Locuitorii din centrul Sătmarului trăiesc momente de sufocare din cauza restaurantelor

Scris de Cristina Bursuc, 08 septembrie 2020 « Ştirea precedentă | Înapoi la index | Ştirea următoare »

În contextul perioadei în care ne aflăm, sătmăreanca Silvia Terge a formulat, fiind în asentimentul a numeroşi locuitori ai oraşului, următoarea sesizare:

“În campanie electorală toţi viitorii aleşi promit măsuri pentru îmbunătăţirea calităţii vieţii cetăţenilor pe care îi reprezintă.
Din acest motiv le sugerez acestora completarea prevederilor HCL 222/2010 la capitolul alimentaţie publică cu obligativitatea întreprinzătorilor, de la parterul blocurilor de locuinţe, la execuţia izolării fonice, şi după caz termice, a tavanelor, pentru ca activitatea de producţie şi deservire să nu afecteze locatarii.

De menţionat că acestă regulă este aplicată încă din 2014 în unele oraşe ale ţării, ceea ce a condus la eliminarea reclamaţiilor cetăţenilor.
Nu controversata lege a mirosurilor ci legea bunului simţ ar solicita montarea unor filtre absorbante ale noxelor olfactive emanate de hotele localurilor de alimentaţie publică. De exemplu apartamentele din spatele Casei de Cultură nu se pot aerisi corespunzător de dimineaţă până seara târziu, cu momente efective de sufocare.

Aplicarea acestor măsuri ne-ar da certitudinea că e oraşul tău, în care îţi place să trăieşti, fără disconfort permanent, contrar legilor scrise şi nescrise ale civilizaţiei, şi ar asigura convieţuirea paşnică între locatari şi întreprinzători.

Neaplicarea acestor măsuri transformă locatarii în adevăraţi „sponsori” psihici şi chiar financiari ai întreprinzătorilor, prin participarea pasivă la activitatea acestora.

Stimaţilor viitori aleşi le doresc ca într-adevăr faptele să facă diferenţa în noul mandat.”

Abonează-te acum Online!
Adaugă un comentariu Ne păstrăm dreptul de a refuza publicarea comentariilor care nu respectă nişte reguli simple ale bunului simţ, care reprezintă atac la persoană, sau care sunt off-topic. Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii.

  • Telefoane utile

    • Apel unic de urgenţă112
    • Ambulanţa0261-741111
    • Pompieri0261-711212
    • Agenţia CFR0261-711002
    • Distrigaz0261-710928
    • Informaţii CFR0261-768704
    • Deranjamente Electrica0261-929
    • Poliţia0261-807777
    • Informaţia Zilei0261-767300
    • Apaserv (apel gratuit, non stop)0800-827-776
    • Urgenţe E.ON Gaz (tel verde)0800-800-928
    • Jandarmeria0261-769-760
    • Poliţia Locală0261-727020
    • CMJ0261-717123, 716513
    • Intervenţii microcentrale0742.708.708
    • Depanare ACR0744792297
    • Depanare auto NON-STOP0733-507026, 0744-507026
    • Spitalul Judeţean I0261-727050
    • Spitalul Judeţean II0261-715696
    • Stomatologie, Urgente0771.049.416
    • Refugiu de noapte0261-750135
    • Agenţia TAROM0261-712795
    • Autogara0261-768439
    • R.A. Transurban0261-721971
    • Prefectura0261-716309
    • Primăria Satu Mare0261-807569, 807553
    • SC RDS SA0361-400.401
    • Pompe funebre0261-716590
    • Agenţie de turism0261-737915
    • Protecţia Consumatorilor (tel verde)0800-080-999
    • Locaterm (non-stop)0261-733693
    • Birou teritorial anticorupţie0261.759.780
    • Anticorupţie MAI0261-710.690
  • Curs Valutar

  • Arhivă articole Informaţia Zilei

  • Dacă vrei ca reclama ta să apară aici, sună la 0261.767.303 sau 0724.103.517