Serviciile de înmatriculări şi permise s-au deschis de azi

Scris de Vasile Gherman, 18 mai 2020 « Ştirea precedentă | Înapoi la index | Ştirea următoare »

De azi, Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor şi Serviciul Public Comunitar de Paşapoarte Maramureş îşi reiau activitatea. Acestea vor avea program de lucru cu publicul pe două schimburi, între orele 8-20, în baza programărilor on-line pe platformele www.epasapoarte.ro şi www.drpciv.ro.

Accesul cetăţenilor în sediul de pe strada Aleea Şcolii nr. 1 se va face controlat, cu respectarea măsurilor de igienă şi de protecţie, păstrarea distanţei de socializare şi utilizarea măştii de protecţie.

La Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor se vor efectua activităţi pentru înmatricularea vehiculelor, autorizarea provizorie a vehiculelor (numere roşii), preschimbarea permiselor de conducere româ­neşti şi străine, radiere vehicule, transcriere vehicule, duplicate permise de conducere şi certificate de înmatriculare.

Celor interesaţi li se reaminteşte că, se menţine valabilitatea permiselor de conducere pe o perioadă de 90 de zile de la data încetării stării de urgenţă şi 45 de zile de la data încetării stării de urgenţă pentru autorizaţiile de circulaţie provizorie.

Sunt valabile pentru o perioadă de 90 de zile de la data încetării stării de urgenţă şi documentele necesare operaţiunilor de înmatriculare / transcriere, examinare sau preschimbare a permisului de conducere obţinute de către solicitanţi de la alte instituţii/entităţi, documente care au expirat în interiorul stării de urgenţă.

Cererile pentru eliberarea paşapoartelor se depun la sediul serviciului public comunitar în baza programării on-line.

Se menţine măsura suspendării activităţii la punctele de lucru mobile din Sighetu Marmaţiei şi Borşa.

Persoanele programate trebuie să respecte ora de programare şi să evite aşteptarea suplimentară în spaţiile destinate publicului.

Accesul pentru depunerea cererii se va realiza în baza programării on-line şi a documentului de identitate prezentat în original.

Intervalul de programare on-line pentru preluarea cererii de eliberare a documentelor de călătorie a fost modificat de la 7 la 10 minute, în vederea asigurării timpului necesar igienizării corespunzătoare după prelucrarea fiecărei cereri.

Pentru ridicarea paşaportului simplu electronic se recomandă cetăţenilor să opteze pentru expedierea prin servicii de curierat la adresa de domiciliu sau de reşedinţă din ţară a titularului sau a persoanei care a formulat cererea.

Potrivit prevederilor legislaţiei în vigoare paşaportul simplu temporar nu poate fi livrat prin servicii de curierat.

V. Gherman