20.09.2018 00.00 Agenda publică, cu Stela Cădar invitaţi: Doina Feher, Aurelia Fedorca, Eugen Kovacs. Titlul emisiunii: Război în PSD. (reluare) 01.30 Cultură 02.30 Natura ne cheamă 03.35 În slujba comunităţii, cu Mihai Sălceanu,invitat: Liviu Rotaru. Titlul emisiuni: Liviu Rotaru – raport la 2440 de zile. 04.30 Viaţa la ţară, cu Ioan Aniţaş, invitat: Ioan Coţ. Titlul emisiunii: Bacul de la Pomi se apropie de pensie. 05.35 Iată omul cu Gabriel Ghişan,invitat: Mihai Pătraşcu. 06.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 07.00 Ştiri 07.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 08.00 Audienţe în direct, cu Ioan Aniţaş, invitat: Iuliu Ilyes. Titlul emisiunii: Zona metropolitană şi dezvoltarea comunelor limitrofe.(reluare) 09.00 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia. 09.30 Sănătate, frumuseţe, stil, cu Ioana Vladimirescu. 10.20 Religie, cu Mihaela Ghiţă, invitat: Ioan Marcel Malanca. Titlul emisiunii: Să cunoaştem protopopiatul Negreşti Oaş. 11.15 Teleshopping 11.30 Agenda publică, cu Stela Cădar invitaţi: Doina Feher, Aurelia Fedorca, Eugen Kovacs. Titlul emisiunii: Război în PSD. (reluare) 13.00 Ştiri 13.30 Viaţa la ţară 14.30 Teleshopping 15.00 Cultură, Digania – O tradiţie reînviată 15.30 Iată omul cu Gabriel Ghişan,invitat: Mihai Pătraşcu. 16.40 Panoramic sportiv, cu Ionuţ Blăjean, invitat: Viorel Plosca. Titlul emisiunii: Viitorul boxului sătmărean sună bine. 17.30 Info Studio cu Ioan Aniţaş, invitat: Vasile Fernea.Titlul emisiuni:Profilul criminalului. 18.30 Audienţe în direct 19.30 Ştiri 20.00 Agenda publică, cu Stela Cădar 21.30 Ştiri 22.00 Audienţe în direct (reluare) 23.00 În slujba comunităţii, cu Mihai Sălceanu,invitat: Liviu Rotaru. Titlul emisiuni: Liviu Rotaru – raport la 2440 de zile.

Casă lovită de fulger în localitatea Botiz

Casa lovita de fulger la Botiz

Casa lovita de fulger la Botiz

Electrica SA nu răspunde prompt solicitărior în caz de defecţiune

    În timpul descărcărilor puternice de duminică, 25 iunie, o casă din localitatea Botiz, de pe  strada Salcâmilor, a fost avariată grav de lovitura puternică a unui fulger. Botizenii care locuiesc pe strada respectivă nu s-au ales doar cu o sperietură zdravănă, ci şi cu aparatură electronică stricată, dar şi cu pene de curent.

    A fost necesară intervenţia a două echipaje ale Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Satu Mare, care au ajuns imediat la faţa locului. Incendiul fusese deja stins de vecini, fiind avariate grav acoperişul locuinţei şi ferestrele.

După cum a declarat proprietarul, pagubele se ridică la suma de 15.000 lei, însă se bucură că nu a fost nimeni rănit, deoarece casa nu este locuită. Imobilul a fost construit recent şi se pare că nu avea paratrăznete.

Mansarda locuinţei a fost distrusă în proporţie destul de mare, acoperişul rămânând fără mai mulţi metri pătraţi de ţigle, care au fost zburate de pe casă.

De asemenea, mansarda a fost distrusă şi o bucată de ciment de pe partea din faţă a fost desprinsă de pe clădire, dovadă că impactul fulgerului a fost unul puternic. Şi vecinii l-au resimţit, casele acestora zguduindu-se ca la cutremur.

Sătmărenii sunt nemulţumiţi de „promptitudinea” cu care Electrica răspunde reclamaţiilor

    Trebuie menţionat că, în timpul furtunii de vineri, mai mulţi să™ăreni, dar şi duminică, mai mulţi locuitori ai judeţului au rămas fără curent. Ca urmare, au rămas mai multe ore fără apă caldă şi au avut probleme cu aparatura electronică.

    Sătmăreni din diferite localităţi ale judeţului au sunat vineri la Redacţia Informaţia Zilei pentru a face o reclamaţie cu privire la promptitudinea cu care Electrica SA răspunde solicitărilor consumatorilor.

Mai mulţi localnici din Mădăras au fost nemulţumiţi că, în urma furtunii de vineri dimineaţă, deşi au sunat la Deanjamente de zeci de ori, nu doar că nu le-a răspuns nimeni, ci au fost sunaţi înapoi abia pe la ora 15,00, oră la care problema încă nu se remediase.

Din păcate, acest caz nu este singular. Am fost sunaţi şi de V. P. din Sătmărel, să reclame aceeaşi problemă. Personele care au obligaţia să răspundă la telefonul pus la dispoziţia consumatorilor pentru reclamaţii nu îşi îndeplinesc datoria, ori lipsesc cu desăvârşire.

Drept dovadă stau nenumăratele reclamaţii care au sosit la Informaţia Zilei de-a lungul timpului, inclusiv din municipiu. De fiecare dată când există o pană de curent, să™ărenii disperaţi nu reuşesc să sune la Deanjamente Electrica şi să anunţe defecţiunile existente, astfel că rămân cu orele sau cu zilele pe întuneric şi fără curent.

Abonează-te acum Online!
  1. erogirg a spus: 25 iunie 2017, ora 22:54

    -deranjamentele se rezolva in ordinea unor prioritati
    -0261 929 tel deranjamente
    -18 ore ptr urban,24 ore rural,timp de rzolvare deranjamente
    -persoanele dependente de oxigen,etc,au prioritate
    -dl de la jidani minte!

Adaugă un comentariu Ne păstrăm dreptul de a refuza publicarea comentariilor care nu respectă nişte reguli simple ale bunului simţ, care reprezintă atac la persoană, sau care sunt off-topic. Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii.