Bea responsabil! Cum să consumi băuturi alcoolice şi să eviţi durerile de cap de dimineaţă

Scris de Decebal Ienasoiu, 03 ianuarie 2019 « Ştirea precedentă | Înapoi la index

Nopţile de vineri încep întotdeauna în cel mai inofensiv mod. La finalul unei săptămâni solicitante de muncă este întotdeauna o idee bună să-ţi revezi prietenii şi să petreceţi ceva timp împreună la un pahar… sau două.

De câte ori nu ţi-ai promis că vei consuma o singură băutură, ca în cele din urmă să pierzi numărătoarea? După o astfel de vineri, sâmbătă îţi va aduce dureri de cap, amintiri în ceaţă, mâncare junk şi mult timp pierdut în pat.

Din fericire, există o variantă de a consuma mai multe băuturi alcoolice fără să suporţi consecinţele de după. Iată ce ne recomandă specialiştii Beicevrei.ro, unul dintre cele mai cunoscute magazine online de băuturi şi membri consuma-responsabil.ro

  1. Mănâncă înainte

Una dintre cele mai importante reguli de care trebuie să ţii cont este să nu bei niciodată bauturi alcoolice pe stomacul gol. Indiferent că este vorba despre un baton de proteine sau o masă copioasă, asigură-te că mănânci ceva consistent înainte. Optează pentru alimente sărace în carbohidraţi. Pastele, cartofii şi carnea de pui sunt ideale deoarece eliberează energie treptat şi îţi oferă senzaţie de satietate pe o perioadă mai lungă. Nu numai că acest lucru te va ajuta să încetineşti efectul oricărei băuturi alcoolice, dar tentaţia de a mânca ceva nesănătos la o oră nepotrivită nu va mai fi atât de mare.

  1. Evită siropurile şi zahărul

De câte ori nu te-ai trezit cu o mare durere de cap dupa o noapte în care ai consumat numai băuturi alcoolice cu mult zahăr adăugat? Dacă preferi cocktail-urile sofisticate, este indicat să-ţi iei câteva măsuri de precauţie. Alege întotdeauna apă tonică, suc de fructe şi chiar apă şi evită energizantele, cola şi siropurile. Astfel, nici nu vei consuma foarte multe calorii şi vei reduce considerabil şansele unei mahmureli.

bauturi alcoolice Beicevrei

  1. Spune „pas” unei noi runde de băuturi alcoolice

Doar pentru că există câteva persoane în grupul tău de prieteni care decid să mai bea un shot, nu înseamna că trebuie să şi accepţi provocarea. Dacă îţi este ruşine să refuzi, încearcă să bei mai lent conţinutul paharului tău şi scuză-te politicos spunând că te vei alătura la următoarea rundă de shot-uri. Savureaza băuturile alcoolice şi ţine întotdeauna sub control cantitatea pe care o consumi. Nu trebuie să exagerezi ca să te simţi bine.

  1. Alege un singur tip de alcool

Dacă ai început noaptea cu whisky, nu mai încerca şi alte băuturi alcoolice, ca de exemplu vin sau bere. Atunci când alternezi tipurile de alcool există şanse mari să ţi se facă rău şi să experimentezi o mahmureala zdravănă a doua zi. Motivul este cantitatatea de zahăr diferită dintre bere, vin şi băuturile spirtoase. Plus că această decizie te va ajuta mai târziu în noapte, când vei rezista mult mai uşor tentaţiei de a te alătura unei noi runde de shot-uri.

  1. Hiratează-te constant

Una dintre cele mai la îndemână modalităţi de a avea o noapte sănătoasă este să te hidratezi permanent. Autoimpune-ţi să bei un pahar de apă după fiecare băutură alcoolică pe care ai consumat-o. Nu numai că te va ajuta să consumi mai puţin alcool, dar a doua zi vei avea o dimineaţă fabuloasă.