Image 1
Image 2

Maşinile lovite de grindină pot fi reparate fără revopsire

Dellen-Ausbeul Service gmbh (DAS)
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol
Dellen-Ausbeul Service gmbh (DAS)
Dellen-Ausbeul Service gmbh (DAS)

Dellen Ausbeulservice GmbH (DAS) este o firmă germană recent sosită în Satu Mare care repară carseriile maşinilor lovite de grindină sau cu avarii mai mici  fără chit şi vopsea.

Luni, 25 mai, grindină cât oul de găină s-a abătut asupra judeţului şi municipiului Satu Mare. Grindină atât de mare şi durata căderii de aproape o jumătate de oră nu s-a mai văzut pe la noi de peste 50 de ani.

Grindina a lăsat în urma sa prăpăd în agricultură dar şi în parcul auto. Sute de maşini au fost avariate mai tare sau mai puţin, zeci de parbrize s-au spart iar proprietarii au fost speriaţi şi supăraţi de ceea ce au văzut după încetarea furtunii.

Cei ce au asigurare CASCO s-au consolat cu gândul că maşina le va fi reparată pe costul asiguratorului, iar ceilalţi care au numai RCA, vor trebuie să-şi plătească repararea.

Firma Dellen Ausbeulservice GmbH (DAS) aduce în Satu Mare o tehnologie nouă germană care nu necesită chituirea şi revopsirea maşinii, toate urmele lăsate de gheaţă se scot fără a se folosi chit şi vopsea.

Durata intevenţiei se măsoară în ore, nu în zile

Am stat de vorbă cu managerul de proiect al firmei care aduce tehnologia germană, Adrian Dan Mizun care ne-a prezentat tehnica reparării şi avantajele acesteia.

“DAS este o firmă germană specializată în repararea caroseriilor de automobile care prezintă deteriorări cauzate de grindină sau lovituri uşoare suevenite în trafic sau parcări, fără utilizarea chitului şi a vopselei, menţinând intactă vopseaua originală a maşinii atâta timp câtaceasta nu a fost deteriorată”, ne spune interlocutorul nostru.

Am mai aflat că prin folosirea noii tehnici se elimină problemele inevitabile legate de revopsire sau/şi de diferenţa de nuanţă. De asemenea, valoarea automobilului se păstrează, salvându-se astfel garanţia oficială a constructorului maşinii. Timpul de lucru nu se măsoară în zile ca şi în cazul chituitului şi revopsirii, ci în ore. Prin această tehnologie se repară şi defectele de fabricaţie.

Mai multe citiţi în ediţia tipărită de miercuri, 6 iunie, disponibilă la chioşcurile de ziare sau în ediţia electronică (abonament pdf).

4 comentarii

Lasă un răspuns

Connect with