19.07.2018 00.00 Agenda publică, cu Stela Cădar, invitaţi: Ciprian Costea, Dan Burulea. Titlul emisiunii: Ce a discutat preşedintele cu premierul?(reluare) 01.30 Cultură, Fior de Zatmar 02.40 Natura ne cheamă, cu Ioana Zaharia. 03.30 Viaţa la ţară, cu Ioan Aniţaş, invitat: Daniel Frei. Titlul emisiunii: Cooperativa şi avantajele ei pentru fermieri. 04.30 Zone folclorice, cu Ioana Vladimirescu, invitat: Ionela Toma. 05.30 Iată omul cu Gabriel Ghişan,invitat: Adrian Pristopan. 06.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu antrenoarea: Ilyes Ilona . 07.00 Ştiri 07.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu antrenoarea: Simona Niste. 08.00 Audienţe în direct, cu Mihaela Ghiţă, invitat: Adrian Marc. Titlul emisiunii: Stadiul investiţiilor la Spitalul Judeţean Satu Mare.(reluare) 09.00 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu antrenoarea: Ilyes Ilona. 09.30 Sănătate, frumuseţe, stil, cu Ioana Vladimirescu, invitat: Lia Marinela Avram. 10.20 Religie, cu Laczko Eva, invitaţi: Barta Barnabas, Gordan Dalma, Gsiszar Lorant. Titlul emisiunii: La Satu Mare se organizează Întâlnirea Naţională a Tineretului Catolic. 11.15 Teleshopping 11.30 Agenda publică, cu Stela Cădar, invitaţi: Ciprian Costea, Dan Burulea. Titlul emisiunii: Ce a discutat preşedintele cu premierul?(reluare) 13.00 Ştiri 13.30 Iată omul cu Gabriel Ghişan,invitat: Adrian Pristopan. 14.20 Teleshopping 14.45 Cultură, Samfest jazz. 17.00 Cultură, La Poesss a avut loc Forumul Economic Invest. 18.30 Audienţe în direct 19.30 Ştiri 20.00 Agenda publică, cu Stela Cădar 21.30 Ştiri 22.00 Audienţe în direct (reluare) 23.00 Talk Show cu Carol Erdos

Românii cheltuie 2 miliarde de lei pe fast-food

Scris de Vasile Nechita, 19 iulie 2017 « Ştirea precedentă | Înapoi la index | Ştirea următoare »

Pe o piaţă dominată de McDonald’s, KFC şi shaormeriile locale, intră un nou jucător, respectiv un gigant străin, Taco Bell, potrivit surselor din piaţă citate de ZF.

Românii lasă anual în restauran­te­le de tip fast-food circa 2 mld. lei, piaţa fiind dominată la vârf de companii internaţionale pre­cum McDonald’s şi KFC, arată o analiză a ZF pe baza datelor Euromonitor. Cei doi jucătorii internaţionali se luptă atât cu alte lanţuri străine mai mici precum Subway, cât şi cu afaceri locale precum lanţurile de shaormerii.

„Segmentul de fast-food a atras atenţia con­sumatorilor români datorită activităţii bran­durilor internaţionale precum McDonald’s şi KFC care au reuşit să aducă mai aproape stilul de viaţă occidental“, spun analiştii Euromo­ni­tor. Creşterea puterii de cumpărare i-a deter­mi­nat pe români să iasă mai des în oraş, iar restau­rantele de tip fast-food au avut de câştigat de pe urma acestei situaţii. Shaormeriile şi restau­rantele au devenit locuri de întâlnire pentru consumatorii de toate vârstele şi profesiile, potrivit ZF.

Abonează-te acum Online!
Adaugă un comentariu Ne păstrăm dreptul de a refuza publicarea comentariilor care nu respectă nişte reguli simple ale bunului simţ, care reprezintă atac la persoană, sau care sunt off-topic. Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii.