Image 1
Image 2

Directoarele de Afaceri – metode de succes în Comunicarea B2B

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

PN-300x250Niciun manager din ziua de astăzi nu scapă de întrebările ”existenţiale” pentru afacerea sa: Cum vând mai mult? Cum generez mai multe vânzări? Cum pot obţine o cifră de afaceri cât mai mare?

Cuvântul cheie a fost întotdeauna  consumatorul. Oricare ar fi el, clientul nostru final merită atenţia şi locul pe care trebuie să îl aibă în strategia noastră de retenţie, de loializare şi de awareness.

Dar ce facem când nu îl avem? Cum câştigăm un client nou?

O primă opţiune sunt vehiculele mass-media specializate pe segmente, companii şi oameni de afaceri. O altă opţiune este marketingul direct. Se ştie că abordarea directă,  chiar dacă uneori e intruzivă, este poate cea mai eficientă ca şi randament cost per lead.

 

Printre metodele de marketing direct enumerăm:

  • campanii de mailing – poştă, expedieri de broşuri, flyere şi machete cu conţinut publicitar;
  • campanii de e-mailing – trimiterea de mesaje electronice către o listă de destinatari;
  • campanii prin call center sau campanii telemarketing;
  • campanii prin sms;
  • Directoare de Afaceri – ghiduri clasificate.

 

In ultima perioadă se observă o relansare a segmentului de publicitate prin ghiduri şi directoare de afaceri, fie ele print, fie online. Sunt metode tradiţionale, facile de a atinge un target dorit, datorită faptului că deja distribuţia mesajului nu mai este în grija companiei care avertizează, ci în sarcina publisherului ghidului, care trebuie să se se asigure că publicaţia este transmisă mediului pe care dorim să îl atingem cu mesajul publicitar.

 

Am luat ca exemplu un produs emblemă al industriei de publicitate din România – Ghidul Pagini Naţionale.

 

Distribuția ghidului este complet gratuită și targetată, adresându-se direct prin curier, factorilor de decizie din companiile și instituțiile de top din România. Prezent în multiple puncte de interes din ţară, precum companii, hoteluri, centre medicale, cabinete notariale, instituţii şi autorităţi publice, ambasade, consulate, dar și târguri şi expoziţii, acesta este cel mai folosit instrument de informare din print, destinat comunităţii de afaceri.

Pagini Naționale a fost, este și va fi cel mai frecvent promotor al afacerilor românești, unicul ghid clasificat din România și cel mai performant mijloc de promovare pentru IMM-uri. La începutul anului 2014 am lansat portalul rolocal.ro, un instrument accesibil și facil de utilizat destinat promovării online a companiilor din România” ne-a declarat Iulian Boantă, Managing Partner – Directories Management Systems.

Ghidul Pagini Naţionale vine atât în ajutorul cumpărătorilor – companii și nu numai, fiind cel mai rapid, comod și eficient instrument în luarea deciziei de cumparare, cât şi în ajutorul firmelor, devenind cel mai bun generator de noi clienţi şi oportunităţi de afaceri.

 

Foarte mulţi oameni afirmă faptul că promovarea cu ajutorul unui ghid print nu mai este utilă în zilele noastre, însă ultimele rapoarte ANCOM arată că în România rata de pătrundere a internetului este de 53%, ceea ce înseamnă că unul din doi locuitori are acces la internet.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with