Image 1
Image 2

Atenţie la comerţul online! 39 de reclamaţii, depuse la OPC Satu Mare în 2017

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a marcat în 15 martie, Ziua Mondială a Drepturilor Consumatorilor.

Semnificaţia acestei zile a fost celebrată pentru prima dată în 15 martie 1983, iar de atunci a devenit o ocazie importantă pentru conştientizarea consumatorilor cu privire la cele opt drepturi fundamentale ale acestora. Cele opt drepturi fac referire la dreptul la securitate, dreptul la informare,

dreptul de a fi ascultat, dreptul de a alege produse, servicii, dreptul la asigurarea necesităţilor şi nevoilor vitale, dreptul la despăgubire, dreptul la educare, dreptul la un mediu înconjurător sănătos.

“În domeniul online, la nivelul judetului Satu Mare, au fost înregistrate 39 de reclamaţii în anul 2017, şi 4 reclamaţii în primele 2 luni ale anului 2018. Dintre acestea, 21 de reclamaţii au fost cercetate de comisarii instituţiei sătmărene, 16 fiind soluţionate în favoarea consumatorului, iar restul de 18 fiind redirecţionate la alte comisariate judeţene”, a relatat directoarea OPC Satu Mare, comisar şef adj., Maria Pinter.

Printre aspectele reclamate de consumatori se numără comenzile confirmate şi neonorate, comenzile achitate şi neonorate, comenzi de pe site-urile unor persoane fizice, comenzi primite la un alt preţ decât cel de pe site, neprestarea serviciilor comandate sau probleme la contractele de telefonie mobilă încheiate la distanţă prin telefon, mai exact costuri mai mari la facturare decât  cele negociate prin telefon.

1 comentariu

Lasă un răspuns

Connect with