Image 1
Image 2

Directia Agricolă și OSPA au instruit fermierii care administreză pășuni

Maria Pinter prezinta materialul de informare
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol
Maria Pinter prezinta materialul de informare
Maria Pinter prezinta materialul de informare

În 2014 CJPC Satu Mare a rezolvat 174 de  sesizari ale consumatorilor

Miercuri, 20 august, de la ora 12, a avut loc ședința ordinară a lunii în curs a Colegiului prefectural Satu Mare.

Ședința a fost condusă de subprefectul Altfatter Tamas și a avut la ordinea de zi două puncte principale și nelipsitul “Diverse”. Punctele principale au fost: 1.Informare asupra încheierii controalelor efectuate privind obligația respectării legislației referitoare la pajiștile permanente; Stadiul campaniilor agricole la nivelul județului Satu Mare; – Direcția pentru Agricultură a Județului Satu Mare. A prezentat din partea D.J.A.,Drăgan Tarsin; 2.Informare privind activitatea desfășurată pe primele 7 luni de către Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor; – Măsuri și acțiuni întreprinse pentru siguranța consumatorilor în perioada estivală. A prezentat  comisar șef, Maria Pinter.

Producția medie de grâu, estimată la 4.100 kg/ha

Reprezentantul Direcției Agricole a vorbit la început despre ședințele de informare organizate împreună cu OSPA în județ pentru fermierii care aqdministrează pășuni.

În cadrul acestor ședințe, agricultorii au aflat și ultimele noutătăți legislative.

Au fost prezentate informatii referitor la ,,amenajamentele pastorale”,  perioada de 10 ani la care trebuie actualizate proiectele de amenajamente pastorale. S-a subliniat fatul ca modul de implementare a amenajamentului pastoral se stabileste prin contractul de concesiune sau inchiriere. A fost prezentat in detaliu de catre specialistul D.A.J. Satu Mare continutul amenajamentului pastoral cu explicatii.S-au facut precizari referitor la necesitatea cuprinderii in contractul de inchiriere/concesiune a prevederilor din amenajamentul pastoral. S-au facut recomandari referitor la incheierea actelor aditionale la contractele incheiate inainte de aparitia actelor normative prezentate (Ordinul nr. 407/2013)ș Au fost prezentate informatii referitor la ,,amenajamentele pastorale”,  perioada de 10 ani la care trebuie actualizate proiectele de amenajamente pastorale. S-a subliniat fatul ca modul de implementare a amenajamentului pastoral se stabileste prin contractul de concesiune sau inchiriere. A fost prezentat in detaliu de catre specialistul D.A.J. Satu Mare continutul amenajamentului pastoral cu explicatii.S-au facut precizari referitor la necesitatea cuprinderii in contractul de inchiriere/concesiune a prevederilor din amenajamentul pastoral. S-au facut recomandari referitor la incheierea actelor aditionale la contractele incheiate inainte de aparitia actelor normative prezentate   (Ordinul nr. 407/2013)ș, Legea nr. 72  a zootehniei  (republicata) publicata in Monitorul oficial nr. 235 din 2 aprilie 2014″, se spune în materialul prezentat.

Mai multe în ediţia tipărită disponibilă la chioşcurile de ziare sau în ediţia electronică (abonament pdf)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with

DUPĂ 10 ANI, SENTINȚA ESTE DEFINITIVĂ ȘI EXECUTORIE

Zidul de pe Horia 46A și 46 B ridicat la inițiativa fugarului Cherecheș trebuie DEMOLAT în 3 luni

Asociația ”Loving Colours” înființată în noiebrit 2017 de activistul social Mugur Vărzariu promovează drepturile fundamentale ale omului și combate discriminarea. Această asociația s-a ”ocupat” și de celebrul zid ridicat la inițiativa (așa îi placea să spună, n.r.) ex-primarului Cătălin Cherecheș, actualmente fugar din România, închis în pușcăria din Munchen (Germania).