Program ITV: 00.00 Audienţe în direct, cu Sergiu Podină, invitaţi Aurelia Pop. Mihaela Ghiţă, titlul emisiuni: Federaţia Sanitas se pregăteşte de proteste (reluare) 01.00 Agenda publică, cu Mihai Sălceanu, invitaţi Alexandru Horvat, Radu Ulmeanu, Adrian Pop, titlul emisiunii: 38 de localităţi, din 15 judeţe afectate de o nouă furtună (reluare) 02.24 Educaţie ecologică, cu Cristina Bursuc, invitat Elisabeta Bekessy, titlul emisiunii: Cetăţenii, chemaţi să se implice în Săptămâna Mobilităţii Europene 03.07 Folkshop la Satu Mare Shopping Plaza 04.31 Info magazin, cu Adriana Tivadar 04.50 Info studio, cu Eva Laczko, titlul emisiunii: Sătmărenii şi Raza Speranţei de 15 ani alături de copiii suferinzi de boli maligne 05.40 Viaţa la ţară, cu Ioan Aniţaş, titlul emisiunii: Livada de nuci, o adevărată fabrică de bani 06.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu antrenoarea Prinzinger Zsoka 07.00 Ştiri 07.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu antrenorul Arnold Anzik 08.00 Audienţe în direct, cu Sergiu Podină, invitaţi Aurelia Pop. Mihaela Ghiţă, titlul emisiuni: Federaţia Sanitas se pregăteşte de proteste (reluare) 09.00 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu antrenoarea Prinzinger Zsoka 09.37 Iată omul, cu Gabriel Ghişan, invitat Laura Diana Bota 10.35 Educaţie ecologică, cu Cristina Bursuc, invitat Elisabeta Bekessy, titlul emisiunii: Cetăţenii, chemaţi să se implice în Săptămâna Mobilităţii Europene 11.07 Inaugurarea noului showroom Lebăda 11.20 Teleshopping 11.35 Agenda publică, cu Mihai Sălceanu, invitaţi Alexandru Horvat, Radu Ulmeanu, Adrian Pop, titlul emisiunii: 38 de localităţi, din 15 judeţe afectate de o nouă furtună (reluare) 13.00 Ştiri 13.40 Sănătate, cu Mihaela Ghiţă, invitat Loredana Aracs, titlul emisiunii: Diagnostic şi tratament în bolile oncologice 14.12 Teleshopping 14.28 Religie, cu Mihaela Ghiţă, invitat Iulian Budău, titlul emisiunii: Cum să vedem binele în orice situaţie 15.25 Concert Inedit 15.40 În slujba comunităţii, cu Mihai Sălceanu, titlul emisiunii: Vasile Moiş – raport la 2.190 de zile 16.51 Mesager educaţional, cu Vasile Nechita, invitaţi Carmen Bratosin, Ovidiu Pop, titlul emisiunii: File din istoria Colegiului Mihai Eminescu 17.50 Sport, meci de fotbal, Unirea Tăşnad-U Cluj 19.30 Ştiri 20.00 Agenda publică, cu Mihai Sălceanu 21.30 Viaţa la ţară, cu Ioan Aniţaş, titlul emisiunii: Carnea de struţ, delicatesă în bucătărie 22.30 Zone folclorice, cu Ioana Vladimirescu 23.30 Ştiri

Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor a aplicat amenzi în valoare de 57.400 lei pentru nereguli la ştranduri şi unităţile de cazare

Scris de Mihaela Ghiţă, 12 septembrie 2017 « Ştirea precedentă | Înapoi la index | Ştirea următoare »

 

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Satu Mare a afectuat pe tot parcursul lunii august o serie de verificări ce ţin de respectarea prevederilor legale la prestarea serviciilor din incinta ştrandurilor, piscinelor, bazinelor de înot precum şi condiţiile de comercializare în unităţile de alimentaţie publică. De asemenea, au avut loc controale şi pe partea serviciilor din unităţile de cazare şi alimentaţie publică, respectiv hoteluri, restaurante, pensiuni etc. Tematica de control a fost realizată la nivel regional şi a vizat unităţile din mediul urban şi rural.

După cum a precizat comisarul şef adjunct CJPC Satu Mare, Maria Pinter, în perioada citată au fost verificaţi 36 de operatori economici din care 31 au avut abateri soldate cu amenzi în valoare totală de 57.400 de lei, fiind dispuse măsuri de remediere a deficienţelor constatate.

La capitolul ştranduri, bazine de înot s-au constatat abateri la partea de informare. Comisarii CJPC au identificat bazine care nu aveau pe marginea lor informaţii privind adâncimea apei. O altă deficienţă a vizat lipsa informării privind locaţia Punctului de prim ajutor, iar la restaurantele din incintă, listele de meniu nu aveau cuprinse informaţii privind componentele alergene pentru mâncărurile oferite sau acele ingrediente care au fost supuse procesului de decongelare. Nereguli au fost identificate şi la afişarea preţurilor, care de fapt lipseau la produsele spirtoase sau cafea.

Cât despre serviciile oferite consumatorilor pe partea de cazare şi alimentaţie publică, lista deficienţelor cuprinde cinci puncte după cum urmează: lipsă afişare certificat de clasificare la unităţile de cazare turistică; lipsă afişare preţuri/tarife practicate, în sala de primire în unităţile de cazare turistică, lipsa informaţiilor privind ziua hotelieră (când începe şi când i-a sfârşit); lipsă informaţii privind micul dejun dacă este sau nu inclus în preţul cazării, lipsa informaţiilor în listele de meniu privind gramajul porţiilor.

 

 

 

Abonează-te acum Online!
Baby Trend
Adaugă un comentariu Ne păstrăm dreptul de a refuza publicarea comentariilor care nu respectă nişte reguli simple ale bunului simţ, care reprezintă atac la persoană, sau care sunt off-topic. Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii.