Image 1
Image 2

Contribuabilii din 14 comune din judeţ îşi pot plăti impozitele la primării

conducerea Administratiei Judetene a Finantelor Publice Satu Mare la momentul bilantului pe anul 2013
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Protocoalele se încheie cu Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Cluj

conducerea Administratiei Judetene a Finantelor Publice Satu Mare la momentul bilantului pe anul 2013
conducerea Administratiei Judetene a Finantelor Publice Satu Mare la momentul bilantului pe anul 2013

Conducerea Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice (AJFP) Satu Mare ne-a remis un material referitor la protocoalele încheiate de unităţile administrativ teritoriale (UAT) din judeţ cu Fiscul pentru ca locuitorii din zonele în care nu există o unitate teritorială a ANAF.

Persoanele fizice care datorează impozit şi contribuţii aferente veniturilor din activităţi agricole, pot efectua aceste plăţi si la unităţile administrativ teritoriale (primării) care au încheiate  protocoale cu Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Satu Mare.

Lista primăriilor care au încheiat protocoale se publică pe site-urile instituţiilor

Prin  Ordinul  Comun  nr. 1714/3246/2013  al  ministrului  Finanţelor  Publice  şi  al  ministrului Dezvoltării Regionale  şi Administraţiei Publice a fost aprobată procedura de încasare şi de virare la bugetul de stat şi la bugetele asigurărilor sociale a sumelor încasate în numerar de compartimentele de specialitate ale unităţilor administrativ teritoriale, precum şi a modului de colaborare şi de realizare a schimbului de informaţii dintre organele fiscale din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF) şi organele fiscale din cadrul unitatilor administrativ teritoriale.

Potrivit Ordinului, persoanele fizice care datorează statului impozit şi contribuţii aferente veniturilor din activităţi agricole, pot plăti aceste obligaţii fiscale la primărie, dacă în localitatea unde îşi au domiciliul fiscal nu există o unitate teritorială a ANAF sau dacă a fost încheiat un protocol între unitatea administrativ-teritorială, prin primar şi Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice, pe raza căreia se află localitatea, reprezentată de directorul general sau împuternicitul acestuia.

De asemenea, documentul prevede ca lista unităţilor administrativ-teritoriale care au încheiat protocolul cu Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice, să fie publicată pe pagina proprie de internet a acesteia, precum şi pe cea a ANAF şi a Prefecturii judeţului. Pentru informarea contribuabililor, primăriile vor trebui să publice protocolul la sediul lor, precum şi în alte locuri considerate a fi de interes public.

Citiţi continuarea pe ediţia tipărită de vineri, 28 martie, a Informaţiei Zilei

 

 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with