20.08.2019 00.00 Agenda publică, cu Stela Cădar, invitaţi: Romeo Nicoară, Ciprian Crăciun, Radu Panait. Titlul emisiunii: Se rupe coaliţia de guvernare?(reluare) 01.30 Educaţie Ecologică cu Cristina Bursuc. 02.00 Ştiri 02.30 Audienţe în direct, cu Mihaela Ghiţă, invitaţi: Marcela Papici, Tallian Cristian. Titlul emisiuni: Tragedia de la Caracal şi îngrijorările părinţilor.(reluare) 03.30 Cultură cu Mihaela Ghiţă. Titlul emisiuni: Iubirea ca artă şi ştiinţă. 04.30 Sănătate, frumuseţe, stil cu Ioana Vladimirescu şi Ioana Zaharia, invitat: Sorin Berindei. 05.30 Info Studio cu Adriana Mureşan. Titlul emisiuni: Vacanţa perfectă. 06.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 07.00 Ştiri 07.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 08.00 Agenda publică, cu Stela Cădar, invitaţi: Romeo Nicoară, Ciprian Crăciun, Radu Panait. Titlul emisiunii: Se rupe coaliţia de guvernare?(reluare) 09.30 La Psiholog cu Ioana Vladimirescu. Titlul emisiuni: Copiii, tehnicile de meditaţie şi relexare. 10.10 Viaţa la Ţară cu Ioan Aniţaş. Titlul emisiuni: Porcii de mangaliţa între mit şi realitate. 11.00 Taina Credinţei cu Mihaela Ghiţă. Titlul emisiuni: Capcanele reţelelor de socializare. 11.45 Teleshopping 12.00 Ştiri 12.30 Audienţe în direct, cu Mihaela Ghiţă, invitaţi: Marcela Papici, Tallian Cristian. Titlul emisiuni: Tragedia de la Caracal şi îngrijorările părinţilor.(reluare) 13.30 Ne cheamă natura cu Ioana Zaharia. 14.00 Agenda publică, cu Stela Cădar, invitaţi: Romeo Nicoară, Ciprian Crăciun, Radu Panait. Titlul emisiunii: Se rupe coaliţia de guvernare?(reluare) 15.30 Teleshopping 15.45 Info Magazin cu Adriana Mureşan. Titlul emisiuni:Efectele muzicii în tândul adolescenţilor. 16.30 Zone Folclorice cu Ioana Vladimirescu. 17.30 Panoramic sportiv, cu Ionuţ Blăjean, invitat: Florin Mulcuţan. Titlul emisiunii: Centru olimpic de sport la Satu Mare. 18.00 Sănătate, cu Mihaela Ghiţă. Titlul emisiunii: Prevenţa cardiovasculară. 18.30 Audienţe în direct, cu Laczko Eva (direct) 19.30 Ştiri 20.00 Agenda publică, cu Stela Cădar (direct) 21.30 Ştiri 22.00 Audienţe în direct, cu Laczko Eva (reluare) 23.00 Portret de artist

Hai hui prin magazine. Să le luăm pe rând: azi Auchan

Traficul intens în magazin provoacă şi destul de mare dezordine pe rafturi

În urmă cu foarte mulţi ani îşi deschidea porţile cel mai mare hipermarket din oraş. Se numea Real şi avea să fie locul în care îşi făceau cumpărăturile nu doar sătmărenii din tot oraşul, ci şi locuitorii de pe la sate. La un moment dat, Realul a dispărut din peisajul sătmărean, locul său fiind luat imediat de Auchan, grupul francez.

La Auchan e mereu plin, indiferent de oră. Poate dimineaţă, la deschidere, la ora 8, şansele să nu stai tare mult la casa de marcat sunt mai mari, dar la prânz, după-masa şi seara este destul de mult de stat la coadă, asta chiar în condiţiile în care Auchan a încercat să rezolve problema prin acele puncte în care plăteşti direct la “roboţel”, “bancomat”, “aparat” sau cum îl mai numesc clienţii.

Oamenii ar vrea un program mai matinal

Parcare mare, cea mai mare pe care o are vreun magazin din categoria hipermarket de la noi din oraş, coşuri multe, de diverse modele, de împins, cu mâner etc. Nu sunt probleme cu parcarea, asta dacă nu insişti pe un loc în faţă, chiar în uşa principală de intrare în magazin. Cei mai neîndemânatici în ale parcării optează şi pentru locurile din parcarea magazinului de lângă Auchan. Mergem mai departe şi ne oprim la programul de lucru. Unii spun că e destul de rău gândit, pe motiv că la ora 8 e cam târziu mai ales pentru cei ce vin din satele din împrejurimi şi şi-ar cumpăra ujină de pus copiilor la şcoală sau mâncare pentru serviciu.

Discutând cu unii clienţi la ieşirea din magazin aflăm că una din doleanţe ar fi chiar aceasta legată de un program mai matinal. Seara magazinul se închide la ora 22, astfel că toată lumea are posibilitatea să îşi cumpere cele necesare.

Chiar dacă par a fi mai puţini clienţi, la casele de marcat se stă mult la coadă

De când s-au mai deschis mari magazine în oraş, cum sunt cele mai noi magazine Lidl, Kauflandul de la Economic sau Carrefour-ul din mall, magazinul Auchan de pe Careiului nu mai e sufocat de clienţi. Asta nu înseamnă că nu se stă mult la rând la casă, ne atrag atenţia cumpărătorii.

Se stă pentru că sunt foarte puţine case de marcat deschise, inclusiv la ore de vârf. Puţini angajaţi, probabil, la fel ca în toate marile magazine. Auchan-ul de pe Careiului este totuşi mai aerisit şi spre deosebire de Kaufland care la un moment dat încercând să îşi schimbe “look-ul” nu a reuşit decât să încurce cumpărătorii, Auchan îşi păstrează ordinea la produse. Ştii exact unde sunt cosmeticele, unde sunt produsele de curăţenie, de igienă, alimentele sau dulciurile.

Produsele alimentare de bază marca Auchan

Traficul intens în magazin provoacă şi destul de mare dezordine pe rafturi.

Oamenii cotrobăie şi lasă în urma lor produsele aruncate de colo-colo de nu mai ştii ce unde e. Asta mai ales la raioanele cu produse pentru bebeluşi, tetine, sticle, suzete, scutece, unde părinţii iau obiectele de la loc şi nu le mai pun înapoi. Nici angajaţii din zonă nu mai ştiu la prima vedere ce şi de unde a fost luat.

Pentru că s-a întâmplat de multe ori ca la casa de marcat să plăteşti mai mult decât preţul afişat pe raft, în Auchan sunt instalate pe alocuri unele dispozitive de verificare a preţului produsului dorit. Chiar e recomandat să se utilizeze pentru a nu avea surprize neplăcute. Ne-am uitat mai atent pe raftul cu produse alimentare de bază.

Au fost foarte multe cazuri, semnalate multe chiar la noi la redacţie. Ca orice mare magazin, şi Auchanul are produsele sale ce intră la categoria economic, produse pe care fie apare semnul ok cu o mânuţă, fie apare păsărica roşie din sigla grupului francez. Sunt produse cu preţ bun care au atras de la bun început cumpărătorii.

De exemplu, un kilogram de zahăr Auchan costă acum 2,26 lei, un ulei, un kilogram de orez Auchan 4,90 lei, cu doi lei mai ieftin ca orezul de o altă marcă cunoscută şi consumată la noi. Pentru acest gen de produse, pentru aceste diferenţe de preţ mulţi sămăreni aleg să îşi facă cumpărăturile la Auchan. Magazinul dispune de o varietate foarte mare de legume şi fructe, fie că e vorba de fructe proaspete, uscate sau chiar congelate. În ultimii ani am constatat că raftul cu produse bio dietetice e tot mai mare, adică produsele de acest gen câştigă teren şi dacă la început erau expuse pe un raft micuţ, acum au o întindere pe un raft de câţiva metri.

Dispunând de o suprafaţă mare, hipermarketul Auchan are posibilitatea expunerii unei variate game de produse electrocasnice, produse destinate timpului liber gen unelte de grădinărit, bricolaj, sport, bagaje şi aşa mai departe.

Ca încheiere, tragem concluzia că pentru clienţi e mai bine să fie cât mai multe mari magazine în oraş. Aşa au mai mult spaţiu să se plimbe printre rafturi, nu stau aşa mult la casa de marcat. Şi aşa cum e şi sloganul grupului francez, viaţa se schimbă.

Fiecare alege ce şi de unde cumpără, alege marca produsului dorit şi plăteşte în funcţie de opţiuni. Ce lipseşte într-un hipermaket gen Auchan, ce nu lipseşte, cum e în magazinele Auchan de peste hotare ne puteţi scrie ca răspuns la materialul citit. Peste tot e loc de mai bine şi poate chiar reuşim să contribuim la schimbare.

Abonează-te acum Online!
  1. Road Runner a spus: 14 iunie 2019, ora 05:29

    Ia băgaţi o geană şi în curtea din spatele magazinului ca să vedeţi ce bine arată mărfurile ţinute la soare.

  2. raudetot a spus: 12 iunie 2019, ora 13:28

    Faptul că există mai multe magazine e bine pentru toată lumea.

    Numărul mic de case deschise la Auchan nu mai îndeamnă cumpărătorii din oraş sa mai meargă până acolo: e revoltător. Faci un drum lung, sa stai la rând. Automatele sunt de folos, dar trebuie sa stii cum sta treaba.
    Păstrarea locului produselor la raft este, în opinia mea, obligatorie.
    Că alte magazine nu au ce face si schimba aceste locuri e o mare prostie: nu găseşti, iei din altă parte.

    Loc obligatoriu pentru cărucioarele de cumparaturi pentru toate magazinele, se aude?

Adaugă un comentariu Ne păstrăm dreptul de a refuza publicarea comentariilor care nu respectă nişte reguli simple ale bunului simţ, care reprezintă atac la persoană, sau care sunt off-topic. Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii.