Miercuri, 04 Martie 2009     
Ediţia de azi
 
     
  Vezi ediţia de azi  
 
 
 
 
 
 
Informaţii utile
 
112 - Apel unic de urgenţă
741111 - Ambulanţa
711212 - Pompieri
710928 - Distrigaz
952 - Informaţii CFR
929 - Deranjamente Electrica
807777 - Poliţia
735195 - Informaţia Zilei
 
 
 
 
 
 
 
Actualitatea
Negreşteanul care a reclamat spitalul nu a avut dreptate
La sfârşitul săptămânii trecute am relatat cazul unui pacient negreştean care a apelat la Linia Verde a Ministerului Sănătăţii, nemulţumit de cum a fost tratat.
Din ancheta proprie a celor două comisii rezultă faptul că în perioada lunii februarie pacientul S.P. s-a prezentat la camera de gardă a Spitalului Orăşenesc Negreşti-Oaş în zilele de 17 februarie, 20 februarie şi 22 februarie. Potrivit datelor din procesul verbal încheiat de cele două comisii, la data de 17 februarie pacientul a fost consultat eliberându-i-se bilet de trimitere pentru cabinetul de chirurgie în ambulatoriu. La data de 20 februarie acesta este consultat, îi sunt efectuate analize de laborator şi investigaţii radiologice şi i se administrează tratament. Pacientul refuză sub semnătură internarea şi i se eliberează reţetă. Apoi la data de 22 februarie pacientul este consultat de medicul de gardă şi i se administrează tratament. “În cursul dimineţii zilei de 26.02.2009 S.P. a solicitat consult în cadrul camerei de gardă. Întrucât medicul de serviciu, după participarea la raportul de gardă, a fost solicitat pentru a acorda asistenţă medicală unor pacienţi aflaţi în stare critică, fiind singurul medic care acordă asistenţă medicală dimineaţa la camera de gardă, a direcţionat restul pacienţilor care nu erau în stare critică spre cabinetele din ambulatoriul integrat sau medicii de familie. În aceste condiţii considerăm că reclamaţia dlui S.P. este nefondată“, se arată în procesul verbal întocmit de comisiile DSP şi Spitalului Orăşenesc Negreşti-Oaş.
Mihaela Gh.
Adauga comentariu
Alte ştiri