Serviciul Judeţean de Ambulanţă Satu Mare va pune în funcţiune din luna august Compartimentul de consultaţii de urgenţă la domiciliu, cu utilizarea a două autospeciale de tip ACD aflate în dotare, a anunţat managerul SJA, Gabriela Opriş, vineri, 24 iulie, în cadrul unei conferinţe de presă.
La conferinţa a participat conducerea SJA Satu Mare şi reprezentanţii substanţiilor din Tăşnad, Negreşti Oaş şi Carei după cum urmează < managerul – Gabriela Opriş, directorul medical – dr. Gabriela Notariuş, purtătorul de cuvânt – dr. Lucian Tarţa, directorul economic – Elisabeta Coraic, asistent – Jakab Csilla, director tehnic – Iago Tamas, asistenţii coordonator – Lililana Mihoc (substaţia Negreşti Oaş), Malinătescu Elisabeta (Carei) şi Florica Sântăoan (Tăşnad).
În cadrul compartimentului, vor fi deservite urgenţele minore care nu presupun prezenţa unei ambulanţe cu echipaj ci doar a unui medic. Serviciile medicale vor fi acordate în primă fază de cei 7 medici angajaţi ai Ambulanţei, prin rotaţie, în prima etapă doar câteva ore. Ei vor putea să consulte, să prescrie o reţetă şi să facă un bilet de trimitere pentru pacient. Existenţa unui astfel de compartiment va degreva puţin din activitatea Ambulanţei şi a adresabilităţii crescute din partea populaţiei pe acest segment de servicii. După cum a subliniat managerul SJA deocamdată “se începe cu paşi mici deoarece nu avem acoperită nici măcar tura de 7 ore zilnic”.
Mai multe cititi in editia tiparita din data de 25 iulie, disponibila la chioscurile de ziare, sau in format electronic (PDF).
Fii primul care comentează