De luni, 9 octombrie 2017 au început înscrierile la examenul de grad principal pentru asistenţii medicali, sesiunea 2017, anunţă Ordinul Asistenţilor Medicali şi Moaşelor, filiala Satu Mare.
Examenul va avea loc în perioada 2-3 noiembrie. ~n prima zi va fi susţinut examenul pentru asistenţii medicali generalişti, iar în 3 noiembrie pentru celelalte specialităţi (balneofizioterapie, farmacie, laborator, moaşă etc.).
“Anul trecut am avut 56 de membri care s-au înscris şi au absolvit acest examen. Din ceea ce am constatat până acum, cei mai mulţi dintre profesionişti sunt din unităţile sanitare publice şi mai puţin din cabinetele medicale individuale, unde acest grad profesional nu duce automat şi la o majorare a veniturilor salariale”, a spus preşedintele organizaţiei, Constantin Demian.
Documentele necesare înscrierii< cererea de înscriere cu datele de contact (este pusă la dispoziţia asistenţilor medicali la sediul filialei)> copia actului de identitate> copia diplomei de absolvire/licenţă în formarea ca asistent medical generalist, asistent medical, moaşă> adeverinţă eliberată de angajator sau ITM din care să reiasă experienţa profesională cumulată de minimum 5 ani la data susţinerii examenului, dobândită în condiţiile legii în specialitatea atestată de titlul de calificare, indiferent de nivelul acestuia> copia actelor de schimbare a numelui, după caz> dovada plăţii sumei de participare la examen.
Examenul pentru asistenţii medicali generalişti, surori medicale, oficianţi medicali va avea loc la :coala Postliceală Sanitară de Stat din strada Crişan nr.2, iar pentru celelalte specialităţi va avea loc la sediul la sediul OAMGMAMR Satu Mare din strada B.P.Haşdeu nr.15.
“Pot participa la acest examen cei care au experienţă profesională de minimum 5 ani dovedită prin documente doveditoare (copie după contract de muncă, contracte de voluntariat, extras de la ITM). În schimb, concediul de maternitate şi îngrijire a copilului nu constituie experienţă profesională”, a mai subliniat Constantin Demian.
Fii primul care comentează