Image 1
Image 2

Parlamentul European lansează un concurs de fotografie premiat cu o excursie la Bruxelles

Câştigătorii vor mai avea ocazia să realizeze un reportaj foto pentru Parlamentul European în timpul evenimentului Museum Night Fever din 11 martie şi să administreze contul de Instagram al Parlamentului timp de o zi.
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol
Câştigătorii vor mai avea ocazia să realizeze un reportaj foto pentru Parlamentul European în timpul evenimentului Museum Night Fever din 11 martie şi să administreze contul de Instagram al Parlamentului timp de o zi.
Câştigătorii vor mai avea ocazia să realizeze un reportaj foto pentru Parlamentul European în timpul evenimentului Museum Night Fever din 11 martie şi să administreze contul de Instagram al Parlamentului timp de o zi.

Centrul de vizitatori al Parlamentului European, Parlamentarium, a împlinit cinci ani de când a fost deschis pentru public.

În ideea de a marca acest eveniment, Parlamentul European anunţă lansarea unui concurs special pe pagina de Instagram a instituţiei, #ThisIsMy5. La concurs poate participa oricine are peste 18 ani, e cetăţean european şi deţine drepturi de autor pe fotografia sau fotografiile înscrise în competiţie. Concurenţii trebuie totodată să fie disponibili să călătorească la Bruxelles în perioada 10-11 martie 2017 deoarece câştigătorii vor primi o călătorie în inima Europei.
Concurenţii vor împărtăşi pe Instagram fotografiile #ThisIsMy5 reprezentând fie cele cinci priorităţi pe care le au, cele mai importante cinci dorinţe, cinci prieteni, cinci lucruri frumoase, locuri, animale de companie etc. Ca să intre în competiţie, pozele trebuie postate pe Instagram folosind hashtag-ul #ThisIsMy5 şi trebuie adăugată eticheta @europeanparliament în postare.
Termenul limită de înscriere în concurs este 31 ianuarie 2017. Cele mai reuşite poze vor fi expuse în Parlamentarium, iar cinci câştigători vor fi invitaţi la Bruxelles şi la centrul de vizitatori al PE, centru care din momentul deschiderii, în 2011, până acum, a avut 1,5 milioane de vizitatori.
Câştigătorii vor mai avea ocazia să realizeze un reportaj foto pentru Parlamentul European în timpul evenimentului Museum Night Fever din 11 martie şi să administreze contul de Instagram al Parlamentului timp de o zi.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with