Audienţe în direct, cu Ioan Aniţaş, invitat: Marius Cionca. Titlul emisiunii: Valorificarea pădurii şi refacerea ei. (reluare) 01.00 Agenda publică, cu Stela Cădar, invitaţi: Aurelia Fedorca, Adrian Cozma, Vasile Ciocan. Titlul emisiunii: Proteste la Palatul Cotroceni. De ce protestează oamenii? (reluare) 02.30 Sport - meci de fotbal. 04.00 Natura ne cheamă, cu Ioana Zaharia. 04.45 Cultură – serata de poezii. 05.45 Viaţa la ţară, cu Ioan Aniţaş, invitat: Szekely Tibor . Titlul emisiunii: Florile între pasiune şi afacere . 06.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu antrenoarea Elisabeta Princzinger. 07.00 Ştiri 07.30 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu antrenorul Barta Zoltan. 08.00 Audienţe în direct, cu Ioan Aniţaş, invitat: Marius Cionca. Titlul emisiunii: Valorificarea pădurii şi refacerea ei. (reluare) 09.00 Gimnastica de dimineaţă, cu Ioana Zaharia, cu antrenoarea Elisabeta Princzinger. 09.30 La psiholog, cu Ioana Vladimirescu, invitat: Călin Secan. Titlul emisiunii: Postul psihologic. 10.00 Religie, cu Laczko Eva, invitaţi: Laurenţiu Costin,Cristian Peteri. Titlul emisiunii: Postul Mare: abnegaţie sau bucuria sufletului?. 11.00 Dacia 1300 –o maşină care se încăpăţânează să reziste pe drumurile pline de gropi. 11.15 Teleshopping 11.30 Agenda publică, cu Stela Cădar, invitaţi: Aurelia Fedorca, Adrian Cozma, Vasile Ciocan. Titlul emisiunii: Proteste la Palatul Cotroceni. De ce protestează oamenii? (reluare) 13.00 Ştiri 13.30 Viaţa la ţară, cu Ioan Aniţaş, invitat: Bornyasz Iosif. Titlul emisiunii: Caprele spaniole la concurenţă cu cele autohtone. 14.30 Teleshopping 14.45 În slujba comunităţii, cu Mihai Sălceanu,invitat: Daniel Buda. Titlul emisiuni: Daniel Buda –rapor la 1.380 de zile . 16.00 Info studio, cu Ioan Aniţaş, invitat Ioan Coroianu. Titlul emisiunii: Dispariţie sau crimă. 16.50 Panoramic sportiv, cu Ionut Blăjan, invitaţi: Robert Magos, Armin Vida. Titlul emisiunii: Planurile şahului A.J de karate Satu Mare in anul 2018. 17.30 Zone folclorice – Adrian Tripon. 18.30 Audienţe în direct 19.30 Ştiri 20.00 Agenda publică, cu Stela Cădar 21.30 Cultură 22.30 Ne cheamă natura 23.30 Ştiri

Acciza la combustibil va creşte în două etape: Transportatorii ameniţă cu proteste

Scris de Mioara Maxim, 30 august 2017 « Ştirea precedentă | Înapoi la index | Ştirea următoare »

Ministrul Finanţelor Publice, Ionuţ Mişa, a anunţat, miercuri, la începutul şediţei de Guvern, că majorarea accizei la benzină şi motorină se va face în două etape, 15 septembrie şi 1 octombrie, majorarea fiind de 0,16 lei pe litru pentru fiecare din cele două etape.

”Termenele pe care l-am stabilit sunt 15 septembrie, dată la care va fi o creştere cu 0,16 lei pe litru pentru toate cele trei categorii de combustibil – benzină cu plumb, fără plumb şi motorină – şi data de 1 octombrie la care va creşte cu încă 0,16 lei pe litru pentru cele trei categorii”, a declarat Ionuţ Mişa.

Potrivit Mediafax, ministrul de Finanţe a precizat că majorarea se face etapizat pentru a nu genera creşterea preţului la pompă şi scăderea consumului.

”Această măsură pe produce în etape pentru a nu crea un şoc la nivelul consumului, şoc care poate genera creşteri de preţ, automat scade consumul şi poate afecta bugetul de stat prin încasări mai mici”, a explicat Ionuţ Mişa.

 

Transportatorii se pregătesc de proteste

În următoarele zile vom asista la blocaje în alimentările cu carburanţi, pe fondul alimentărilor în mare creştere în vederea acumulării unor stocuri la preţuri actuale, în cazul în care Guvernul va decide majorarea accizei la carburanţi, apreciază Federaţia Operatorilor Români de Transport.

„În lipsa dialogului constructiv şi la presiunea absolut firească a firmelor de transport, probabil doar prin ample manifestări publice se pot rezolva aceste situaţii iar FORT este oricând gata să reînceapă acţiunile de protest în toată ţară după modelul celor organizate în 2016 din cauza tarifelor RCA”, arată un comunicat al Federaţiei Operatorilor Români de Transport.

Orice eurocent diferenţă în costul operaţional influenţează direct competitivitatea companiilor româneşti din transporturile terestre, mutând totodată consumul de carburant în afară României, apreciază asociaţia. Bugetul de stat pierde astfel, din două cauze, sume importante. Consumatorii „captivi”, ce nu pot alimenta decât în ţară, sunt în imposibilitatea de a transfera creşterile în tarifele prestate, iar pentru un camion, o singură alimentare reprezintă un efort financiar suplimentar de 450 lei.

Abonează-te acum Online!
Adaugă un comentariu Ne păstrăm dreptul de a refuza publicarea comentariilor care nu respectă nişte reguli simple ale bunului simţ, care reprezintă atac la persoană, sau care sunt off-topic. Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii.