Franciza Studio 20 – reţeta succesului într-o piaţă extrem de competitivă

Scris de Decebal Ienasoiu, 17 iulie 2018 « Ştirea precedentă | Înapoi la index | Ştirea următoare »

Industria videochatului – pe cât de profitabilă şi înfloritoare, pe atât de competitivă. Indiferent de contestatarii acestei industrii, ea continuă să se extindă cu o rapiditate uluitoare, graţie popularităţii fulminante de care se bucură şi generează anual 2 miliarde de dolari la nivel mondial.

Dezvoltarea masivă a industriei de videochat a asigurat evoluţia constantă şi continuă a cererilor şi aşteptărilor clienţilor. Numărul modelelor este şi el în creştere, existând la ora actuală peste 100.000 de românce pe siteurile de videochat.

În România, piaţa de videochat se ridică la aproximativ 100 de milioane de euro, iar această sumă este în creştere. Cererea este foarte mare, câştigurile foarte atrăgătoare, atât pentru studiouri cât şi pentru modele.

Aşadar, într-o piaţă cu sute de studiouri de videochat înregistrate în acest domeniu, cum reuşeşte un brand autohton nu doar sp supravieţuiască, ci să facă şi profit?

Pentru a afla mai multe despre acest domeniu, am stat de vorbă cu Robert Vanderty, managerul primei şi celei mai mari francize de videochat din lume: Studio 20.

Pornind de la o idee atipică, mai exact videochatul glamour, o îmbinare a stilurilor adult şi non adult, Studio 20 a devenit un activ promotor al acestui tip de exprimare artistică şi a reuşit, în cei peste 18 ani de activitate, să îşi păstreze supremaţia într-un domeniu din ce în ce mai competitiv, cu tot mai multe studiouri deschise de la an la an.

Acesta este singurul business, din cele pe care le cunosc eu, în care poţi miza pe o aşa marjă de profit. Mai mult, este un business sigur pentru că faci afaceri cu oameni respectabili din America şi Uniunea Europeană, unde există peste 20 de ani de tradiţie în acest domeniu. Cea mai mare provocare a fost să construiesc acest business pe o temelie perfect legală şi să explic tuturor celor implicaţi care este, de fapt, filosofia acestei afaceri”, ne-a declarat Robert Vanderty.

Studio 20 a înregistrat în anul 2017 o cifră de afaceri de peste 9 milioane de dolari şi a plătit statului taxe şi impozite de peste 10 milioane de lei. Această companie a atins numeroase performanţe pe plan mondial şi reprezintă, în acelaşi timp, prima franciză de studiouri de videochat din lume, reprezentând un exemplu demn de urmat pentru toate firmele de acest gen. Şi nu o spunem doar noi, ci şi numeroase publicaţii internaţionale, care au prezentat pe larg povestea succesului acestui business.

Studio 20 a reuşit, prin serviciile de entertainment online pe care le ofera cu ajutorul celor 500 de modele, să ajungă la peste 9 milioane de dolari cifră de afaceri în 2017. Taxele plătite către stat pentru acest an au fost de peste 12 milioane lei”, a adaugat Robert Vanderty.

Cât trebuie să investeşti pentru a deschide o locaţie marca Studio 20?

Până în prezent, Studio 20 operează 17 studiouri de videochat atât în ţară, cât şi peste hotare, fiind prezent în 3 continente, în România, Columbia, Statele Unite ale Americii şi Ungaria. Franciza Studio 20 se poate multiplica în orice oraş mare sau mediu din Romania sau de oriunde pe glob.

Demararea afacerii Studio 20 în franciză necesită de la 120.000 de euro până la 250.000 de euro pentru amenajarea spaţiului de 200 pana la 500 de mp, recrutarea şi instruirea personalului administrativ şi de suport, dotarea cu echipamente de ultimă generaţie şi capitalul circulant necesar în primele luni de activitate. Cu o astfel de investiţie, se poate rula anual un milion de euro, iar profitul brut poate ajunge la 200.000 euro pe an.