Image 1
Image 2

Funcționează un număr de telefon pentru stoparea practicilor incorecte în imobiliare

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Începând de săptămâna trecută, în România funcţionează numărul 021-9615, număr cu tarif normal dedicat consumatorilor şi lansat de InfoCons, Organizaţie de Protecţia Consumatorilor înfiinţată în anul 2003 pentru a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor din ţara noastră.

Acest număr poate fi apelat de consumatorii ce au nevoie de consiliere, informare şi de cei care vor să depună o sesizare în domeniul protecţiei consumatorilor, fiind o continuare a Campaniei de Publicitate Înşelătoare în domeniul imobiliarelor, cartierelor rezidenţiale şi materialelor de construcţii.

Prin publicitate înşelătoare se înţelege că în materialul de prezentare apar ample spaţii verzi, piscine, locuri de joacă, iar în realitate nu este aproape nimic, materialele de construcţii neconforme ( gresie, faianţă, ţevi, racorduri de o calitate îndoielnică de cele mai multe ori fără certificări europene), clauze contractuale abuzive. “Consumatorii care sunt în căutarea unui imobil sau şi-au achiziţionat unul îşi pot apăra drepturile şi pot lua atitudine când acestea le-au fost încălcate sau nu au fost respectate.

Dacă aceştia au o problemă legată de protecţia consumatorilor pot apela la numărul destinat acestui Proiect şi pot solicita informaţii utile”, se arată în comunicatul publicat de InfoCons.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with