00.00 Audienţe în direct, cu Laczko Eva, invitat: Tiberiu Markos. Titlul emisiunii: Trăim cea de a IV-a revoluţie industrială? (reluare) 01.00 Agenda publică, cu Stela Cădar, invitaţi: Claudiu Ţinca, Emil Şuhani, Ştefan Ressler. Titlul emisiunii: Scandal în parlamentul României (reluare) 02.30 În slujba comunităţii, cu Mihai Sălceanu,invitat: Sergiu Ioan. Titlul emisiuni: Sergiu Ioan – rapor la 7060 de zile . 03.20 Zone folclorice, cu Ioana Vladimirescu. 04.00 Viaţa la ţară, cu Vasile Nechita,invitaţi: Hajnalka şi Paul Kallai. Titlul emisiunii: Legumicultorii sunt sufocaţi de concurenţa importurilor. 04.30 Iată omul cu Gabriel Ghişan,invitat: Călin Durla. 05.40 Natura ne cheamă, cu Ioana Zaharia. 06.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu antrenoarea: Simona Niste. 07.00 Ştiri 07.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu antrenorul: Barta Zaltan. 08.00 Audienţe în direct, cu Laczko Eva, invitat: Tiberiu Markos. Titlul emisiunii: Trăim cea de a IV-a revoluţie industrială? (reluare) 09.00 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu antrenoarea: Simona Niste. 09.30 Sănătate,cu Mihaela Ghiţă, invitat: Pop Maria. Titlul emisiuni:Uleiurile esenţiale – cum le întrebuinţăm. 10.30 Religie, cu Laczko Eva, invitat: Pallai Bela.Titlul emisiunii: Gorogkatolikus elet (Viaţa greco-catolică). 11.15 Teleshopping 11.30 Agenda publică, cu Stela Cădar, invitaţi: Claudiu Ţinca, Emil Şuhani, Ştefan Ressler. Titlul emisiunii: Scandal în parlamentul României (reluare) 13.00 Ştiri 13.30 Educaţie ecologică, cu Cristina Bursuc, invitat: Elisabeta Bekessy. Titlul emisiunii: Angajaţi ai Protecţiei Mediului Satu Mare, în excursie de studiu în sudul ţării. 14.10 Teleshopping 14.30 Cultură, cu Vera Pop,invitat:Vari Vasile. Titlul emisiuni: O familie de artişti. 15.00 În slujba comunităţii, cu Mihai Sălceanu,invitat: Sergiu Ioan. Titlul emisiuni: Sergiu Ioan – rapor la 7060 de zile . 16.00 Zone folclorice, cu Ioana Vladimirescu, invitat: Ghiţă Blidar. 16.50 Panoramic sportiv, cu Blejan Ionuţ, invitaţi: Sebastian Coţ, Marian Halas. Titlul emisiunii: Satu Mare găzduieşte în premieră campionatul naţional de judo U13. 17.30 Cultură, Concurs Samus Guit Art – Poesis,ediţia VIII 18.30 Audienţe în direct 19.30 Ştiri 20.00 Agenda publică, cu Stela Cădar 21.30 Talk Show, cu Carol Erdos 22.30 Sănătate, frumuseţe, stil, cu Ioana Vladimirescu. 23.30 Ştiri

De luni încep înscrierile la cele şase creşe din oraş

Scris de Ioana Vladimirescu, 15 mai 2017 « Ştirea precedentă | Înapoi la index | Ştirea următoare »
Daniela-Kincses-sef-Centru-crese-in-cadrul-Serviciului-Public-de-Asistenta-Sociala-Satu-Mare-350x233

Daniela-Kincses-sef-Centru-crese-in-cadrul-Serviciului-Public-de-Asistenta-Sociala-Satu-Mare-350×233

În creşele din municipiu sunt 169 de locuri pentru anul şcolar 2017/2018

    Începând de luni, 15 mai 2017, se dă startul înscrierilor la creşă.  Înscrierile sunt programate să aibă loc în perioada 15 – 26 mai. Dosarele se depun zilnic de luni până vineri de la ora 8.30 la 12.30 la sediul Serviciului Public de Asistenţă Socială din Satu Mare, strada Ilişeşti nr. 4.
Procesul de înscriere a copiilor la creşele din municipiul Satu Mare pentru anul şcolar 2017/2018 este asemănător celui din ediţiile anterioare. Pentru anul şcolar viitor de reţinut este că sunt 169 de locuri în creşele de la noi din oraş.

Acte necesare la dosar

După cum informează Daniela Kincses – şef Centru Creşe în cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială Satu Mare, dosarul de înscriere trebuie să conţină următoarele documente< cerere tip, copie după certificatul de naştere pentru copiii din familie, copia actelor de identitate a membrilor familiei de provenienţă, adeverinţă de la locul de muncă al părinţilor sau reprezentanţilor legali ori declaraţie pe propria răspundere şi dovada înregistrată la Finanţe ca plătitor de impozit pe venit – în cazul exercitării unor profesii liberale. Acolo unde e cazul, în dosar se mai adaugă adeverinţă de la şcoala frecventată de mamă, la forma de zi, sau sentinţa de divorţ ori copia certificatului de deces. Toate documentele trebuie puse în dosar de plastic.

Criterii de evaluare şi criterii de eligibilitate

Criteriile de evaluare a dosarelor sunt< familie monoparentală, loc de muncă în cazul ambilor părinţi şi număr de înregistrare al dosarului. Criteriile de eligibilitate sunt< domiciliul în municipiul Satu Mare, dovedit cu acte de identitate ori contract de închiriere a locuinţei, respectiv vârsta copilului, care trebuie să aibă peste 1 an în cazul înscrierii la Creşa Mica Sirenă de pe strada Botizului, şi peste 1,5 ani la celelalte creşe.
În municipiul Satu Mare funcţionează şase unităţi de învăţământ antepreşcolar< Creşa Ţara Minunilor pe Aleea Tisa nr. 8, „Punguţa cu doi bani” pe strada 1 Decembrie 1918 nr. 15, „Dumbrava minunată” pe strada Ilişeşti nr. 4, „Harap Alb” pe Bulevardul Lucian Blaga nr. 19/A, „Albă ca Zăpada” pe Aleea Târnavei nr. 18 şi Mica Sirenă pe strada Botizului nr. 61/A.

Evaluarea dosarelor< 15 – 19 iunie

Părinţii pot ridica de la sediile creşelor cererile tip pentru înscriere. În perioada 5-16 iunie se face evaluarea dosarelor, selecţia fiind făcută pornind de la criteriile de evaluare. După 19 iunie, la sediile creşelor se afişează rezultatele. Pe parcursul anului şcolar, atunci când se eliberează locuri la creşă, în funcţie de numărul de ordine al dosarului, părinţii sunt contactaţi să ocupe locurile libere. În 11 – 15 septembrie, dosarele aprobate se completează cu adeverinţă de la medicul de familie ce să certifice că respectivul copil e apt pentru a frecventa colectivitatea, fişă de imunizări pentru copil, aviz epidemiologic, examen coproparazitologic şi exudat faringian pentru copil.

Abonează-te acum Online!
Adaugă un comentariu Ne păstrăm dreptul de a refuza publicarea comentariilor care nu respectă nişte reguli simple ale bunului simţ, care reprezintă atac la persoană, sau care sunt off-topic. Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii.