Image 1
Image 2

Decesul solicitantului de subvenţie se anunţă la APIA în 15 zile de la tristul eveniment

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Fermierii care au depus la Agenţia de Plăţi şi Intervenţie în Agricultură -APIA cererea unică aferentă anului 2019 trebuie să aibă în vedere faptul că pot exista situaţii în care din diverse motive trebuie să se prezinte la centrele agenţiei în vederea clarificării unor aspecte.

În cele ce urmează vă prezentăm situaţiile mai des întâlnite în care se impune anunţarea agenţiei, implicit a depune documente justificative pentru fiecare situaţie în parte. Printre aceste situaţii se numără: Retragerea totală a suprafeţei din cererea de plată 2019; Schimbarea adresei, coordonatelor bancare sau numelui societăţii, fără i a se modifica CUI-ul. În această situaţie cel în cauză, atunci când se adresează APIA pentru modificarea cererii depuse în termen, trebuie să depună documente precum: copie CUI/ CIF/ CI pentru modificare denumire/ nume/ adresă – dovadă coordonate bancare ca urmare a modificării datelor bancare; Modificarea datelor cererii ca urmare a schimbării formei de organizare – se anexează documente precum: copie certificat de înregistrare/ respectiv dovada radierii, după caz; – dovadă coordonate bancare.

Nu uitaţi de situaţiile de forţă majoră precum deces, incapcitate de muncă, catastrofă naturală gravă, distrugere accidentală a clădirilor, boală gravă care poate afecta culturile agricole sau efectivul de animale. În funcţie de situaţia invocată trebuie să prezentaţi actele justificative. Decesul unui beneficiar de subvenţii se anunţă în 15 zile de la nedoritul eveniment. Se prezintă la APIA moştenitorul desemnat de către ceilalţi urmaşi.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with