În speranţa că o să fie ajutat de cotidianul Informaţia Zilei, am fost sunaţi la redacţie de către Ioan Silaghi, cel care ne-a mărturisit că de multe ori a apelat la ziar pentru rezolvarea unor probleme de interes mai larg, care păreau la prima vedere irezolvabile. De această dată, cititorul ziarului nostru ne-a spus:
“Prestatorul de servicii în domeniul apei potabile şi a canalizării pare insensibil la semnalele noastre cu referire la o groapă apărută într-o parcare de pe strada Astronauţilor, din cartierul Micro 16, din Satu Mare. De aproape o săptămână, această groapă aşteaptă meşterii să vină să remedieze defecţiunea din cauza cărei s-a surpat asfatul. În această groapă a căzut zilele trecute un copil. Norocul acestuia a fost că era însoţit de părinţi. În caz contrar, cine ştie ce s-ar fi putut întâmplat. Am sunat noi la furnizorul de servicii, dar n-am primit nici măcar promisiuni că se va interveni în timp util, înainte ca să se producă vreo tragedie. O asemenea modalitate de a trata semnalele trase de furnizorii serviciilor menţionate pare păguboasă. Oare ce s-ar întâmpla dacă şi noi, locatarii din blocurile învecinate acestei gropi, ne-am dovedi insensibili în ceea ce priveşte plata facturilor? Asta ca un răspuns cu aceeaşi monedă la lipsa de răspuns şi de reacţie a celor care au obligaţia de a repara defecţiunile apărute pe reţelele de furnizare, indiferent că ar fi vorba despre apă sau canalizare. Poate că după apariţia în ziarul dumneavoastră a acestui semnal, prestatorul o să fie receptiv la nemulţumirea noastră. Vă mulţumim”.
Fii primul care comentează