Reclamaţii privind plata facturilor la apă-canal şi salubrizare

Scris de Ioana Vladimirescu, 16 septembrie 2020 « Ştirea precedentă | Înapoi la index | Ştirea următoare »

Marţi dimineaţă, înainte de a merge la Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor din Satu Mare, un pensionar sătmărean în vârstă de 80 de ani s-a oprit la sediul redacţiei noastre pentru a sesiza următoarea problemă pe care o are şi nu reuşeşte nicicum să o rezolve:

“Deşi suntem într-o lume a tehnologiei şi asta ar trebui să ne uşureze viaţa, se pare că unele regii autonome, cum e Apaservul, dar şi Florisalul de la noi, nu vor în ruptul capului să ne scape de statul la coadă pe la ghişee pentru a ne plăti facturile. Lunar, am optat ca pensia să îmi intre într-un cont bancar la o bancă din Satu Mare. De când există această posibilitate, am optat ca în momentul în care intră banii de pensie în cont Electrica şi cei de la gaze să îşi ia sumele necesare acoperirii facturilor de utilităţi. O dată pe lună, merg la bancă şi iau extras şi verific dacă totul e în regulă. Mereu e în regulă. Am solicitat să plătesc şi facturile de apă-canal tot aşa, respectiv cele de salubritate. Se pare că nu se poate, banii uneori îmi sunt luaţi din cont pentru achitarea contravalorii facturilor emise, alteori nu.
Este ceva aberant pentru că m-am trezit în luna asta cu o factură pe care îmi apare o altă factură restantă şi urma să îmi taie apa. Acesta este motivul pentru care merg şi la Protecţia Consumatorilor să văd de ce două entităţi aşa de mari nu pot să simplifice lucrurile când vine vorba de achitarea unor facturi”.

Abonează-te acum Online!
  1. Babacu a spus: 16 septembrie 2020, ora 12:47

    Stimate cititor, eu am card pe contul din banca si mi-am facut cont de utilizator pe site-urile tuturor furnizorilor de utilitati. Facturile imi vin numai in format electronic si le platesc lunar online cu cardul de pe laptopul de acasa. E mai bine asa pentru ca am controlul sumelor platite si nu stau la cozi.

Adaugă un comentariu Ne păstrăm dreptul de a refuza publicarea comentariilor care nu respectă nişte reguli simple ale bunului simţ, care reprezintă atac la persoană, sau care sunt off-topic. Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii.

  • Telefoane utile

    • Apel unic de urgenţă112
    • Ambulanţa0261-741111
    • Pompieri0261-711212
    • Agenţia CFR0261-711002
    • Distrigaz0261-710928
    • Informaţii CFR0261-768704
    • Deranjamente Electrica0261-929
    • Poliţia0261-807777
    • Informaţia Zilei0261-767300
    • Apaserv (apel gratuit, non stop)0800-827-776
    • Urgenţe E.ON Gaz (tel verde)0800-800-928
    • Jandarmeria0261-769-760
    • Poliţia Locală0261-727020
    • CMJ0261-717123, 716513
    • Intervenţii microcentrale0742.708.708
    • Depanare ACR0744792297
    • Depanare auto NON-STOP0733-507026, 0744-507026
    • Spitalul Judeţean I0261-727050
    • Spitalul Judeţean II0261-715696
    • Stomatologie, Urgente0771.049.416
    • Refugiu de noapte0261-750135
    • Agenţia TAROM0261-712795
    • Autogara0261-768439
    • R.A. Transurban0261-721971
    • Prefectura0261-716309
    • Primăria Satu Mare0261-807569, 807553
    • SC RDS SA0361-400.401
    • Pompe funebre0261-716590
    • Agenţie de turism0261-737915
    • Protecţia Consumatorilor (tel verde)0800-080-999
    • Locaterm (non-stop)0261-733693
    • Birou teritorial anticorupţie0261.759.780
    • Anticorupţie MAI0261-710.690
  • Curs Valutar

  • Arhivă articole Informaţia Zilei

  • Dacă vrei ca reclama ta să apară aici, sună la 0261.767.303 sau 0724.103.517