20.10.2018 00.00 Agenda publică, cu Stela Cădar invitaţi: Ciprian Crăciun, Lorand Turos, Ovidiu Mureşan . Titlul emisiunii: Războiul în PSD continuă. (reluare) 01.50 Cultură – Zilele culturale Poesis – Recital de poezii 03.00 Cultură 03.45 Cultură, grupuri de acţiune locală. 04.40 În slujba comunităţii, cu Mihai Sălceanu,invitat: Livia Haidu. Titlul emisiuni: Livia Haidu – raport la 10.220 de zile. 05.40 Info Studio cu Ioan Aniţaş, invitat: Vasile Fernea.Titlul emisiuni:Primi secretari şi relaţiile lor cu miliţia. 06.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 07.00 Ştiri 07.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 08.00 Audienţe în direct (reluare) 09.00 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 09.15 Viaţa la ţară, cu Ioan Aniţa. 10.20 Religie, cu Mihaela Ghiţă, invitaţi: Tiberiu Vălean, Florin Hagău. Titlul emisiunii: Familia, celula de bază a societăţii. 11.15 Teleshopping 11.30 Agenda publică, cu Stela Cădar invitaţi: Ciprian Crăciun, Lorand Turos, Ovidiu Mureşan . Titlul emisiunii: Războiul în PSD continuă. (reluare) 13.00 Ştiri 13.30 Cultură – Lansare de carte „Flăcări” de Dariu Pop la Casa Ferenţiu 14.40 Teleshopping 14.50 Zone folclorice, cu Ioana Vladimirescu. 16.20 Info Studio cu Ioan Aniţaş, invitat: Vasile Fernea.Titlul emisiuni:Primi secretari şi relaţiile lor cu miliţia. 17.15 Panoramic sportiv, cu Ionuţ Blăjan, invitaţi: Florin Mulcuţan. Titlul emisiunii: Se înscrie istorie in bocul sătmărean. 18.15 Religie, cu Laczko Eva, invitat: Roman Janos. Titlul emisiunii:Rolul vârstnicilor în viaţa Bisericii. 19.00 Sănătate, cu Mihaela Ghiţă, invitat: Lidia Tămaş. Titlul emisiunii: Ce trebuie să ştim despre gripă. 20.00 Cultură – Lansare de carte „Flăcări” de Dariu Pop la Casa Ferenţiu 21.00 Iată omul cu Gabriel Ghişan, invitat: Andreea Selmentii. 22.00 Cultură – Russian Night la Poesis – Concert cu Tania Pop. 23.30 Cultură – Talk Show 21.10.2018 00.40 Stand-up 01.50 Sport- meci de fotbal 03.25 Cultură – 10x10 Născut în România 05.00 Cultură, cu Vera Pop,invitat:Vari Vasile. Titlul emisiuni: O familie de artişti. 05.20 Cultură Fior di Szatmari 06.30 Gimnastica de dimineaţă. 07.00 Ştiri 07.30 Gimnastica de dimineaţă. 08.00 Audienţe în direct (reluare) 09.00 Gimnastica de dimineaţă. 09.40 Religie, cu Laczko Eva, invitat: Roman Janos. Titlul emisiunii:Rolul vârstnicilor în viaţa Bisericii. 10.30 Sănătate, cu Mihaela Ghiţă, invitat: Lidia Tămaş. Titlul emisiunii: Ce trebuie să ştim despre gripă. 11.45 Teleshopping 12.00 Religie, cu Mihaela Ghiţă, invitat: Iulian Budău. Titlul emisiunii: Realitatea şi rovocările familiilor. 13.00 În slujba comunităţii, cu Mihai Sălceanu,invitat: Stelian Pop. Titlul emisiuni: Stelian Pop – raport la 13.500 de zile. 14.00 Teleshopping 14.20 Cultură – Lansare de carte „Flăcări” de Dariu Pop la Casa Ferenţiu 15.30 Iată omul cu Gabriel Ghişan, invitat: Andreea Selmentii. 16.30 Educaţie Ecologică cu Cristina Bursuc, invitat: Alina Perşa. Titlul emisiunii: Participarea voluntarilor sătmăreni la Ziua de Curăţenie Naţională 17.00 Panoramic sportiv, cu Ionuţ Blăjan, invitaţi: Florin Mulcuţan. Titlul emisiunii: Se înscrie istorie in bocul sătmărean. 18.00 Zone folclorice, cu Ioana Vladimirescu. 19.00 Info Studio cu Ioan Aniţaş, invitat: Vasile Fernea.Titlul emisiuni:Primi secretari şi relaţiile lor cu miliţia. 20.00 În slujba comunităţii, cu Mihai Sălceanu,invitat: Stelian Pop. Titlul emisiuni: Stelian Pop – raport la 13.500 de zile. 21.00 Cultură – Russian Night la Poesis – Concert cu Tania Pop. 22.00 Cultură – Zilele culturale Poesis – Recital de poezii 22.10.2018 00.00 Zone folclorice, cu Ioana Vladimirescu. 00.50 Cultură – 10x10 Născut în România 02.30 Sport-meci de fotbal 04.00 Cultură – Lansare de carte „Flăcări” de Dariu Pop la Casa Ferenţiu 05.25 Iată omul cu Gabriel Ghişan, invitat: Andreea Selmentii. 06.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 07.00 Ştiri 07.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 08.00 Audienţe în direct (reluare) 09.00 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 09.30 Religie, cu Laczko Eva, invitat: Roman Janos. Titlul emisiunii:Rolul vârstnicilor în viaţa Bisericii. 10.20 Sănătate, cu Mihaela Ghiţă, invitat: Lidia Tămaş. Titlul emisiunii: Ce trebuie să ştim despre gripă. 11.40 Teleshopping 12.00 Religie, cu Mihaela Ghiţă, invitaţi: Tiberiu Vălean, Florin Hagău. Titlul emisiunii: Familia, celula de bază a societăţii. 13.00 În slujba comunităţii, cu Mihai Sălceanu,invitat: Stelian Pop. Titlul emisiuni: Stelian Pop – raport la 13.500 de zile. 14.05 Teleshopping 14.20 Zone folclorice, cu Ioana Vladimirescu. 15.25 Info Studio cu Ioan Aniţaş, invitat: Vasile Fernea.Titlul emisiuni:Primi secretari şi relaţiile lor cu miliţia. 16.15 Iată omul cu Gabriel Ghişan, invitat: Andreea Selmentii. 17.20 Cultură – Lansare de carte „Flăcări” de Dariu Pop la Casa Ferenţiu 18.30 Audienţe în direct 19.30 Ştiri 20.00 Agenda publică, cu Stela Cădar 21.30 Ştiri 22.00 Panoramic Sportiv 23.00 Audienţe în direct

Clienţii de publicitate clădesc palate agenţiilor de publicitate

Scris de Gruita, 03 august 2014 « Ştirea precedentă | Înapoi la index | Ştirea următoare »

    Ieri a sosit la redacţie un e-mail de la o mare agenţie de publicitate din Bucureşti prin care ne cerşea în numele companiei Coca-Cola să le dăm ceva publicitate gratis. Vă daţi seama? Să înţelegem că vistieria Coca Cola s-a golit? Să înţelegem că…
Mai bine vă spunem noi ce am înţeles. S-a făcut o publicitate masivă prin marile trusturi de presă aservite unele politic, altele pentru „cuiburi de nevoi”, publicitate câştigată nu prin valoare ci prin mită (nu am cunoştinţă despre presupuse sume de bani trimise de trusturile de presă către conducerile marilor agenţii de publicitate, dar sunt de notorietate aventurile cu avionul ale angajaţilor agenţiilor respective de publicitate spre noi orizonturi: Carnavalul de la Rio de Janeiro, concert Lady Gaga la Londra…; ghiciţi pe banii cui!). Nu putem spune că această publicitate nu şi-a făcut efectul, ci doar că acest efect nu a fost pe măsura investiţiilor de către clienţi.
Sistemele de telefonie, băncile, piaţa auto, lanţurile de depozite specializate în vânzarea cu amănuntul… mai pe scurt toţi clienţii cu potenţial ridicat au păţit ca bieţii producători români din satele patriei. Sau dus la „piaţă” cu marfa produsă pe truda lor şi au dat peste intermediar. Acesta le-a luat marfa pe bani mărunţi şi a vândut-o mult mai scump. Ba mai rău. Au vândut-o direcţionat.
Acum vreo trei ani am organizat şi eu o astfel de escapadă pentru agenţi. Ce mi-am zis. „Măi! Poate nu cunosc oamenii realitatea de la faţa locului.” Am închiriat un autocar, am urcat în el vreo 30 de agenţi de publicitate de la principalele agenţii de publicitate, i-am adus la Satu Mare. I-am lăsat să se mire despre faptul că ziarele locale se vând la chioşcuri de 7-8 ori mai mult decât cele centrale, i-am lăsat cu gura căscată când au intrat într-o redacţie de ziar de nivel european, cine a dorit a putut noaptea să numere cu degetele lor tirajul ziarului Informaţia Zilei (asta pentru că unii contestă BRAT-ul), îşi aruncau priviri unul altuia când din trei persoane întâlnite una ne saluta, mai pe scurt: i-am lăsat să ia pulsul presei locale într-o localitate de 100.000 de locuitori.
I-am dus şi la Carei, la Negreşti şi prin câteva sate să se convingă de audienţa nu neaparat a Informaţiei Zilei în special, cât a presei locale în general. Dacă tot au venit până aici le-am arătat şi frumuseţile Maramureşului (Cimitirul Vesel şi Mănăstirea din Săpânţa, Muzeul Satului şi Memorialul din Sighetul Marmaţiei, Mănăstira Bârsana…) şi ale Sătmarului (Castelul din Carei, cel din Ardud, comuna Certeze, Muzeul Ţării Oaşului de la Negreşti, pălincia Zetea…) şi ca orice gazdă bună, pe lângă cazare, masă şi ambient nu i-am lăsat să plece cu mâna goală.
Inutil. Nu puteam să le distrug ideea pe care au lansat-o pe piaţă cum că presa locală nu ar exista. Ei trăiesc bine. În palate. Chiar dacă cerşesc publicitate pentru Coca-Cola de exemplu. Atât clienţii de publicitate cât şi suporturile de publicitate (ecran, print, audio, on-line…) ar duce-o mai bine dacă aceste agenţii (era să spun căpuşe) nu s-ar lăfăi pe banii lor.

Abonează-te acum Online!
  1. ana stie a spus: 04 august 2014, ora 00:53

    Sa intelegem de aici ca articolul este o altfel de reclama pentru Coca Cola? La fel ca votul negativ?!

Adaugă un comentariu Ne păstrăm dreptul de a refuza publicarea comentariilor care nu respectă nişte reguli simple ale bunului simţ, care reprezintă atac la persoană, sau care sunt off-topic. Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii.