Image 1
Image 2
Sigla Informatia Zilei
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Evaluare profesori

 

Statement in bold need to be seen if a lesson is to be judged to demonstrate “Secure” practice.

These statements will be assessed as Working towards (W), Secure (S) or exceedind (E)

==============================

 

==============================

Enunţurile subliniate cu bold e nevoie să fie văzute sub aspectul că lecţia trebuie judecată pentru a demonstra ”siguranţă” practică.

Aceste enunţuri vor fi evaluate ca: Necesită lucru (W), Siguranţă (S) sau excepţional (E).

=============================

 

Planning

 

Planificare

 

Learning is carefully planned and structured so that all pupils make good progress.

 

Învăţarea este atent planificată şi atent structurată astfel încât toţi elevii să facă progrese.

 

The level of challenge is pitched correctly (data has been used to plan for individual learning needs)

W – S – E

 

Nivelul de provocare este fixat corect (informaţiile sunt utilizate pentru a planifica nevoile individuale de învăţare.

W – S – E

 

Learning objectives clearly link to success criteria.

 

Obiectivele de învăţare sunt clar legate de criteriile de succes.

 

Teaching

 

Predare

  

Teaching and learning activities inspire, enthuse and challenge pupils’ curiosity for learning

 

Activităţile de predare şi învăţare inspiră, entuziasmează şi provoacă curiozitatea elevilor

 

The pace of learning and the use time is optimised for progress and high quality outcomes. W – S – E

 

Ritmul de învăţare şi utilizarea timpului sunt optimizate pentru a obţine progrese şi rezultate de înaltă calitate. W – S – E

 

High order questions are used effectively to encourage deeper thinking and pupil talk. W – S – E

 

Întrebările de ordin superior* sunt utilizate efectiv pentru a încuraja aprofundarea gândirii şi vorbirea elevului W – S – E

 

* (Întrebările de ordin superior, sau de nivel înalt, sunt acelea la care studenţii nu pot răspunde doar prin simpla amintire sau prin citirea “textului” din text. Ele îi încurajează pe elevi să gândească dincolo de întrebările literale.)

 

Teachers’ strong subject knowledge allows them to engage and challenge children and address misunderstandings.

W – S – E

 

Cunoaşterea profundă a subiectelor permite profesorului să-i angajeze şi să-i provoace pe copii, precum şi abordarea neînţelegerilor.

W – S – E

 

Assessment for learning

 

Evaluarea învăţării

 

On-going assessment informs teaching

 

Evaluarea continuă informează predarea

 

Success criteria is clear and shared with children so they know what they are aiming for.

W – S – E

 

Criteriul de succes este clar şi este împărtăşit copiilor astfel încât ei cunosc scopul.

W – S – E

 

The lesson is adapted according to the responses of the children.

W – S – E

 

Lecţia este adaptată conform răspunsurilor copiilor.

W – S – E

 

—————————————————

Feedback and marking

 

Reacţie şi notare

 

Children understand how well they are doing and how to improve

 

Copiii înţeleg cât de bine fac şi cum să-şi îmbunătăţească activitatea.

 

Dedicated improvement time – pupils given time to respond to marking/feedback.

W – S – E

 

Timp consacrat îmbunătăţirii – timpul acordat copiilor pentru a răspunde la notare şi reacţie.

W – S – E

 

Children are incouraged to reflect on their learning at regular intervals.

W – S – E

 

Copiii sunt încurajaţi, la intervale regulate, să reflecteze asupra modului în care învaţă.

W – S – E

 

Behaviour for learning

 

Comportamentul din timpul învăţării

 

The learning environment is positive, engaging and safe

 

Mediul de învăţare este pozitiv, angajant şi sigur

 

Children follow well established routines & consistent application of the behaviour for learning policy

W – S – E

 

Copiii urmează rutine bine stabilite şi aplicaţii consistente ale comportamentului de tehnică a învăţării.

 

Additional adults are used to maximise learning.

W – S – E

 

Pentru a maximiza învăţarea, sunt folosiţi mai mulţi adulţi.

 

Children feel secure to ask and answer questions and share their thoughts.

W – S – E

 

Copiii să se simtă în siguranţă când formulează întrebări, când răspund la întrebări şi când îşi împărtăşesc gândurile.

 

 

============================================

Key strenghts

 

Puncte tari

 

LO was shared and explained.

 

Obiectivele de învăţare au fost împărtăşite şi explicate.

 

Lesson was well-resourced and organized with the equipment which the pupils needed to record and complete their experiment.

 

Lecţia a fost bine asigurată cu resurse şi organizată cu echipamentul de care elevii au nevoie să înregistreze şi să completeze experimentele lor.

 

Questions were posed and pupil were given time to think about their responses using talk parteners.

 

Întrebările au fost puse, iar copiii au timp de gândire asupra răspunsurilor lor utilizând parteneri de conversaţie.

 

Behaviour strategies for learning were reinforced throughout the lesson with positive praise used-effectively.

 

Strategiile de comportament pentru învăţare au fost consolidate pe parcursul lecţiei cu utilizând efectiv aprecieri pozitive.

 

The investigation was clearly modelled to the pupils and the process for experiment was explained.

 

Investigaţia a fost clar modelată pentru copii, iar procesul de experimentare a fost explicat.

 

Activities was clearly explained to the pupils.

 

Activităţile au fost clar explicate elevilor.

 

Key areas for developmentŞ

 

Domenii cheie pentru dezvoltareŞ

 

New vocabulary needs to explained and recorded for the pupils.

 

Noul vocabular e necesar să fie explicat şi memorat de elevi.

 

Model extending the pupils short responses into full sentences.

 

A oferi elevilor modele de răspunsuri scurte, transformate apoi în propoziţii dezvoltate.

 

Provide opportunities to write down the pupils ideas e.g. equipment needed.

 

Oferă ocazii de a scrie ideile elevilor, de ex. materialul didactic necesar.

 

SC was read to the pupils as opposed to being explained so that they were clear about what they needed to do to be successfully within the lesson.

 

Controlul sistemului(?) (System Control?) a fost citit elevilor în loc să fie explicat, aşa încât să le fie clar ce au nevoie să facă pentru a avea succes pe parcursul lecţiei.

 

When giving instructions ensure that you begin by emphasising that the pupils only move when you tell them to e.g. When I tell you to…

 

Când se dau instrucţiuni asigură-te, prin accentuare, că elevii se mişcă atunci când le spui, ex. Când îţi spun să…

 

When pupils respond to a question develop using an open question to assess their understanding e.g. Salma.

 

Când elevii răspund la o întrebare foloseşte dezvoltarea unei întrebări deschise pentru a evalua înţelegerea lor de ex. Salma.

 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with