Image 1
Image 2

Cerere de bilete record pentru viitorul “Star Wars”

Genericul noului film
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol
Genericul noului film
Genericul noului film

Pre-vânzările pentru extrem de așteptatul “Star Wars – The Force Awakens” (Star Wars: Trezirea Forței) au spulberat toate recordurile pe site-urile de vânzări de bilete americane. “Înregistrăm un moment extraordinar în domeniul filmului, cu o cerere de bilete fără precedent pentru +Star Wars+” și achiziții “de opt ori mai mari decât recordul anterior” stabilit de “Hunger Games” în 2012, a scris site-ul într-un comunicat preluat miercuri de AFP.

Luni, ziua în care au fost puse în vânzare în toată lumea bilete la film, traficul pe Fandango a fost la un nivel “de șapte ori mai mare decât în mod obișnuit”, adaugă comunicatul. Site-ul precizează că cinematografele programează spectacole suplimentare pentru a răspunde cererii. “Entuziasmul pentru cel mai așteptat film al anului este de neimaginat și sperăm să dureze până în 18 decembrie”, data lansării în sălile de cinema americane.

Și site-ul de vânzare de bilete Movietickets.com a anunțat că prima zi de vânzare a biletelor a fost “cea mai bună înregistrată vreodată” și că traficul de luni seară a fost “de trei ori mai mare” decât precedentul record. Biletele vândute pentru “Star Wars — The Force Awakens” reprezintă “95% din cele vândute pe site în ultimele 24 de ore”, adaugă Movietickets.com.

Numeroase site-uri din lume, printre care Fandango și Starwars.fr, s-au blocat din cauza valului de cereri de bilete pentru primul “Star Wars” din ultimii zece ani.

Amatorii aventurilor personajelor Han Solo și Leia la 30 de ani de la “Întoarcerea lui Jedi” au făcut să crească mult prețul biletelor pe site-uri de licitații, cum ar fi ebay, unde două bilete VIP se vindeau cu 10.000 de dolari.

Pentru a menține viu interesul față de “Star Wars. Episode VII”, studiourile Disney au dezvăluit trailerul oficial al filmului, care a circulat intens pe rețelele de socializare. Marți, la 22h00 GMT, cele două minute și jumătate de imagini inedite fuseseră deja vizionate de peste 20 de milioane de ori.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with