Image 1
Image 2

Proiect al Şcolii Gimnaziale Livada finanțat și aplicat de un profesor

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Centrul de Documentare şi Informare al Şcolii Gimnaziale „Petőfi Sándor” Livada a implementat proiectul „Armonie prin mișcare și educație”, în perioada 1 octombrie 2018 – 08 iunie 2019. Proiectul a fost finanțat de profesorul Szalay Miklos Attila, coordonator, și are valoarea totală de 10.000 lei.

Scopul proiectului este de a produce o creştere, o schimbare în dezvoltarea copiilor/elevilor, de a asigura libertate de exprimare şi manifestare a dorinţelor, opiniilor şi atitudinii acestora, de a facilita asimilarea de informaţii şi cunoştinţe noi.
Grupul țintă al proiectului a fost format din 85 de elevi cu program integral, 40 elevi cu program parțial și 10 voluntari, tineri și adulți din comunitatea locală.

Activități desfășurate

În cadrul proiectului au fost implementate următoarele activități: Ateliere pe grupe de vârstă (primar: pregătitoare – IV şi gimnazial: clasele V-VIII): multimedia, programare, informatică (fotografie, noţiuni de programare începători, paint); pictură pe sticlă; șah începători; sport (fotbal, baschet), jocuri de societate (nu te supăra frate, piticot, domino ș.a.) și divertisment (tenis de masă, tenis de câmp, handbal, volei, fotbal de masă, biliard ș.a.); Schimb de experiență pentru voluntari; Concurs (workshop): șah, pictură (pânză și programul paint) sport; Expoziție în comunitate organizată în școală cu prezența membrilor comunității; Participarea elevilor la ore de lectură, audiții muzicale, proiecție de filme și desene animate, dezvoltare personală:

Rezultate

Rezultatele proiectului sunt: 85 de elevi cu program integral, 40 elevi cu program parțial și 10 voluntari au participat la activităţile proiectului în cinci ateliere organizate. S-a organizat un concurs pe cinci secţiuni: șah, pictură, sport, jocuri de societate, divertisment). La finalul proiectului s-a constatat că beneficiarii şi-au dezvoltat abilităţile de comunicare, lucrul în echipă, autoapreciere, rezolvarea de conflicte.
Cadre didactice care au sprijinit proiectul sunt: Dindelegan Simona, Huja Simona, Hepcal Iuliana, Bărbuș Viorica, Sasca Elena, Kato Nicoleta, Seer Anna, Ionuț Carmen, Gozar Anamaria, Szolosi Eniko, Raț Dorela, Bak Eva, Gorgan Florin, Oproiu Bogdan, conducerea școlii, respectiv Maskulik Levente, director și Dudaș Emilia, directoare adjunctă, precum și membrii comunității locale (părinți, bunic, rudenii).

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with