pro:
    – tariful la bilet pe o zi foarte bun pentru client, in comparatie cu alte orase
    – e bine ca s-a introdus uniforme pentru soferi, dar asta e prioritar?

    Contra:
    – nu am inteles de ce s-a scos abonamentul pe o singura linie si era la un pret rezonabil, adica daca vrei sa iti faci abonament trebuie sa iti iei pe toate liniile chiar daca ai nevoie sa circuli decat pe una singura. Bine ar fi sa se revina sa se poata face abonament chiar pe doua linii.
    – ce s-a mai spus, nu o data, autobuzele sunt MULT prea vechi!!!
    – orarele autobuzelor sunt afisate degeaba, ssunt prea sus sau nu se vad sau nu sunt afisate in toate statiile
    – aparatele ce elibereaza bilete nu functioneaza, adica nu o data s-a intamplat sa introduci o suma si sa te trezesti ca nu ti se elibereaza biletul; ar trebui un afisaj electronic care sa indice momentul in care stocul de bilete e zero, ca sa nu introduci banii si sa te trezesti fara bilet
    – PARCUL Industrial SUD – pe acest traseu sunt doua linii care circula dimineata (ora 7), 9 si 29, dar dimineata nu ajunge , mai ales cand autobusele trimise pe traseu sunt cu cucapacitate redusa. Oamenii stau ca sarmalele dupa care se presupune ca ar trebui sa munceasca min 8 ore. Sa circule d. director/primar o saptamana sa vedem daca le place. Ar trebui introduse dimineata inca min 2 masini, ca sa se circule in conditii civilizate. In plus, majoritatea care se duc la munca pe traseul respectiv au abonament, deci sunt clienti fideli, ar trebui Transurbanul sa le acorde mai multa atentie, mai ales ca firmele respective contribuie la bugetul local si al Transurbanului. Plus ca de multe ori autobusele respective se strica pe traseu, alt autobus la ora respectiva nu mai ai.

  15. Ora 3.45 suna ceasul…e ora devreme e chiar mijlocul noptii,dar ne-am acomodat cu trecerea anilor.O cafea matinala in liniste… tot cartierul doarme.Inchid incet usa sa nu trezesc familia in mijlocul nopti si plec spre firma la care lucrez S.C.Transurban S.A.
    Ora 4.30 apare cursa pt salariati,cu oameni ,colegi care la fel ca mine nu au somn.Plecam in tromba spre garaj cu pofta de inca o cafea.
    Ajunsi la sediul firmei incepem sa ne preluam indatoriile,primim foaie de parcurs,ne luam orarul-(orar predefinit de Conducerea unitatii) si pornim fiecare spre autobuzul primit in folosinta.
    E intuneric,aerul s-a scurs de mult din instalatii…deschidem capota motorului verificam starea autobuzului,ulei este,apa este…merge o cheie…asa stand in picioare,nimeni nu s-ar aventura sa stea in scaunul de rece…stiti cum e,au fost nevoie de ani intregi sa iti dai seama ca hemoragiile ti se pot trage din acest scaun.
    Linistea din curte e preluata de zgomotul mijloacelor de transport in comun.
    Completam diagrama,incercam sa dezaburim parbrizul…autobuzul de 12 metri nu se va incalzi cu siguranta prea usor…poate dupa doua curse o sa simt ca ma dezamortesc.
    Incet si sigur dupa 7-8 minute de mers in gol mergem si ne aliniam in fata pompei de combustibil…Reguli stricte…Buna dimineata…Nr?…Lacat jos,pompa si da-i sa mearga…120litri…foaie,bon,chitanta…semnatura,lacat…Multumim,o zi buna sa aveti.
    Pentru linia din ziua de azi am iesirea programata la ora 5.30…mai am timp de o cafea,mai stau la povesti cu colegii…
    5.15 e ora plecarii…scaun rece,volan rece,ventilatorul la fel baga aer rece…geaca,caciula si chiar manusi…trecem poarta unitatii.
    De aici suntem direct raspunzatori pt faptele comise.
    Capat de linie nr.10 Carpati2…5.25…lume putina adunata in statie…deschid doar usa din mijloc,asa cred ca fac economie pt caldura adunata in cei 20 de minute de functionare.
    Validatoarele setate pt ora,data,linie…
    Sunt 7 persoane,usa din mijloc e deschisa-3 persoane pornesc spre usa din fata,unul urca in mijloc 3 pornesc spre usa din spate.Niciodata nu am inteles ideea…dar ma conformez vazand privirile mangaietoare “de ce dracu nu deschizi”…adio caldura.
    Cafeau de dimineata isi c-am face efectul…incep sa m-i se activezele organele…dar ramanem concentrati doar la frig…
    Dupa 100 de metri primul obstacol…masini parcate in stanga si in dreapta…poate trece o motocicleta nu un autobuz.Nu o sa ma apuc sa claxonez la ora 5.32…Incerc sa evit,chiar urc pe trotuar,sau de ce nu dau inspate…vai ce face soferul asta deviaza de la traseu?…
    Primul telefon…caci soferii vorbesc la telefon…sunam garajul,dispeceratul si anuntam ca nu am reusit sa trecem am ales o straduta paralela…dar nici o statie nu ramane pe afara…
    Mai circula cate un taximetrist,obositi si ei la ora asta,mai o persoana matinala…trece strada.Si ce e daca e autobuz?…doar opreste simplu cateva tone,nu?…piscam frana,la ora asta oamenii nu stau pe scaune…nu se tin pt ca fierul e rece…mie rusine sa ma uit in oglinda dar simt din nou cuvintele dragi cu care mi s-ar adresa.
    5.40 se aduna lumea,si galagia incepe sa isi faca prezenta…ieri la televizor…am fost la cina..am facut cartofi pireu…m-a sunat soacra…altii vorbesc la telefon…sau asculta muzica…eu ce remarc din toata aceasta poveste e blablablablabla….
    Nu,nu am uitat de cafea…dar nu am nici o solutie.Trebuie sa ma gandesc ca prima ocazie sa merg la toaleta va fi la ora 8.00 cand se va deschide hypermarketul spre care am ruta in aceasta zi…nu am mult de asteptat e 5.50
    Stie cineva dintre voi cum e aceasta senzatie?Merita incercata,te trec fiori cu adevarat.
    6.20.orasul incet se trezeste,incep s-apara calatorii,circulatia e ok…se misca ceva dar nimic deosebit ne incadram in timpul acordat.Oamenii nu au tangenta cu noi,ne intreaba de vreo 8 ori cand pornim,cat e ceasul si atunci cate minute sunt…dar nimic deosebit.
    Intre timp am slabit cureaua,parca e mai bine dar senzatia nu a trecut…
    Intre timp s-a ars un bec…alt telefon la dispecerat….Va rog sa trimiteti in bec pe linie…o discutie de vreo 3 minute…parca simt cum cineva din spate e deranjat de discutia soferului…ma gandesc poate e mai bine sa ma opresc in statie si sa astept 15 minute becul?…ar fi mai bine?…cu siguranta nu.
    7.30 -am 3 ore jumate de activitate…sunt binedispus,concentrat…incepe traficul infernal.
    Bara la bara,autobuzul se umple incet dar sigur pana la refuz…simt un parfum usturator amestecat cu un miros de mucegai,un nespalat si un spray dulce…intredeschid geamul…e mai rau…
    7.35 Mico17-7.55 Burdea…fenomenal…nu ma lasati sa intru,pot eu semnaliza in statie …doar e un autobuz cu soferul smecher …dragilor eu nu ma grabesc dar cei 100 de oameni ba…
    Domnul politist ma incurajeaza…hai,hai,hai,hai…autobzul e pe la 40km/h putin ramas in urma in fata masinilor mici…apare unul destept direct in fata mea…ce sa fac…sa-l iau in plin sau sa franez…incerc o franare inteligenta fara sa fie pomenita mama….cu greu dar reusesc…cei din spatele meu nu sesizeaza nimic de ce am franat…Doar un…”Doamne cum conduc”…
    Imi pun castile Bluetooth—si imi sun familia,am si eu familie si ii intreb daca totul e ok.Niste priviri atintite spre mine,cu urechile ascutite oare ce vorbeste soferul.
    Tot ce ati remarcat ca soferul a vorbi la telefon,cum isi permit asa ceva…
    Incerc sa ma opresc cat mai aproape de bordura…aproape reusesc…intre bordura si autobuz nu exista decat o masina parcata,o groapa,un autbuz de la o firma particulara si c-am atat deci distanta destul de apropiata de trotuar…vreo 7metri…:)…
    Coboara cca 50% din calatori…se grabeau cat au stat in autobuz…iar acum se grabesc spre trecerea de pietoni…ce ii mai pasa de ceilalti 50%…ei sa treaca,autobuzul are timp sa astepte pana cand trec unul cate unul…verificand facebookul,mesajele,mailul…
    Sunt in intarziere,nu ma incadrez in program…Domule la ce ora trebuia sa pornit?,…si fel de fel de reclamatii…nu am chef de replici,inghit si imi vad de meserie…am renuntat si la posibilitatea de ami satisface necesitatile fiziologice in lipsa de timp…mai amanam o ora,doar e sanatos asa.
    Stimati calatori,nu e totul ceea ce pare,suntem si noi oameni,respiram aceeasi aer din autobuze,suportam acelasi frig pe care-l suportati si dumneavoastra,avem si noi familiile noastre,avem si noi dreptul de a discuta din cele 8 ore inchisi intr-o cabina de un metru patrat cu cineva…suntem oameni avem nevoie de comunicare.
    Cei care lucreaza cu oameni inteleg,nu dorim rau nimanui…mai ajung unii dintre noi la capatul rabdarii…dar ascundem acest lucru…lucram pentru comunitate….avem si noi un salar cum aveti dumneavoastra,avem si noi sporuri cum nu aveti dumneavoastra …25% spor vechime,10%spor de fidelitate,10% spor de stres…da 45% sporuri…si noroc cu ele…asa pot sa merg acasa cu un salar de 1250Ron/luna….decideti voi daca e prea mult pentru ceea ce facem.
    Schimbul meu s-a terminat.Multumesc.

  16. – unii controlori, mai precis echipa formata din cele doua femei, una blonda si una roscata, vorbesc foarte urat cu calatorii, urla in gura mare daca nu le convine ceva, umilesc de-a dreptul oamenii.
    – unele sunt foarte vechi, iar soferii probabil nu au alta solutie decat sa ia curbele intr-un mod incat trebuie sa te tii, te dor ambele maini de parca ai tras la sala
    – pe geamuri au ramas urmele adezivului din campania electorala si sunt murdare, miros foarte urat, eu nu stau pe scaune niciodata pt. ca sunt jegoase

  17. Prețul biletului este ok însă nu de fiecare dată își merită banii. Sunt zile și zile. Imaginați-vă ce simte un biet călător care așteaptă autobusul numărul 14 (Micro 17 – Gară) într-o stație care nu oferă mai mult de -4 patru grade. Apare după colț, un autobus “născut” în anii ’70, în care este mai frig decât într-un congelator. Se urcă în el, își ștampilează biletul (cu greu pentru că mâinele tremură, iar până găsește gaura… trece puțin timp). Apoi, bietul călător, își trage mânecile de la geacă peste palme pentru a se putea ține de “mânere” (riști să ți se lipească mâna de ele, prin îngheț). Ciudată e și senzația când trebuie să urce Podul Decebal. Zici că își dă ortu’ popii pentru ca într-un final, cu greu să o ia la vale spre malul celălalt al Sătmarului.

    Dar, și autobusele noi, conduse de șoferi iresponsabili pot să-i incomodeze pe bieții călători. Prin toamnă, am luat numărul 14 din Micro 17, un autobus din 2006. Pe lângă biserica cu hramul Buna Vestire (zona Interex), unul dintre cauciucurile autobusului a cedat, ba chiar a explodat. Șoferul, nu s-a arătat doborât. I-au mai rămas câteva roți pentru a mai putea trage de acea cursă. A trecut peste stația de lângă Bila, a mai luat câțiva călători, alții au coborât de frică. Înaintea bisericii care poartă hramul “Nașterea Maicii Domnului”, din Soarelui, autobusului chinuit i-a mai explodat un cauciuc, moment în care unul dintre bieții călători a răbufnit: “Da’ ne lași odată dra***ui să coborâm?”. Șoferul iresponsabil a oprit autobusul, a deschis cele trei uși, iar bieții călători s-au deplasat pe jos, la muncă, pentru a începe o nouă zi.

    Autobusele vechi să dispară din municipiul Satu Mare. Imaginea orașului are mult de suferit din această cauză!

  18. NUUU sunt multumita !!!
    In primul rand trebuie actualizat orarul liniilor de transport nu are nici o legatura cu realitatea .
    In al doilea rand autobuzele sunt foarte jegoase si mai ales in autobuzele noi nu este aer nu se deschide nici un geam mai ales vara.
    Puls ca dimineata la orele de varf autobuzele sunt pline , ar trebui suplimentate.

  19. Călătoriile cu transportul în comun, constituie adevărate acte de curaj, aventuri de neuitat, care-ţi oferă de toate: de la saune, buzunăreli, amenzi, mizerie şi altele până la pericolele reprezentate de mijloacele tehnice precare, vehicule ce ar fi trebuit casate demult şi pericolele unor şoferi inconştienţi, angajaţi , care ignoră, ca şi mulţi taximetrişti, regulile de circulaţie, pietonii sau „cartofii” din autobuz

  20. Autobuze, adevarate cutii de conserve, mai înghesuite decât cele din comerţ, autobuze de pe vremea lui Pazvante Chioru’, ruginite, rupte, fără urmă de condiţie elementară de călătorit, distruse de te miri că mai continuă să se mişte
    Călătoriile cu transportul în comun, constituie adevărate acte de curaj, aventuri de neuitat, care-ţi oferă de toate: de la saune, buzunăreli, amenzi, mizerie şi altele până la pericolele reprezentate de mijloacele tehnice precare, vehicule ce ar fi trebuit casate demult şi pericolele unor şoferi inconştienţi, angajaţi , care ignoră, ca şi mulţi taximetrişti, regulile de circulaţie, pietonii sau „cartofii” din autobuz

  21. Autobuze, adevarate cutii de conserve, mai înghesuite decât cele din comerţ, autobuze de pe vremea lui Pazvante Chioru’, ruginite, rupte, fără urmă de condiţie elementară de călătorit, distruse de te miri că mai continuă să se mişte
    Călătoriile cu transportul în comun, constituie adevărate acte de curaj, aventuri de neuitat, care-ţi oferă de toate: de la saune, buzunăreli, amenzi, mizerie şi altele până la pericolele reprezentate de mijloacele tehnice precare, vehicule ce ar fi trebuit casate demult şi pericolele unor şoferi inconştienţi, angajaţi , care ignoră, ca şi mulţi taximetrişti, regulile de circulaţie, pietonii sau „cartofii” din autobuz.

  22. Si in autobuzele alea mai noi daca te pui pe scaund nu vezi afara deaorece a ramas urma mizeriei lipite din campanie.Nu au fost in stare sa curete adezivul cu care au lipit afisele……arata urat atat din interior cat si din exterior. Oare s-a meritat sa murdareasca autobuzele?….Cat despre conditii de transport cred ca este o intrebare la care toata lumea stie raspunsul……

  23. Care dob.itoc de dob.itoc ar putea pune o asemenea intrebare din moment ce si ultimul pro.st din satu mare vede ca acest transurban e o martzoaga atasata la o caruta fara roti??!!Cine dreaq poate sa se declare „multumit”??Ala ori e ne.bun ori e primar in satu mare!!

  24. si sunt zone de unde circula f putine autobuse.de ex din zona str Closca spre centru intre ora 7-8 nu circula decat 2 autobuse care vin din balta alba si satmarel si care deja sunt pline cand vrei sa urci de ex de la lic german.nu se poate ca intre 7-8 cand lumea are de ajuns la scoala si serviciu sa nu circule mai multe autobuse si asta in toate zonele din oras.Daca s-ar intampla asta multi am lasa masinile acasa si orasul ar fi mai aerisit!

  25. Ar fi nevoie de
    – achizitionarea unor autobuze putin mai ,,tinere,, de 30 de ani, spre confortul calatorilor,
    – curse regulate si mai dese.
    I n aceste conditii poate ar renunta mai multi la autoturisme, s-ar reduce poluarea si traficul ar fi normal nu aglomerat.

    dar… e mai simplu cu parcari in interes propriu, demolari de garaje versus iluminat public, zona metropolitana si alte multe SF -uri din campania electorala.

  26. Este nevoie de un program afisat care sa se respecte si care sa poata fi citit. Degeaba este pus in varf de bat, nimeni nu il vede.
    De asemenea, pensionarilor ar trebui sa li se permita sa circule gratuit, ca in alte orase.
    Soferii de autobuz ar fi bine sa lase convorbirile telefonice care dureaza…cam 3 km. Este foarte riscant sa circuli si sa tii intr-o mana un telefon mobil.
    Nu controleaza nimeni aceste aspecte de zeci de ani de zile? Poate niste microbuze ar fi mai eficiente, in primul rand ar fi mai rapide.

  27. S- a oprit circulatia microbuselor care era foarte practic ptr cetatean nu trebuia sa ingheti 0re in sir in statie si dadea orasului un aer de civilizatie si noi locuri de munca ………acum trebuie sa suportam aerul poluat al rablelor de autobusuri din perioada lui Ceausescu acelas comportament de prost gust al soferilor si vulgaritatea controloarelor de bilete.

Lasă un răspuns