23.10.2019 00.00 Dezbatere Electorală cu Stela Cădar, invitați: Beniamin Urs, Mariana Sălăgean, Adrian Ștef, Mircea Ciocan. Titlul emisiunii: Raportul MCV critică dur România. (reluare) 02.00 Ştiri 02.30 Info Electoral cu Mihai Sălceanu, invitat: Ionuț Oneț. Titlul emisiunii: Viorica Dăncilă, un președinte al oamenilor. (reluare) 04.00 Muzică indiana – Ode către divin. 05.00 Info Magazin cu Adriana Mureșan. Titlul emisiuni: O altfel de exprimare. 06.00 Ne cheamă natura cu Ioana Zaharia. 06.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 07.00 Ştiri 07.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 08.00 Dezbatere Electorală cu Stela Cădar, invitați: Beniamin Urs, Mariana Sălăgean, Adrian Ștef, Mircea Ciocan. Titlul emisiunii: Raportul MCV critică dur România. (reluare) 10.00 Religie cu Mihaela Ghiță invitat: Florin Fodoruț. Titlul emisiuni: Despre icoane. 10.45 În Slujba Comunității cu Mihai Sălceanu, invitat: Mihaela Grigorean. 11.45 Teleshopping 12.00 Ştiri 12.30 Info Electoral cu Mihai Sălceanu, invitat: Ionuț Oneț. Titlul emisiunii: Viorica Dăncilă, un președinte al oamenilor. (reluare) 14.00 Dezbatere Electorală cu Stela Cădar, invitați: Beniamin Urs, Mariana Sălăgean, Adrian Ștef, Mircea Ciocan. Titlul emisiunii: Raportul MCV critică dur România. (reluare) 16.00 Teleshopping 16.15 Viața la Țară cu Ioan Anițaș.Titlul Emisiuni: Merele din Cehal se vând în Ungaria. 17.00 Sănătate Frumusețe Stil cu Ioana Vladimirescu și Ioana Zaharia, invitat: Izidor și Alina Bunea. 18.00 Info Electoral cu Mihai Sălceanu (direct) 19.30 Ştiri 20.00 Dezbatere Electorală , cu Stela Cădar (direct) 22.00 Ştiri 22.30 Info Electoral cu Mihai Sălceanu (reluare)

Painea vândută în România e plină de E-uri

Scris de Mihai Ghenceanu, 06 septembrie 2013 « Ştirea precedentă | Înapoi la index | Ştirea următoare »

Aproximativ 75% din pâinea comercializată de marile magazine conţine cel puţin un aditiv, arată un studiu reaizat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România, informează economica.net. 

Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – A.N.P.C.P.P.S.România – InfoCons a realizat un studiu analizând etichetele mai multor sortimente de pâine ce se regăsesc în magazinele din  România. Concluzia este că doar 25% dintre produsele analizate nu au E-uri. În schimb, 37,5% nu au specificate pe etichetă informaţiile nutriţionale, 15 % conţin un singur E, iar 3 dintre ele conţin 7 E-uri. De asemenea, valorile energetice (kcal/100 gr) variaza intre : 210 – 273.4. Detalii în tabelul de mai jos.

 

Cum a fost făcut studiul

 

În cadrul studiului au fost analizate 80 de tipuri de pâine , achiziţionate în mod aleatoriu şi anonim de către reprezentanţii  A.N.P.C.P.P.S. din supermarket-urile de pe teritoriul ţării, în perioada 01 -20 august 2013.

 

” Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor şi serviciilor comercializate pe piaţa românească, derulat de A.N.P.C.P.P.S.România – InfoCons în cadrul consorţiului I.C.R.T. – International Consumer Research&Testing pentru produse şi servicii la standarde europene, pentru ca alegerea cetăţeanului consumator să fie făcută în cunoştinţă de cauză .

 

Potrivit propriei descrieri, A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons, este unica organizaţie din România cu drepturi depline în Consumers International, o asociaţie de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, independentă.

Abonează-te acum Online!
Adaugă un comentariu Ne păstrăm dreptul de a refuza publicarea comentariilor care nu respectă nişte reguli simple ale bunului simţ, care reprezintă atac la persoană, sau care sunt off-topic. Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii.